Hakutulokset

1. sveasvea

Meidän pikkuiselle tytölle nimi?

Ritva
  2. sveasvea

Jag är en finlandssvensk mamma. Fråga vad som helst! Kysy mitä vain!

Vet inte om det är sant... Jag betalar bostadslån och kör fiat precis som många finskar :D
  3. sveasvea

Mieluummin ruotsiksi koska mä puhu tosi heikosti suomee ja puhetta on vaike vielä ymmärtää. Mä asun kaksikielisellä paikkakunnalla ja jos joku asia on mikä täyty hoitaa mä odotan ett ruotsinkielinen tulee auttaa mua, virastossa tiedän et kaikki ei puhu ruotsii mutt siel on ne tietyt jotka on...
  4. sveasvea

Oppiko lapsi myöhään puhua suomea? Koska hän ymmärtää ruotsia, uskon että myös puhe tule jossain vaihessa. Mutta sillä suomi selkeesti on hänel vahvempi kieli, voi siinä kestää luonnollisesti kauemmin. Mä tunnen yhden lapsin joka kuuli jonkun verran englantia lapsuudessa, mutt ei paljon...
  5. sveasvea

Tähän vastaan mieluummin suomeksi. Varsinkin nuorien keskellä tämä blandspråk ilmiö on isossa osassa. Kun kaks kieltä on koko ajan käytös eli vaikka koulus sä puhuisit ruotsia, mut ympäristös sä kuulet suomea, on normaalia et sekoita sanoja kielestä toiseen. Suomenkielinenkin käyttää paljon...
  6. sveasvea

Var inte blyg.
  7. sveasvea

msn virus?

Hallå? Är du kvar?
  8. sveasvea

msn virus?

På vilken sida? Det är säkert ganska död forum...
  9. sveasvea

msn virus?

jag får flera kontakt inbjudningar varje gång jag loggar in på msn.Addningar eller vad man ska säga. När jag skriver till dom är det robotar, de gör reklam för någon webcam sida och anspelar på sex. Jag blockar dom men de kommer fler hela tiden. Hur kan jag bli av med detta? Kan man på något...
  10. sveasvea

Pelastuslaitos neuvoo: Hanki näitä myrskyn varalle

Ja 1 laatiko suffeli suklaapatukka :)
  11. sveasvea

irc-galleria ja Alina

Jos sä löytää, se sähköposti, mä utelias? :)
  12. sveasvea

irc-galleria ja Alina

Ehkä sanottu jo, mut kysyn: oliks hän 1 henkilö nä kaiki vai monta eri?
  13. sveasvea

irc-galleria ja Alina

Säkert! :o Har du några kontaktuppgifter kvar, liksom mobilnummer lr? vet du ingenting om henne längre? :(
  14. sveasvea

irc-galleria ja Alina

Vits ku ei kieli taivu.. :ashamed: alltså ni inte kände varandra?
  15. sveasvea

irc-galleria ja Alina

:o helt sjukt... sä tunsit et se tyttö aikasemmin? Miksi halus sut tappa?
  16. sveasvea

Riida äidin kanssa..

Vaikka sun äiti on oikea se. Lapsen rahat on lapsen rahat. Periaatteella saat et käyttää rahat lapsin jutut. Ymmärrän et oli hätä ja minä mietin olit teit oikea.

Yhteistyössä