Riida äidin kanssa..

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Olen naimissä ja meillä 4 lasta. Ollaa miehen kanssa "työelämässä". Lapseilla on omat "säästötilit". Nyt kävi niin, että lapsen silmälasit meni rikki ja piti ostaa uudet. Lomarahojen piti tulla kuun lopussa, mutta kappas vaan pomo unohdi mainita palkikseen että minulla alkaa loma niin rahaa ei tullut. Meni aikaa ennen kuin sain selville milloin rahat tulee. Piti valita odotanko viikon ennen kun saan rahat ja lapsi on ilman lasia vai haenko lapsen "säästötililtä" tarvittava summa. No, päätin hakea rahat tililtä. Kun saan lomarahat niin laitan takaisin rahat tilille. Tämä oli ensimmäinen kertaa 10 vuoden aikana kun koskin tiliin.

Äiti tuli käymään ja näki että lapsella uudet lasit. Siinä muiden asioiden keskustelussa "lipsahti" lapselta, että haettiin rahat "säästötililtä". Jos vain olisitte kuulleet minkäläisen huudon sain kuulla... Äiti ei säästänyt sanoja ei minusta eikä miehestäni.

Lopulta sain sanotuksi ettei se asia kuulu hänelle ja ollaan aikuisia ihmisiä jotka osaavat itse päättää omista asioista ja ihan turhaa haukkua meitä.

Lähtiessään äiti edelleen haukkui meitä.

Tälläinen päivä minulla...

Yhteistyössä