No yks mami soitti mulle et ne on pistäny gallua pystyyn kuka on nähny alinaa, juuliaa tai johannaa LIVENÄ, saati LIIKKUVASSA kuvassa.Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Miten tuo juttu muuten selvisi?
näiden keksittyjen persoonien nimillä.Alkuperäinen kirjoittaja santtu ja iita?:Ai millä nimellä ne kuolinilmoitusket sitten oli?
Mun koulukaveri eli kanssa mielikuvitusmaailmassa, mutta eli ihan normi elämääAlkuperäinen kirjoittaja lop:juu tän ja varmaan 8 muun värikkään persoonan takana oli joku töysäläinen pimatsu.Alkuperäinen kirjoittaja minä taas:Huh. Tää on jo tosi sairasta!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Onko tää sama joka hetki sitten esiinty nimellä Jossu irc-galleriassa? Muka synnytti lapsen viime kesänä, se kuoli muutaman päivän ikäisenä, oli vielä lehteen laittanu kuolinilmotuksen jnejne. Ja oli tehny pari muutakin feikkiprofiilia sinne... Semmosen "santunkin" joka oli joku 20v nuori mies, sekin mukamas kuoli siitäkin ilmotus lehteen jne
Irc-gallerian käyttäjä alkoi seurustella ja myös kihlautui henkilön kanssa, jota ei ollut edes olemassa! Mutta täytyy myöntää, että outo oli tämä kihlattukin, miten joku menee kihloihin eikä ihmettele miksi mies ei puhu koskaan puhelimessa, vaan lähettää vaan viestejä, miksi ei voi tavata koskaan, käyttää webkameraa jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten toi Santtu ja kihlausjuttu meni?
tiedän ulkonäötä, olis joskus galtsus nikil hajonnut-Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Tietääkö/tunteeko kukaan tätä naista tarkemmin, joka siis eli tätä mielikuvituselämää?
Miten tuo sitten ilmeni,tuliko Santun kihlattu "julkisuuteen " vai?Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Irc-gallerian käyttäjä alkoi seurustella ja myös kihlautui henkilön kanssa, jota ei ollut edes olemassa! Mutta täytyy myöntää, että outo oli tämä kihlattukin, miten joku menee kihloihin eikä ihmettele miksi mies ei puhu koskaan puhelimessa, vaan lähettää vaan viestejä, miksi ei voi tavata koskaan, käyttää webkameraa jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten toi Santtu ja kihlausjuttu meni?
antoi ilta-sanomille ainakin haastattelua!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tuo sitten ilmeni,tuliko Santun kihlattu "julkisuuteen " vai?Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Irc-gallerian käyttäjä alkoi seurustella ja myös kihlautui henkilön kanssa, jota ei ollut edes olemassa! Mutta täytyy myöntää, että outo oli tämä kihlattukin, miten joku menee kihloihin eikä ihmettele miksi mies ei puhu koskaan puhelimessa, vaan lähettää vaan viestejä, miksi ei voi tavata koskaan, käyttää webkameraa jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten toi Santtu ja kihlausjuttu meni?
Irc-galleriassa ainakin tiedettiin yleisesti tuo "Santun" ja tytön kihlaus. Siellä muistoyhteisössäkin toivoteltiin jaksamista tälle kihlatulle sen jälkeen kun "Santtu" kuoli.Alkuperäinen kirjoittaja d:antoi ilta-sanomille ainakin haastattelua!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tuo sitten ilmeni,tuliko Santun kihlattu "julkisuuteen " vai?Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Irc-gallerian käyttäjä alkoi seurustella ja myös kihlautui henkilön kanssa, jota ei ollut edes olemassa! Mutta täytyy myöntää, että outo oli tämä kihlattukin, miten joku menee kihloihin eikä ihmettele miksi mies ei puhu koskaan puhelimessa, vaan lähettää vaan viestejä, miksi ei voi tavata koskaan, käyttää webkameraa jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten toi Santtu ja kihlausjuttu meni?
Aivan.Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Irc-galleriassa ainakin tiedettiin yleisesti tuo "Santun" ja tytön kihlaus. Siellä muistoyhteisössäkin toivoteltiin jaksamista tälle kihlatulle sen jälkeen kun "Santtu" kuoli.Alkuperäinen kirjoittaja d:antoi ilta-sanomille ainakin haastattelua!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten tuo sitten ilmeni,tuliko Santun kihlattu "julkisuuteen " vai?Alkuperäinen kirjoittaja Pullava:Irc-gallerian käyttäjä alkoi seurustella ja myös kihlautui henkilön kanssa, jota ei ollut edes olemassa! Mutta täytyy myöntää, että outo oli tämä kihlattukin, miten joku menee kihloihin eikä ihmettele miksi mies ei puhu koskaan puhelimessa, vaan lähettää vaan viestejä, miksi ei voi tavata koskaan, käyttää webkameraa jne.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten toi Santtu ja kihlausjuttu meni?
Ymmärsin, että Santtu oli Johanna "Jossu" Salosen kuolleen lapsen kummi. Lapsi kuoli parin päivän ikäisenä Tampereella.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ai se Santtu viel kuoli täs draamas ja oli sen Juulia Salosen kummisetä?
helt sjukt...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Yks tyttö(tai en oikeasti tiedä oliko edes tyttö ) teki joskus kuvillani profiilin kuvakkeeseen ja esiintyi niin itserakkaana siellä että arvatkaa hävettikö kun ystäväni luulivat minuksi ja ihmettelivät miten olen sellainen. Hän eli ikäänkuin elämää minuna, mutta keksi osia jutuista ja osia kopsasi multa.
Muun muassa "rakas siskokulta" kuvaan jossa oli ystäväni...ja muita tarinoita koulusta jne.
Avasin päiväkirjan ja siellä oli tarkka kuvaus miten (ymmärtääkseni minut) tappaa. Syöttämällä lasia, repimällä munasarjat etten voi lisääntyä huorangeeneilläni jne.
Ja tää on se syy miks äidit varotteli kuvien jakamisesta nettiin
Kyseessä oli kuitenkin joku idiootti joka halusi toisen elämän...mun elämän ja en sitäkään pelkää, onhan netissä miljardeja kuvia, myös minun. Eikä mulla nyt todellisia vihamiehiä pitäis olla jotka toteuttaisivat tuollaista, jos olisi niin kuvista huolimatta sen voisi toteuttaa...
Ei nyt ollut täysin samanlainen tapaus mutta muistui mieleen. Sillon vähän säikähdin.
Mitä tuo tarkoitti?Alkuperäinen kirjoittaja sveasvea:helt sjukt...Alkuperäinen kirjoittaja tiiru:Yks tyttö(tai en oikeasti tiedä oliko edes tyttö ) teki joskus kuvillani profiilin kuvakkeeseen ja esiintyi niin itserakkaana siellä että arvatkaa hävettikö kun ystäväni luulivat minuksi ja ihmettelivät miten olen sellainen. Hän eli ikäänkuin elämää minuna, mutta keksi osia jutuista ja osia kopsasi multa.
Muun muassa "rakas siskokulta" kuvaan jossa oli ystäväni...ja muita tarinoita koulusta jne.
Avasin päiväkirjan ja siellä oli tarkka kuvaus miten (ymmärtääkseni minut) tappaa. Syöttämällä lasia, repimällä munasarjat etten voi lisääntyä huorangeeneilläni jne.
Ja tää on se syy miks äidit varotteli kuvien jakamisesta nettiin
Kyseessä oli kuitenkin joku idiootti joka halusi toisen elämän...mun elämän ja en sitäkään pelkää, onhan netissä miljardeja kuvia, myös minun. Eikä mulla nyt todellisia vihamiehiä pitäis olla jotka toteuttaisivat tuollaista, jos olisi niin kuvista huolimatta sen voisi toteuttaa...
Ei nyt ollut täysin samanlainen tapaus mutta muistui mieleen. Sillon vähän säikähdin.
sä tunsit et se tyttö aikasemmin? Miksi halus sut tappa?
Joo. Ja siksi minusta jotkut persoonat jotka elävät voimakkaasti netin kautta ovat vähän vastenmielisiä. Kun on blogit joissa lasten kuvat raskaustestistä asti, kuvia kodista, selityksiä joka päiväisistä menoista...Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Mie putosin jo kärryiltä. :snotty: No mutta, netissä kaikki on mahollista. Ja tuo mitä tiiru kirjotti, on yks syy miksen oikeastaan halua netissä itestäni kuvia julkasta. Ne ko on sielä sen jälkeen aina ja kuka hyvänsä voi tehä niillä mitä hyvänsä.
Mie oon ehkä sen verran skeptinen etten tuolalailla lähtis "elämään" kenenkään myötä, toki mie surua tunnen ja iloa tunnen jos joku muuki, empatiaa jne, mut tarvii vähän enemmänki ko vain tekstiä tietokoneella että ystävystyy niin paljon että vois tuntea enemmänki tunteita. En mie ossaa selittää. Liian väsy. Mut kuitenki... Sen enempää en jaksa vaivata päätä siihenkään että miettisin onko jonku kirjotus totta vai ei, luen, ajattelen, tunnen jotaki tai en, annan myötätuntoa tai en, vaihan aihetta ja unohan.
Ei elämää netissä piä ottaa niin tosissaan. Ymmärsiköhän kukkaan mittään.... :ashamed: