irc-galleria ja Alina

• Viestiketjun aloittaja ween bay
  • Ensimmäinen viesti
Mä muistan tän jutun ja ihmettelen että niitä kuolinilmoituksia ei enne julkaisua edes tarkistettu niinkuin yleensä tehtään tai pitäisi tehdä.
Pakko sanoa myös että nainen osaisi vedättää hyvin ja onnistui siinä pitkälle.

hallelujaa
Alkuperäinen kirjoittaja ai hyytis2?:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei kai tähän juttuun liity se "syöpäperhe", kun koko perhe sairasti syöpää ja lapsi ja isä kuolivat, äiti sitten hävisi jonnekin, samoin galleriassa lapselle perustettu ... muistolle -ryhmä.
Tyyppi oli galleriassa ainakin nimierkillä Matilda aluksi.
Lapsi kuoli leukemiaan? Ja sen äidillä todettiin aivosyöpä. Muuta en muistakkaan kuin et sen mies kävi välillä päivittämässä profiilia.
ihan ku hyytiksen eloa paitti sisko käy päivittää asiaa kun hyytis katoaa johonki :D
kuule ihan samaa mietin kun luin näitä. ;) saa nähä koska tää pommi paljastuu :D

"uhri"
Jos on jollakulla faktatietoa tästä mimmistä niin olen kaikesta tiedosta kiitollinen. Nettirikokset on vielä hyvin hämärää aluetta mutta hän on varmasti ollut tekemisissä jonkun kanssa mm. puhelimitse. Prepaid-numerot, naisen ulkonäkö, ihan mikä tahansa tieto voi olla tärkeä. Yritän tehdä kaikkeni jotta tämä loppuisi. Ihmisiä EI SAA kusettaa näin vakavilla asioilla!

Etukäteen kiittäen

saippuaooppera@live.fi

Professional Griefer
Ainiin tää on tää keissi. Mun yksi ystävä ehti kans tutustua tohon "Johannaan" niin, että oli monet kerrat menossa sen luo jne. On edelleenkin Facebook-kaveri ja puolituttu sen kaiken sepittäneen mimmin kanssa.

Varmasti ehtinyt luoda jo useamman uuden nettipersoonan seki akka. Sehän kun ei ole laitonta, ellei kerää rahaa tai käytä ketään hyväkseen.

Yhteistyössä