Surullista luettavaa :(

  • Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti
???
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tai mitä JOS PUHUISIT sen kaverisi kanssa ensin ??
Miks sotkea sossu ja lastensuojelu asiaan suoraan, kun sulla ei ole muuta näyttöä kuin fb-tilapäivitykset ?

Tosi kiva kaveri oot, sossuun vaan sen sijaan että puhuisit itte kaverillesi. Se ei luota kohta enää kehenkään kun ihmiset on tollasia selkärangattomia kyttääjiä.
No jos kyseinen kaveri ei ole tehnyt mitään väärää, niin sossun asiaan sotkeutumisessahan ei ole mitään ongelmaa. Mun puolesta kuka vaan saa vaikka nyt heti soittaa sossut käymään meillä, mulle on ihan sama kun en ole juonut lasten täällä ollessa ja voin sen myös todistaa.
näimpä, hehän lähtevät hyvillä mielin pois jos ei ole aihetta jatkoon. meillekkin saa tulla :D

 
???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Tai mitä JOS PUHUISIT sen kaverisi kanssa ensin ??
Miks sotkea sossu ja lastensuojelu asiaan suoraan, kun sulla ei ole muuta näyttöä kuin fb-tilapäivitykset ?

Tosi kiva kaveri oot, sossuun vaan sen sijaan että puhuisit itte kaverillesi. Se ei luota kohta enää kehenkään kun ihmiset on tollasia selkärangattomia kyttääjiä.
Peesaan....
Ei siinä ennenkään ole puhumiset paljon auttaneet, enkä usko että tällä nytkään mitään vaikutusta on. Tämä on näitä äitejä, jotka ottavat "sivistyneesti" viinilasillisen tai kaksi - vähän joka välissä.
hätäkeskukseen soitit?
lupasivatko että joku menee sinne katsomaan?
Kyllä.

hienosti toimit !!
 
???
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Että jotkut voi olla sitten typeriä:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Nyt on juhannus.
Onks se joku lupa olla kännissä kun pennut on kotona??
Samaa ihmettelen.
meillä ei edes ole 2 olutta juonut lapsenvahtina, meidän perheessä (kuten varmasti monessa muussakin perheessä) ollaan erittäin tiukkoja alkoholin suhteen lasten aikana
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ???:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Että jotkut voi olla sitten typeriä:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
Nyt on juhannus.
Onks se joku lupa olla kännissä kun pennut on kotona??
Samaa ihmettelen.
meillä ei edes ole 2 olutta juonut lapsenvahtina, meidän perheessä (kuten varmasti monessa muussakin perheessä) ollaan erittäin tiukkoja alkoholin suhteen lasten aikana
Samoin meillä.
 
vieras
Onneksi en ole ehtinyt toteuttaa suunnitelmaani. Olen tässä kaavaillut että käydään joku ilta miehen kanssa saunassa ja saunan päälle juon yhden oluen tuossa kuistilla kun en ole ottanut hörppyäkään yli vuoteen raskauden ja vauvan hoidon vuoksi, kuopus alkaa olemaan jo sen ikäinen ettei rinnalla ole 24/7 niin ehtisin sen yhden juoda ennen kun täytyy imettää seuraavan kerran ja alkoholi ehti haihtua. Mutta jos näin helposta soitellaan sossut perään, niin taidanpa jättää tekemättä tuon.
Hienoa on että asioihin puututaan silloin kun siihen on aihetta, mutta kyllä turhat ilmoitukset aiheuttaa paljon mielipahaa, että kai ap nyt on ihan 100 % varma että äiti ei ole kännissä tai sitten lapset ei ole kotona?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Et voinut jutella ensin kyseisen naisen kanssa? Hypit hänen yli. Toivottavasti olet sitten oikeassa siinä että lapset ovat heitteillä. Etkä aiheuta ongelmaa turhaan.
No mä ihmettelen, että mitä ongelmia siitä sitten voi aiheutua jos sossun tätit menee sinne poliisin kanssa, ja toteavat, että lapset eivät ole heitteillä? Sanovat kiitos ja hei? Jos siis kotona tosiaan ollaan selvin päin ja ihan vaan huvikseen heitellään noita päivityksiä?

Meillehän on kerran soitettu päivystävät sosiaalityöntekijät. Tosin tuli pelkät poliisit. Soittaja oli sanonut, että meillä on isot bileet, lapset itkee ja molemmat vanhemmat tuhannen kännissä. No, kun tulivat, koti oli pimeä ja minä yksin kotona nukkumassa lasten kanssa. Puhalluttivat, kurkistivat lastenhuoneisiin ja keittiöön, ja sanoivat, että aiheeton ilmoitus, kiitti ja hei.
 
...
Jos sossut näin juhannuksena kävis jokaisen perheen tarkastamassa jossa otetaan lasten läsnäollessa niin taitais aika kiire olla. Jännä juttu että tähänkin keskusteluun on eksynyt ainoastaan ne palstalaiset jotka on noin ehdottomia alkoholin suhteen. En siis tarkota että ap olis ollut väärässä kun sossut soitti ja ilmeisesti tilanne on tällainen aina eikä vaan nyt jussin takia. Mä en henk koht tiedä yhtään perhettä jossa oltais niin tiukkoja et lasten läsnäollessa ei vois mitään ottaa. Kännissä olo on tietty eri asia mut alkoholi kohtuudella ei varmaan lapsia vahingoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
No mä ihmettelen, että mitä ongelmia siitä sitten voi aiheutua jos sossun tätit menee sinne poliisin kanssa, ja toteavat, että lapset eivät ole heitteillä? Sanovat kiitos ja hei? Jos siis kotona tosiaan ollaan selvin päin ja ihan vaan huvikseen heitellään noita päivityksiä?

Meillehän on kerran soitettu päivystävät sosiaalityöntekijät. Tosin tuli pelkät poliisit. Soittaja oli sanonut, että meillä on isot bileet, lapset itkee ja molemmat vanhemmat tuhannen kännissä. No, kun tulivat, koti oli pimeä ja minä yksin kotona nukkumassa lasten kanssa. Puhalluttivat, kurkistivat lastenhuoneisiin ja keittiöön, ja sanoivat, että aiheeton ilmoitus, kiitti ja hei.
Joskus voi sattua sillä tavalla. On kokemusta siitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Et voinut jutella ensin kyseisen naisen kanssa? Hypit hänen yli. Toivottavasti olet sitten oikeassa siinä että lapset ovat heitteillä. Etkä aiheuta ongelmaa turhaan.
Ei se ole mitään ylihyppimistä. Ja ennemmin kai sopii niiden lasten takia toivoa, että ap olisi väärässä ja sossujen käynti olisi turha! Itsehän se nainen on ongelman aiheuttanut, joko ryyppäämisellä tai ryyppytarinoita keksimällä...

Jos minä joskus sekoan niin etten enää huolehdi lapsistani asianmukaisesti, todellakin toivon lasteni vuoksi että joku puuttuu asiaan!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Ei se ole mitään ylihyppimistä. Ja ennemmin kai sopii niiden lasten takia toivoa, että ap olisi väärässä ja sossujen käynti olisi turha! Itsehän se nainen on ongelman aiheuttanut, joko ryyppäämisellä tai ryyppytarinoita keksimällä...

Jos minä joskus sekoan niin etten enää huolehdi lapsistani asianmukaisesti, todellakin toivon lasteni vuoksi että joku puuttuu asiaan!!
Kyllä mut et tiedäkään miten mun ja lapseni elämästä on tehty helvettiä.
 
muuten
Se joka alkoholia joskus käyttää tietää kyllä useimmiten itse rajan, paljonko voi juoda ja kyetä silti hoitaan lapsensa. Vai luuleeko joku, että kaikki käyttää alkoa niin, että "tolkku pois, ja sammuu eteiseen" Se olis melko amatöörimäistä hommaa. Jos juominen ei oo kellekään haitaksi, on se jokaisen oma asia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:
Kyllä mut et tiedäkään miten mun ja lapseni elämästä on tehty helvettiä.
Jos olette joutuneet tahallisten asiattomien ilmoitusten tms kohteeksi, niin uskon että se voi olla helvettiä, vaikken sellaisesta mitään itse tiedäkään/ ole itse kokenut. Mutta luulen, että taustalla ei ole mitään vastaavaa kuin tässä, tässähän äiti itse antaa aiheen ilmoitukseen. Ettei olisi vaikka alitajuinen avunpyyntö...
 

Yhteistyössä