lämmön nousu

Onko teillä noussut lämpö raskauden alussa?Mulla lämpö sahannut monta päivää n.36.7-37.1 välillä ja on ihan kuumeinen olo.Tänään tein positiivisen raskaustestin.Kai tuo lämmön nousu nyt johtuu tästä raskaudesta.Paljon enmpi pitää olla vaatetta ku normaalisti tai sit oon vaan peiton alla
 
Naisellahan oviksesta kierron loppuun,on korkeemmat lämmöt kuin kuukautisista ovikseen.Lämmöt laskee jos menkat alkaa mut jos raskaus alkaa,lämmöt pysyy koholla tai jopa vielä nousee =)
Mulla oviksesta menkkoihin lämmöt aina 36.8-37.0 mutta kun raskaus alkanut on lämmöt pompsahtaneet jopa 37.5 ja yli,vaikken sairaana ole ollut =)
evi-ta ja vimppa rv 6+3

Niin ja paljon onnea plussasta,onnellista raskausaikaa :heart:
 
Normaalia on. :)

Mulla lämmön nousu oli ainoa mikä pisti hälytyskellot soimaan loppukesästä. Ihmettelin kun mulla oli jatkuvasti pientä lämpöä. Normaalilämpö on 36,2 ja ilmeisesti oviksesta asti lämpö oli 36,9-37,2. Kuukautisten ollessa vielä todella epäsäännölliset en siitäkään osannut aavistella mitään. Ensimmäinen testi sitten minkä tein oli negatiivinen, mutta kun lämmöt ei vaan lähteny laskemaan niin soitin sitten lopulta lääkäriin. Siellä kehoittivat tekemään vielä uuden testin ja se olikin sitten positiivinen. :heart:

Ensimmäiset viikot paleli tosi voimakkaasti ja olo oli muutenkin vähän flunssainen.

Onnittelut plussasta ja onnellista raskausaikaa! :)

- Hapsiainen 26+0
 
Nouseeko ne lämmöt aina? Tarkoitan sitä, että voiko raskaus olla alkanut vaikka lämmöt olisikin kutakuinkin normaalit?

Kysyn tätä siksi, koska itselläni on nyt hämmentävä tilanne. Yritämme raskautta ja joitakin oireitakin on, mutta testi näytti negaa. Kiertopäiviä on vasta 29/32-34, joten aika varhain testasin. Siihen syy löytyy oireista ja kp24 alkaneesta tuhruisesta tihkusta eli niukasta ruskeasta vuodosta. (Oireita ainakin paine ja nippailut alavatsalla, tarve tiheisiin vessakäynteihin, hetkittäinen etominen ja närästys, rintojen kihelmöinti ja lievä aristus) Välillä tulee pieni määrä punaisempaa ja välillä on aika vetistä. Valkovuodon määrä on tavallista runsaampi.

Tiedän, että ovulaatio on saattanut jäädä tässä kierrossa pois ja tihkuvuodolle olla joku siihen liittyvä syy. Olisi silti kiva lukea kannustavia kommentteja ja muita kokemuksia asian selviämistä odotellessa. :)
 

Yhteistyössä