Hakutulokset

  1. T

    Äidin ja isän tasavertainen työnjako vauvan synnyttyä?

    Ei mitenkään. Minä hoidin vauvan ja kodin. Mies kävi töissä.
  2. T

    G: Kuinka usein lapsenne saavat herkkuja 1-4 v.

    Minä ainakin aion sanoa, että olet sen verran pieni vielä, että et saa. Saa sitten, kun on isompi. Kyllä ne lapset ymmärtää. Eihän sille lapselle (yleensä) anneta kaikkea mitä se haluaa. Mielestäni yksinkertaista... Ei anneta ja piste.
  3. T

    G: Kuinka usein lapsenne saavat herkkuja 1-4 v.

    Eikös ne kaksi ensimmäistä vuotta ole kriittisemmät hampaille. Eikä lapsi niitä herkkuja osaa pyytää, jos se ei tiedä niistä. Hammaslääkäri sanoi, että on tapauksia, jossa alle pari vuotiaan hampaat on olleet ihan mätiä.
  4. T

    G: Kuinka usein lapsenne saavat herkkuja 1-4 v.

    Antaako joku 1-vuotiaalle karkkia? Mitä ihmettä 1-vuotias tekee millään herkuilla?
  5. T

    Paljon teillä oli äitiysvaatteita?onko ne parempia kuin

    3 housut oli. Itse ainakin tykkäsin mamalicious-merkistä. Ihan kivan näköisiä vaatteita löytyy ja ovat edullisia.
  6. T

    * SYNTTÄRIPINOA! * ja vähän vois musaakin laittaa..

    Välillä se ärsyttää... Onnea sinullekin. :)
  7. T

    * SYNTTÄRIPINOA! * ja vähän vois musaakin laittaa..

    Minulla kanssa on tänään synttärit. 27 v tuli täyteen. =) Kysyttiin paperit viikko sitten, kun ostin pari olutta... :D
  8. T

    *turhis* tupakoinnin lopettamisen vaikeudesta

    Yritä saada jotain muuta tekemistä/ajateltavaa. Käy esim. lenkillä, tee jotain tarkkuutta vaativaa johon pitää keskittyä esim. sudokut, ristikot, neulominen, virkkaaminen Lue kirjoja yms. Lisäksi tarvitset kunnon syyn lopettamiseen. (Esim. oma terveys on ainakin hyvä syy) Se mahdollistaa...
  9. T

    Surullista luettavaa :(

    "selväpäinen hoitaja" :D
  10. T

    Kerätään tähän ketjuun inhokkisanoja/sanontoja

    kanttiini, päikkärit, menkat, kaikki ihqu jutut, meidän neiti yms. näitähän riittää ARGH!!
  11. T

    gran canaria bahia feliz

    Siinä pikkukylässä on pelihalleja, hotellien lähellä on minigolf-rata, carting-rata. Lapsille oli ainakin siinä hotellissa missä olimme, niin melkein joka päivä ohjelmaa. Läheltä löytyy myös iso ostoskeskus, jossa on vaikka mitä. Siellä on myös iso ruokakauppa, missä teimme ruokaostokset...
  12. T

    gran canaria bahia feliz

    Hyvä paikka se Bahia Feliz. Oltiin miehen kanssa siellä ja oltiin kyllä tyytyväisiä. Lapsiperheelle se alue on todella hyvä. Silloin siellä (2008) ainakin oli rauhallista. Siinä lähellä on sellainen ns. pikkukylä, jossa on kauppoja, baareja, ravintoloita, jossa ainakin me kävimme, kun ei...
  13. T

    Olen juhannuksen selvinpäin...

    Hyvä juttu, että on muitakin selvinpäin. :) En tunne oloa ihan oudoksi. Minun kaverit hävisi sen jälkeen, kun sain tuon vauvan. :/ Ei sinänsä harmita, kun en kuitenkaan haluaisi viettää viikonloppuja/juhlia yms. humalaisten seurassa, kun on tuo vauva.
  14. T

    Olen juhannuksen selvinpäin...

    Taidan katsoa tuon typerän elokuvan loppuun ja lähteä sitten nukkumaan. Vauva nukahti jo monta tuntia sitten. Onkohan muita palstalaisia selvinpäin... ?
  15. T

    tytölle nimi? 1,2 vai 3

    3
  16. T

    tehdäänkö tälläinen ketju. kuvaile, miltä mielestäsi näyttää joku palstalainen NIKIN PERUSTEELLA :D

    Olet punahiuksinen. Naurat paljon ja joskus yksinkin. Et käytä juuri ollenkaan alkoholia. Olet positiivinen ihminen. Tykkäät neuvoa toisia koko ajan, vaikka et tietäsi asiasta mitään.

Yhteistyössä