kesäkuun kullannuput

Hei onkos täällä vielä muita odottajia joiden laskettu sattuu kesäkuulle?
Itse testailin 26.9 eli viime keskiviikkona ja olo on todella onnellinen mutta myös vähän epätodellinen.Voinko todella olla jo raskaana .... :)
Meidän vauvan laskettu olisi kaksplussan laskurin mukaan 5.6.2013 mutta neuvolassa on aina muuttunut tuo laskettu muistaakseni parilla päivällä aikasemmaksi.

Kerrompa vähän itsestäni.
Olen 32v ja mieheni on 35v
Lapset tyttö 2003, tyttö 2006, poika 2008 ja poika 2010
Elikkä viidettä kullannuppua tässä ootellaan :)
Jännittää melkein niinkuin ensikertalaisella.
Kaikki isommat mahan nipistelyt säikäyttää ja heti miettii keskenmenoa.Senkin olen kerennyt kokea,samoinkuin kohdunulkoisen raskauden.
Lapsettomuudesta olemme myös kärsineet ennen esikoista kolmisen vuotta mutta nämä muut neljä ovat saaneet alkunsa nopeasti.
Perheeseemme kuuluu myös koira joka onneksi huolehtii päivittäisestä liikkunnastani :)

Jospa muitakin kesäkuussa vauvansa saavia alkaisi ilmestyä ja vaikka joku joka osaisi päivitellä tätä pinoa,kun minulta se ei taida onnistua.

On tämä vaan niin ihanaa kaikesta jännityksestä huolimatta <3
Sitä vaan toivoo että kaikki menee hyvin ja kesällä saa hoidella omaa vastasyntynyttä.Ihanaa!!

rakkaudesta äiti ja kesän lapsi <3 rv 4
 
Heipisitä.

Pitkään mietin uskallanko jo tänne ilmoittautua.. Itse tein plussatestin eilen, tänään jo vahvempi viiva tikussa. Laskettu ois 8.6.. Ultrassa tietty saattaa muuttua, jos sinne asti päästään. Olo on mullakin aika epätodellinen, ei oikein osaa nyt ajatella, että se on totta. Tämä raskaus jos loppuun menee, saan neljännen lapseni. Aiemmat syntyneet 01/08, 02/05 ja 07/03.

Mäkään en osaa päivitellä muuta kun omaa tilannetta tänne ja toistaiseksi miehelleni :D ! Meinattiin pitää salassa niin kauan kun pysyy/ ekaan neuvolaan ja sydänääniin.. mutta viimeks masu näkyi rv8.. katsellaan miten nyt menee :)
 
Heipsan=) On kyllä aivan samallainen olo kun teilläkin. Hämmästynyt ja pelokas..ainakin sinne ekaan ultraan asti,että saa sen varmistuksen,että siellä masussa oikeasti joku kasvaa:)

Tämä on meille toinen. Eka 9/11 Tuon laskurin mukaan olis laskettu 10.6:heart:

Mä voisin jossain kohtaa kokeilla tehä jotain listaa( en oo kyllä aikasemmin tehnyt:D) Joku voipi sitten neuvoa tai alata päivittää :D
 
Huomasin tämän ketjun ja niin sain muutaman kyyneleen tirauttaa. Liikutuksen määrä on sanoin kuvaamaton.

Niin sitä itse vuosi sitten olin samassa tilanteessa. Maailman onnellisin päivä koitti kun testi oli positiivinen. Aika kuluu kuin siivillä ja nyt tuossa vieressä tuhisee esikoisPoika raskaus nimellä Möykky 3kuukautta :) <3

Sylin täydeltä onnea uusille kesäkuun odottajille! Toivon kovasti että kaikki menee kaikilla hyvin <3

Hemutus ja möykky 3kk, kesäkuun kastehelmet 2012
 
  • Tykkää
Reactions: rockstone ja muffi
Onnea Hemutus pienestä Möykystä :heart: ! Täytyy vaan niin toivoa, että sinne asti päästään me muutkin. Olo on edelleen epäuskoinen raskauden suhteen! Ylijääneet tikut ajattelin huvikseen käyttää loppuun ja viiva vain tummuu ;)... Rinnat räjähtävät ja olo kuin tuolla alamasulla ois joku työmaa käynnissä, millon juilii, vihloo ja möyryää =).. Siellä se pieni ihminen alkaa tekemään itselleen tilaa :heart::heart:
 
Täällä tuli eilen kaksi viivaa testiin, mikä tarkoittais siis raskautta.
Paljon tuntemuksia: ihmettelyä, kysymyksiä ja iloa...
En oikein vielä osaa suhtautua tähän, enkä tajua asiaa.
Kyseessä ensimmäinen raskaus, joten ihan uusi juttu.
Laskettuaika ois nettikalenterin mukaan 7.6.2013. Eiköhän se siitä vielä muokkaudu =)

Liityn siis seuraanne ja aloitan myös kaksplussailun :D
 
:wave: Moikka! Kiitos rakkaudesta äiti aloituksesta. Voisin kanssa varovasti uskaltautua tänne... Lauantaiseen digitestiin luottaen kai sitä pitää uskoa, että raskaana ollaan. Ei oikein ole toistaiseksi oireita ja siksi tuntuu vielä niin epätodelliselta. Laskettu aika vau.fi:n laskurin mukaan 1.6. ja toista odotellaan. Esikoinen on syntynyt 3/11. Vauvaliimaa ja tarrasukkia kaikille matkaan, jotta saadaan kesäkuussa tuhisevat nyytit syliin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hemutus onnea nyytistä:heart:

alkusyksy ja rockstone Onnittelut plussista:heart: ja tervetuloa mukaan:D

muoks. Voisin illalla yrittää tehä jonkunlaista listaa. Nyt esikko pitää sen verran kiireisenä:D
 
Viimeksi muokattu:
Hei!

Täällä myös yksi alkukesäkuun odottaja ilmoittautuu. Tein jo 1,5 viikkoa sitten torstaina ensimmäisen r-testin ja haamujenhaamua näyttänyt viiva on vahvistunut tasaisesti tähän päivään saakka ja tänään clearblue näytti 3+. Eli jossain 5+ viikoilla sen mukaan mennään. Mulla siis pitkä kierto,eikä tietoa missä vaiheessa tarkallee ovulaatio olisi ollut. 1,5 viikon päästä olisi tarkoitus mennä varhaisultraan ja saada tarkennus noihin viikkoihin ja nähdä se sydämensyke siellä. Sitä ennen en uskalla kanssa vielä liikaa luottaa!

Mulla tämä siis toinen lapsi ja yritystä ollut alkuvuodesta päällä. Esikoispoika on syntynyt 11/10. Aloitettiin nyt ajoissa yrittäminen kun esikoisen kanssa meni 9kk ja nyt olisi aika lailla tuo sama 9kk mennyt. Tuli vaan plussa niin yllätyksenä silti että!

Kerrottu ei olla kenellekään joten tämä hyvä paikka käydä näitä alkutuntemuksia läpi kun muualla ei mahdollisuutta jutella. Ton ekan ultran jälkeen varmaan sitten lähimille kerrotaan ja 12 viikon ultran jälkeen muillekin.

Birre86 ja toivottavasti tuleva nyytti 5+?
 
Heippa,

ja onnea kaikille plussanneille.

Täällä varovaisesti mukaan ilmoittautuu uusi odottaja :wave: Laskettuaika, riippuen laskurista, vaihtelee toukokuun viimeisen ja kesäkuun alun välissä. Itse ole nyt tehnyt kompromissin ja käytän 1.6.2013. Ensimmäisen testin tein viikko sitten lauantaina ja vielä muutaman sen jälkeen. Vielä viime tiistaina sain haalean plussan, mutta en ole enää sen jälkeen testannut kun plussahan se on sekin.
Kuumeisesti olenkin käynyt aina kurkkimassa, että milloin kesäkuisia alkaa ilmaantua.

Viime viikko meni olojen puoleen hienosti ja olo kuin ei raskaana olisikaan. Loppuviikosta alkoi tulla rinnat aroiksi, mutta muuten ei mitään. Nyt uusi viikko alkaa jo pienillä huonovointisuus aalloilla ja mahan turvotuksella. Nyt on joutunut jo avaamaan napit sellaisista farkuista mitkä vielä perjantaina olivat ihan sopivat :)

Olo on täälläkin todella epätodellinen, vaikka asia pyörii kokoajan mielessä niin silti tuntuu epävarmalta. Vasta kun alkuraskauden ultrassa on käyty, niin en uskalla hirmuisesti asiasta iloita. Olen jo ar-ultran varannutkin kuun puoleen väliin joten vielä muutama pitkä viikko edessä.

Kesähaave ja pieni rv 5+2
 
Ilmoittaudun mäkin tänne, kun kerran uskalsin jo aamulla neuvolaankin soittaa. Perjantaina en vielä uskaltanut, ajattelin, että antaa nyt "muhia" yli viikolopun.

Plussa testiin tuli kp 31/28. LA olisi 3.6. Olo on vielä todella epäuskoinen. Eka varsinainen yrityskierto ja todella ristiriitainen tunne siitä, tärppäsikö. Eikä vähiten sen vuoksi, että "oireita" on todella minimaalisesti - esikoisesta (11/10) tiesin tyyliin heti hedelmöityksen jälkeen että pulla on uunissa :). Kaksi muuta alkanutta raskauttakin olen tuntenut väsymyksenä ja turvotuksena jo ennen menkkojen oletettua alkamispäivää.

Tosi alussahan tässä ollaan, tasan 5vkoa, jos oikein olen ynnännyt. On pakko saada jollekin löpistyä asioista, ennen kuin voi turvallisin mielin kertoa läheisille. Mies ei jaksa koko ajan puida tätä asiaa :D

Onko muita, joilla oireet ovat vielä hyvin vähäisiä? Mulla oikeastaan vasta kiukkuisuutta, väsymystä (toisaalta myös unettomuutta), ihan pientä myllerrystä vatsassa ja ajoittaista pientä pinkeyttä tisseissä. Mietin murehtimiseen taipuvaisena väkisinkin tuulimunaa ja kohdunulkoista, mutta ei kai tässä voi kuin odottaa ja toivoa parasta. Aika vähän tämän hetkisessä arjessa toisaalta on aikaa "kuulostella" kroppaansa, koska duracell-taapero pitää kiireisenä. Alkuraskauden ultra houkuttaisi muakin, mutta katsotaan.

Onnea vielä kaikille ja pidetään kesäkuun piltit matkassa mukana!
 

Yhteistyössä