Hakutulokset

1. Z

~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

HanTa En oo töihin menossa ainakaan vielä vähään aikaan, vaikka kyllä oon työpaikkoja kattellu :)
  2. Z

Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

Marais Mekin ollaan ainakin aatto poissa, mennään mun porukoille. Vieläkään ei kyllä ole mitään tarkkaa tietoa mikä päivä lähdetään ja ollaanko yötä vaiko eikö ja mitä joulupäivänä :D Misstra Ihana nakutonttu :D :heart: fasu Jaksamista töihin :) Ronikin pusuttelee, mutta lähinnä omaa...
  3. Z

EM Roni eteni noin, mutta eteen päin, ennen kuin alkoi konttaamaan :) alley Ihana juttu että kaikki oli kunnossa kun ultrassa kävitte. BB Kiva että pääsit kirjoittelemaan kuulumisia :) HanTa Ihana kuva Kimistä kastepuvussa :) Mukavaa että pääsitte sairaalaan rytmittämään niin on taas...
  4. Z

Visflan Voit ihan hyvin nukuttaa vatsallaan jos niin vain nukahtaa paremmin. Ronikin kääntyilee öisin paljon ja on enimmäkseen vatsallaan. Katson vain ettei ole mitään peittoa siinä ja jos Roni on kipeä niin käyn välillä katsomassa että hengittää ihan hyvin. Jos ihan välttämättä haluat että...
  5. Z

Kuinka moni on meinannut joulukuusen laittaa tänä jouluna? Me ei ajateltu, muutenkin vähän tilanpuutetta ja epäilen, että se kaatuaisi kuitenki monet kerrat. Porukat joskus laittoivat kattoon kiinni latvasta kun kissat ja koirat kaateli kuusta, mutta niin isoa kuusta meille ei kuitenkaan...
  6. Z

Marais Jep, ei oo ihan lepposin tuo Ronikaan iltasin :D "Lievän" kiukkuinen. Mut en mä saa sitä vaan toisille päikkäreille vaik mitä teen ja mihin aikaan vaan yritän. Ja sit jos vihdoin ja viimein saan toisille päikkäreille ja herätän ettei nuku pitkään, niin silti menee sitten ilta pitemmäksi...
  7. Z

vilmav Ei mekään kauheasti lapsien kanssa olla tekemisissä, mutta meillä se vierastaminen ei montaa kertaa eikä kauan kerrallaan kestänyt. Ensin Roni oli ihan kauhistunut mutta vähän aikaa katseltuaan jo utelias :) Miä muistelen et se pakkasraja meni niin, että alle puol vuotias -10astetta...
  8. Z

Vifslan Kyl minuuki joskus tympäsee olla kotona ja joskus tulee lähdettyä ihan kenelle tahansa päivällä ilomielin. Alley Ihana nimi :) Kiva että ristiäiset meni hienosti, ne on kyllä ihana juhla. Ronikin sai kaulakorun. Tuollaiset lahjat on kyllä kivoja mitkä ihan muistaakin. :) Kivasti...
  9. Z

Aplo Mulle tuli kans tosi hempee olo kun paketoin lahjoja :D upupaepops Mulla on ollu vaihtelevasti äp:n vaunupukua ja toppapukua ja sellasta ohuempaa pukua tässä nyt. Vähän hassuja kelejä kyl ollu ny. Roni ei ole ollu hangessa, kun tääl on aika paljon kuraa, mut luulisin et...
  10. Z

Kävelytuoli/hyppykiikku Meillä on hyppykiikku ja ihan hyvin mielin olen Ronin siihen välillä laittanut kun ei vielä liikkunut eikä viihtynyt itsestään. Tosin en ole laittanut kiikkua niin alas että jalat osuisivat lattiaan/maahan. Cham Mä olen todella pahoillani :( Päljon voimia ja jaksamista...
  11. Z

upupa Mimosalle paljon paranemisia :hug: Kaalle parempia vointeja :) lotta-75 Täälläkin on koti ihan pommin jäliltä. Joulusiivousta piti aloitella jo pari viikkoa sitten, mutta eihän siitä mitään ole tullut kun mies on ollut vain töissä töissä ja vähän lisää töissä :( Parempia unia teidän...
  12. Z

toivova-84 Heh, aika pöllämystynyt ilme "Mitä tää nyt on?" :D EM Kivast meni tuo toissayö, mites viime yö meni? Miä en o vielä päässy kaloihin asti, mut seuraavaks olis tarkoitus mietttiä mitä siitä sais aikaan :) Cham Voi ei :hug: En oikein tiedä mitä voisin sanoa muuta kuin kovast...
  13. Z

cadillac Ihana kuva lapsista :heart: Outius Roni ei ainakaan kummemmin ilmoittele mitään nälkäänsä vaikka ruoka myöhästyisikin. Voihan se olla, että sä olet niin hyvin hoitanu sen syömisen, ettei Annika on nähny tarpeekseen ilmotella nälästä. Mä olen kans jääny lukkojen taa Ronin kans, eikä...
  14. Z

Suukkis Ei kai se pelkästään meinaa et tulis km jos oireet katoaa ja ehkä ne tulee vielä takas. Mulla heijas ekat 4kk huonoo oloo ja huimausta. Välil meni päivii ettei ollu mitää ja sit oli pari päivää karsee olo. Ja miä muuten tulin kipeeks silloin ku aloin Ronii oottaa. Oli nuhaa ja kurkku...
  15. Z

Visflan Ihan normaalikokoinen kaveri ollu syntyessäänkin :) Pituutta on kyl tullu hyvin :) Meil on ollu huolta pituuskasvusta :D Mut painoa on tullu hyvin. Mut kuulema Roni kasvaa siit huolimatta hyvin omal käyrällää ja on mun ja mun miehen käyrien yläpuolella, et voi olla et poju kasvaa minust...
  16. Z

Visflan Hyvähän se on, jos siellä pidetään huolta, koska ei kaikki halua puhua asiasta, vaikka masentaisikin. Toisaalta ymmärrän kyllä, että saattaa ahdistaa tuollainen :/ Mulla on nyt ollut sellanen kotivaihe, mut johtuu ehkä siitä, kun mies on paljon töissä. Tuntuu ettei tosiaankaan olis...
  17. Z

Danjuska Mul on ollu enimmäkseen kääpiöhamstereita, ne on tosi kivoja :) Parasta niissä on se, että ne ei pure niin kovaa, eräät on laumaeläimiä, joten on kiva seurata muutamankin touhuja ja varsinkin se, että isoa häkkiä tarvitsee harvemmin siivota, kun ottaa vain kakat ja pissat pois. Joskus...
  18. Z

Misstra Oi, onnee perheenlisäyksestä :) Mieki haluisin jonku eläimen ja miehelt olis lupa ottaa hamsteri mut nyt jotenkin tuntuu kuitenkin että ei kiitos, kun on tuo koira ja vähän pelottaa että miten se antaisi hamsterin/hamsterien olla. vihvi Onnea pikkuiselle konttamaan oppineelle :flower...
  19. Z

Alley Paljon jaksamista ja voimia koirasta luopumisen takia :hug: Ja hyviä tulevia ristiäisiä :flower: EM Hyvää 7kk päivää Myylle :flower: Talvis Ihana juttu ettei löytynyt allergiaa niille mitä testasivat :) Hienosti menny viime yö teillä :) Sompio Roni osaa vaihtelevalla...
  20. Z

Sompio Meil auttaa kans se, et jos itte syö siinä samalla jotain, niin Roni kattoo tarkkaan ja syö kiltimmin. Osaa Roni ottaa nokkamukin pöydältä kun ollaan syömässä, tosin sen nokan sihtaus suuhun on ollu vielä aika hakusessa, nyt yrittää jo selkeest mennä suun suuntaan (vedet päätyy...

Yhteistyössä