Hakutulokset

  1. R

    Lokakuun lapset <3

    Onkos täällä vielä muita vasta plussanneita joilla laskettu osuisi lokakuulle? Itse tein positiivisen testin juuri äsken :heart: Olo on todella onnellinen ja kiitollinen:heart: Toivon vaan kovasti että kaikki menee hyvin.Alottelin viimeksi tänne pinon "kesäkuun kullannuput" kun olin...
  2. R

    kesäkuun kullannuput

    Hei onkos täällä vielä muita odottajia joiden laskettu sattuu kesäkuulle? Itse testailin 26.9 eli viime keskiviikkona ja olo on todella onnellinen mutta myös vähän epätodellinen.Voinko todella olla jo raskaana .... :) Meidän vauvan laskettu olisi kaksplussan laskurin mukaan 5.6.2013 mutta...
  3. R

    lämmön nousu

    Onko teillä noussut lämpö raskauden alussa?Mulla lämpö sahannut monta päivää n.36.7-37.1 välillä ja on ihan kuumeinen olo.Tänään tein positiivisen raskaustestin.Kai tuo lämmön nousu nyt johtuu tästä raskaudesta.Paljon enmpi pitää olla vaatetta ku normaalisti tai sit oon vaan peiton alla
  4. R

    syyskuisten pino

    Onko täällä vielä syyskuussa vauvansa saaville omaa ketjua? Tein äsken positiivisen raskaustestin ja laskettu olisi kaksplussan laskurin mukaan 1.9.2010 Itse en osaa niitä ketjuja päivitellä ym. joten ois kiva kun joku tekis joka osaa =) Toivottavasti tulee paljon syyskuisia vauvoja
  5. R

    uskallatteko

    Onko kukaan lähdössä loka-marraskuussa ulkomaille? Pelottaako lähteä tuon sikainfluenssan takia ja onko lapsia mukana? Meillä on kolme lasta ja viikon päästä olemme lähdössä kanarialle.Pelkään kuollakseni että sairastumme,mutta matkaa en haluaisi perua.Minkähänlainen tilanne on nyt...

Yhteistyössä