Hakutulokset

1. Naive88

Tammikuun Tarrasukat 2018

Wau! Onnea uusille plussista! Erityisesti pitkään plussaa kaivanneille oikein lämpimästi tervetuloa! (y) Toivotaan kaikille tarrasukkia. Täällä ei kummempia. Väsyttää, mutta sen tekee myös vuorotyö ja lapset. ;) Satunnaisesti äklöttää. Repäsykivut on aika mojovia, ihan ihmetyttää. Naive ja...
  2. Naive88

Mulla oli edellisessä raskaudessa noi rannekkeet ja kyllä ne selvästi helppas. Pikkuoksettaminen nostelee päätään, mutta saa nähdä mihin äityy taas. Mietin vaan mitä niitten rannekkeiden kans teen, kun en haluais, että duunissa vielä saa väki tietää ja ne kyllä paljastaa satavarmasti :censored:
  3. Naive88

Heips, täältä hypättäisiin varovasti mukaan tammikuisiin. :) 20.1. LA, Naive88, 28, TAYS, 3.lapsi. Ennestään perheestä löytyy 05/12 tyttö ja 06/14 poika. Tätä raskautta jouduttiin muutama kuukausi odottelemaan, mikä oli meille perin outoa. Nyt toivotaan kaiken etenevän hyvin. Ennen syntyneitä...
  4. Naive88

Toiveena vauva 2017-2018

Täällä KP1. Testin tein vielä tänä aamuna, vaikka tiesin, ettei sitä plussaa tule. Kummasti se vaan omat toiveet sekottaa kroppaa, vuoto alko ehkä tunti testin jälkeen vaikka eilen jo odottelin.. Tänään juhlitaan miehen synttäreitä ja aionpa minäkin sitten nauttia muutaman siiderin hyvällä...
  5. Naive88

Toiveena vauva 2017-2018

Onnea onnea @Juliet86 :love:
  6. Naive88

Toiveena vauva 2017-2018

Ei meilläkään keskeytys olis todellakaan vaihtoehto jos joululle osuis LA. Eikä oo tarkotus myöskään ottaa ehkäsyä väliaikasesti takas. Lähinnä varmaan oviksen tikuttelu jäis ja parhaiden päivien hyödyntäminen. Lääkitystäkään en varmaan uskalla jättää pois. Mä oon ite lokakuussa syntyny ja...
  7. Naive88

Toiveena vauva 2017-2018

@kookospieni no niinpä näyttää olevan. (y) Meillä ollaan tällä hetkellä aivan jatkuvasti tukkanuottasilla (vahempi tyttö ja pienempi poika), että välillä miettii onko hullu kun vielä vauvan tähän haluaa.. :cautious: mutta eipä se olekkaan ihan järkihommaa pelkästään! Alunperin meillä oli toive...
  8. Naive88

Toiveena vauva 2017-2018

Heippa hei! Tännekkin hyppään mukaan. Kolmas lapsi olisi toiveissa. Lapset 05/12 ja 06/14. Itse olen 28 ja mies ihan näillä näppäimillä 37. Marraskuun lopussa jätin pillerit pois, joten joulukuun "kierto" meni harakoille, vaikka yritystä olikin. Nyt siis menossa yk3/kp26/29. Tänään dpo12 ja...
  9. Naive88

Kolmannen kuumeilua <3

Moikka moi! Vieläkö mahtuu kuumeilija mukaan? En vielä ehtinyt lukaista ketjua läpi, mutta senkin otan työn alle.. Täällä siis 28v. kolmannen kuumeilija. Kaksi edellistä 05/12 ja 06/14. Kuviteltiin, että kolmas raskaus alkaisi yhtä helposti kuin edelliset, mutta tässä sitä ollaan... Tänä...
  10. Naive88

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

Heippa hei! En ole tainnut ihan alkuviikkojen jälkeen kirjoitella yhtikäs mitään. Täällä kuitenkin ollaan. Np-ultrassa kaikki oli hyvin ja LA muuttui juhannusaatolle 21.6.2014 Pahoinvoinnilta on taittunut pahin kärki, mutta silti välillä kärsin ylläripöntönhalailusta. Tulin kyselemään...
  11. Naive88

**Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

Morjens! Voisin koittaa hypätä mukaan kesäkuisiin masuihin. Juuri olen plussannut ja tunteet kulkee laidasta laitaan. Vaikka edellisen raskauden tuloksena meillä on ihana neiti 05/12, niin ennen sitä on ollut kaksi keskenmenoa. Tässä(kin) raskaudessa on apulääkitykset mukana ja alku oli...
  12. Naive88

Keskenmenon jälkeen plussanneet - kevät 2012->

Tillu mieti minkä matkan sä oot käyny!! Niin ihanaa ja onnellista perhe-arkea teille toivon <3 Toipukaa pian, onneks kaikki on hyvin, vaikka hurjaa on varmasti ollu. Rakastukaa Hippuun ja nauttikaa. Naive ja Lumi kohta jo 4kk
  13. Naive88

Toukokuisia 2012 tuhisijoita?

Heips! Meillä on 14.05. syntynyt pienokainen. Toukokuisten odotusryhmä oli aktiivisena tuolla kerhon puolella, eli "suljetulla osastolla" :D Se porukka siirtyi keskustelemaan lähinnä facebookissa omassa suljetussa ryhmässä. Jos sinne ois tunkua teillä, niin ilmotelkaahan vaikka yksärillä.
  14. Naive88

Heippa teille! Tulin lueskelemaan kuulumisia ja ihania juttujahan täällä oli! :) Erityisesti Tillu ja Neiti81, ihanaa lukea teiltä mukavia uutisia! <3 Meillä vauva-arki rullaa, tyttö on ollut superhelppo, vähän mahavääntöjä ollaan itketty, mutta muuten kaikki mallillaan. :) Tyttö sai jo...
  15. Naive88

Dopplerista mä taisin käyttää sitä viimesen kerran varmaan pari viikkoa ennen synnytystä... :D Joten ei se oo turha kapine! Ja oon säästäny sen tonne laatikkoon seuraavaa varten. Sillon kun en vielä tuntenu liikkeitä, niin kuuntelin joka ilta äänet, jotta sain mielenrauhan. Mulla liikkeet tuntu...
  16. Naive88

RD odottajat 2012

Rohkaisun sana meille kaikille sokerisille äipille! Tänne syntyi rv 39+1 terve ja täydellinen tyttö. Mitat olivat maltilliset 49cm ja 3530g. Ei mitään merkkiä sokereilla kasvusta. Käynnistys mullekkin silti alotettiin 38+5 lääkkeillä. Yli eivät päästä koska kuulemma insuliinihoito heikentää...
  17. Naive88

Halauksia iitulle :hug: Sanmar liikelaskennalla soitat ja sanot, ettei tuu tarvittavia liikkeitä, ottavat aina ultraan (pitäisi ainakin) ja usein sanovatkin, että mieluummin turhaan käy kun jättää arvailujen varaan! Mun maha on nyt pieni neiti meidän sohvalla! :heart: Perjantaina siis...
  18. Naive88

Onnea hyvistä ultrakuulumisista kaikille! <3 Omanapaisesti tulin ilmottelemaan, että Tayssissa viihdyn, käynnistys on alotettu klo 12 tableteilla, nyt ootellaan miten etenee ja saanko ekan ihka oikean äitienpäivän vai onko neiti päättäny hengata mahassa väkisin ensi jouluun asti. Naive ja...
  19. Naive88

Kyllä se katkeruus ja suru ja huoli aina aikansa kestää. Mutta ajatelkaas omia fiiliksiä sen ekan plussan jälkeen, kun yhtään keskenmenoa/keskeytystä ei ollu vielä takana? Mä en ainakaan osannu pelätä sillon keskenmenoa, en osannu pelätä toistakaan. Ajattelin vaan, että ei meille voi käydä niin...
  20. Naive88

Tillulle ihan mahdottomasti tsemppiä, hermoja, halauksia ja kaikkia hyviä ajatuksia! :heart: Toivottavasti makoilu (olkoonkin kuinka puuduttavaa tahansa) saa jatkua vielä turvallisemmille viikoille. Naive ja Sissi 38+2 (perjantaina mahdollisesti käynnistykseen!!)

Yhteistyössä