Olen juhannuksen selvinpäin...

Täällä yks. En edes muista milloin on tullut ryypättyä jussina. Joskus nuorempana sitä tuli harrastettua. Enää ei kiinnosta, mieluummin on perheen kanssa. Meillä oli kaikki selvinpäin ja vietettiin hauska juhannus lasten kanssa. Eikä ole huomenna pipi olo! Lähdetään aamulla uimaan jos sää sallii.
 
xx
Täällä myös raskaana, jos en olisi niin ehkä 2-3 siideriä olisin päivän aikana juonut. Mies juonut jonkun 3-4 ja suunnitelmissa on että minä menen lasten kanssa nukkumaan, jalkapallon pelin jälkeen, ja mies pyöräilee vielä kokkoa katsomaan kaverinsa kanssa.
 
..
Minä olen. Poika nukkumassa ja mies lähti kaverilleen iltaa istumaan. Päivä vietettiin koko perhe mummolassa ja mies ei ole karannut, vaan ihan yhteisestä sopimuksesta lähti juhlimaan :D
 
e
Täälläkin selvinpäin. Ja raskaana.:D Mies ei ihan täysin selvä mut se on juonu niin hitaasti et ei se kalja tee näköjään muuta kun väsyttää.:D Voiskin kohta mennä nukkumaan.
 
Hyvä juttu, että on muitakin selvinpäin. :) En tunne oloa ihan oudoksi. Minun kaverit hävisi sen jälkeen, kun sain tuon vauvan. :/ Ei sinänsä harmita, kun en kuitenkaan haluaisi viettää viikonloppuja/juhlia yms. humalaisten seurassa, kun on tuo vauva.
 
mie
selvinpäin täälläkin ja raskaana myös :) Just tulimme viro reissusta, grillasime vähän makkaraa ja kohta saunaa. Mies on muutaman kaljan ottanut, mutta ei hänkään kännissä ole
 
vieras
no niin olen minäkin :) enkä oo edes raskaana, eikä lapsia ole yhtään, enkä ole absolutisti :D käytän alkoholia muutenkin harvoin, ehkä kerran 2kk:ssa mut kesäaikaan vähän useemmin.
 
yh
Täälläkin selvinpäin, en ole raskaana tai töihin menossa. Lasten kanssa vietetään ihanaa kotijuhannusta. Lapset nukkuu jo, jussin kunniaksi siskonpedissä olkkarin lattialla. Vanhin lapsista, teini, on oman yökyläkaverinsa kanssa vielä hereillä, lähtivät justiin koiraa ulkoiluttamaan. Mä notkun netissä ja mietin jos lähtis jo itsekin yöpuulle :)
 

Yhteistyössä