Hakutulokset

1. Z

~*Esikoishaaveista syntyneet vol3*~

Meil loppuki sit pakastimest Ronin ruuat tänää enkä ollu huomannu/ajatellu aikasemmin yhtää. Piti kaupast hakee pari purkkii. Ihan hyvin Ronille maistu kyl vaikka oli aika kokkareist. Ostin sit samal taas kaikenlaisii kasviksii ja kalkkunaa ja muita ni voi taas tehä soseita ja varsinki sitä...
  2. Z

Maalismasut 2009:stä vauvautuneet *talviketju*

Meil loppuki sit pakastimest Ronin ruuat tänää enkä ollu huomannu/ajatellu aikasemmin yhtää. Piti kaupast hakee pari purkkii. Ihan hyvin Ronille maistu kyl vaikka oli aika kokkareist. Ostin sit samal taas kaikenlaisii kasviksii ja kalkkunaa ja muita ni voi taas tehä soseita ja varsinki sitä...
  3. Z

Sompio Sormiruuaksi käy mikä tahansa. Raaka porkkana peruna bataatti omena päärynä kurkku ja vaikka mikä muu, jos epäilyttää niin voi keittää. Ruisleipämurut, just ne maissinaksut ja ihan oman mielen mukaan. Onhan sil TrippTrappil hintaa, ittekki kattellu sitä, sopis just hyvin meijän keittiöö...
  4. Z

EM Roniki jätti sen ainoon yöheräämisen itte pois sillo. Yhten aamun vaa heräsin ja ihmettelin et pitää mennä pulloo lämmittää ja vaihtaa vaippaa ennen ku tajusinki et hitto, ei ookaa enää yö :D Daadeli Roni teki samaa kans yhes vaihees ja voi jeskamandeere et se otti kaalii. Mut miä annoin...
  5. Z

EM Hienost menny teijän toissa yö, toivottavast lähtis hiljaksee kaikki muutki yöt menee noin :) HanTa Paljon paranemist Kimille :hug: Onnea ryömimisen oppimisesta :flower: Talvis Miä aika harvoin käyn ostelees mitään Ronin soseita tai maitoja tai mitään ja sit ostan kerral pidemmäks...
  6. Z

Cham Mulla oli menkkakipuja silloin ku aloin Ronia oottamaan niin ovulaatiosta asti muistaakseni vähän yli kuukauden. Toivottavast viiva vahvistuu :) Pikkukakkonen Meille ei ole tulossa enempää lapsia. Tai koskaanhan ei pitäis sanoa ettei koskaan, mutta mä olen siitä suht varma. Miehelle...
  7. Z

Talvis Jos kertominen helpottaa ni hyvä, ei sit tarvi nolostella jos on tänne purkan pahaa mieltää :hug: Älä ota siitä syömisasiasta stressiä, kyl teijän tyttö ehtii kaikkee täs elämässä varmast maistaa ja syyä. Viikko kerrallaan meet niiden syömisien kans, jos sopii ni sopii, jos ei ni kokeilet...
  8. Z

EM Onhan niissä. Mut ainaki mitä kattelin jotaa ruispuikula pussii mistä annoin Ronille puolikkaan (tai puolikkaast puolikkaan, miten se nyt sit ajatellaa) ni siin ei ollu mitää lisäaineit. Miä oon ihan varovast antan kaikkee ku Ronil tuli sillo kaurasta tai tomaatista (todennäkösest...
  9. Z

EM Mä olen tehny niin, että ensin annoin riisipuuroa. Alkuun lusikallisesta pariin ja näin niin kuin muittenkin uusien kanssa. Sitten laitoin aina siihen puuron sekaan vähän sitä uutta puurojauhetta. Nyt Roni saa aamul kauratattaripuuroo ja illal riisimannapuuroo. Seuraavaks voi sitte alkaa...
  10. Z

Sompio Hienosti viime yö menny :) Toivottavasti jatkuu samalla lailla :) Visflan Kaikki kokee asiat eri tavalla ja toisaalta se, että mä olen "tuttivuorossa" joka yö on mun oma valinta. Se on vaan helpompaa ja nopeempaa niin, että mä nousen ja käyn laittamassa tutin tai vähän paijaamassa kuin...
  11. Z

Visflan Luin jostain et se Libero pakkaus olis erilainen vähän joka paikkakunnalla, aika erikoista kyl. Joka yö on mun tuttivuoro joten miä oon nyt jo parina yönä laittan Ronin sänkyy pari tuttii, nii poika löytää ne sitte itte ku pyörii siellä kuitenki miten sattuu. :D nibbler Onnea pojulle...
  12. Z

TA Se pallo on kans Ronin ihan ykköslelu, heti hyvänä kakkosena tulee äitiyspakkauksen paksu sivunen kirja jota Roni jaksaa lukee tosi hartaast aina. En miäkää niihin kaupan soseisii oo lisänny maitoa, niit ostetaa joskus hätävaraks jos en oo muistan ottaa ajois sulaa tai tulee lähtö johonki...
  13. Z

TA Huomasin et puuropaketeis lukee useimmissa että tehää veteen ja niis on maitojauhetta mut miä oon tehny kans maitoo, en usko et se olis haitallista ku ei ne maksimimäärät päiväs kuitenkaa ylity. Ja ku teen sosetta nii jätän vähän kovemmaks ni sit ku sulatan ja lämmitän ni laitan siihen sekaa...
  14. Z

TA Voithan siä sekottaa ruokaankin vähän maitoa ni menee enemmän, ja sit antaa päivän mittaa sellasii pienii annoksii vaikka ruokien välissä? Mies meni poikkeuksellisest vasta yöks töihin. Oli pyytäny pomolta vuoron vaihtoo et sais välil olla meidän kanssaki :heart: Ei oo ehtiny Ronia...
  15. Z

EM Jeps, niinkuin mä sanoinkin, niin ei se kirkossa kuulutettu oo. Oon mä ittekin kömmänny noissa järjestyksissä :D Jos ei tuu mitään allergiareaktiota tai yliherkkyyttä, niin se sekaannus ei meinaa mitään. Mut esim jos tulee jostakin punasemmasta vaikka vatsan väänteitä tai muuta, niin...
  16. Z

EM Juu kyl miä sotkut siivoilen kanssa heti pois. Miä en jaksa vaan itte mitään suursiivousta ja soseitten tekoo samana päivänä, ku jos alan siivota, nii menee melkein koko päivä. Sit viikol vaa vähän imuroin ja järjestän ja siinä se. Mä en vaan ymmärrä, miten tää kämppä on aina niin likanen...
  17. Z

vilmav Kyllä se lapsi siihen perunan makuun tottuu, mut voithan sä ottaa seuraavaks mukaan jotain makeaa. Sitten jos alkaa tökkimään todenteolla, niin saa laitettua vaikka hedelmäsosetta perunan sekaan. Kopsasin sulle pätkän tosta babyidean sivuilta tuosta kantamisesta: "Fyysisesti turvalliset...
  18. Z

Sompio Roni ainakin oppi käymään istumaan niin, että nous ensin karhunkävelyasentoon ja siitä kääntyi pyllylleen. Nyt istahtelee miten sattuu, konttausasennosta nostaa toisen jalan mahan alle varpaille ja työntää itsensä vähän sivulle istumaan ja vaikka miten. Niin nopsaan ja ketterään se käy...
  19. Z

Sompio Kiva et viime yö meni paremmin kuin toissa yö :) Ronille on tullut välillä punaista laikkua ja näppyä naamaan suun ympärille, mutta epäilen että se on ollut kuolasta, tutin syömisestä tai sitten jos ei ruoka ole hyvin pyyhitty pois tai sitten niistä kaikista. Ronille tuli allergiaa...
  20. Z

TA Yleensä mies on pojan kanssa kun mä meen kauppaan. Vaikkei poika itse kauppareissua hidasta eikä paljoa vaikeuta, mutta sitä kotiin tuloa kylläkin. Kun asutaan kerrostalossa ja jos toisessa kainalossa on poika niin saan yhden kassin kerrallaan tuotua sisälle, tarkoittaen sitä, että niitä...

Yhteistyössä