Hakutulokset

  1. J

    Nyt on todellakin lapsiluku täynnä, oon niiiiiin väsynyt

    :snotty: Vähän alkaa olla jo liikaa minullekkin tämä meno ja meininki :ashamed: Vaikka sitä aina ajattelee, että ei se elämä niin kamalasti muutu jos yksi lapsi tulee lisää, KYLLÄ SE VAAN VOI MUUTTUA!!!!!
  2. J

    Mitä mieltä nimestä Venla Amanda??

    Etunimi ollaan jo päätetty, mutta toisen nimen kanssa ollaan pähkäilty :/ Onneksi ei mikään kiire vielä pitkään aikaan
  3. J

    Vielä on vältytty sikainfluenssalta, vaikka pojan luokkalaisilla on ollut sitä

    Koska mahtaa tulla :$ Eikös tuo tartu jo ennen kuin tulee oireita? Eli on saattanut jo tarttua :/ kiva vaan kun olen raskaana enkä ottanut rokotettakaan... No, la lähenee, toivottavasti ei ennen sitä ainakaan tulisi minulle käsidesit käyttöön vaan
  4. J

    JIPPII, anoppi ottaa huomenna lapset hoitoon ja me mennään miehen kanssa kahdestaan ostoksille

    Saadaan ihan kaikessa rauhassa käydä kaupassa ja syömässä :D
  5. J

    Alkaa olee taas se aika, kun kohta on lapsilisät tuhlattu ja alkaa se valitus rahanpuutteesta

    :wave: kuka mahtaa olla ensimmäinen :D Mulla on ainakin lapsilisät jo tuhlattu, mutta miehellä on onneks aina rahaa. Joko joku muu on saanut törsättyä kaiken?
  6. J

    Kova jano kokoajan :( Mistä voi johtua??

    RV 32+3 Voiko olla raskausajan diabeteksen oire?? Huomenna soittelen neuvolaan, mutta kyselen nyt ensin täältä.
  7. J

    Otitteko lapsellenne sikaflunssarokotuksen?? Pojan koulusta tuli tänään kysely haluaako vai eikö

    Laitoin ruksin "en halua lapselleni rokotusta" ruutuun. Mites muut on tehneet?? Syy miksen halua, ons e kun sitä ei ole keritty tutkimaan
  8. J

    Kuka on kaunein??

    www.suomenkaunein.fi ;)
  9. J

    3 numeroiset numerolukot ovat ihan yhtä tyhjän kanssa

    Lapsilla on eräs peli jossa tarvitsee ratkaista 3 numeroinen numerosarja. ei mene kuin 10min sen ratkaisemiseen ihan kokeilemalla. Tavallisessa lukossa pitää tosin joka numeron kohdalla kokeilla aukeaako lukko, mutta eipä siinä silti hirveän kauan enemmän mene aikaa
  10. J

    Tämä mamma on tänään vähän nettishoppaillut :D

    Aamulla oli vielä yli 4000e käyttötilillä, eipäs oo enää |O Ostin suurimman osan joululahjoista ja vaatteita lapsille. 1589 e jäi tilile :snotty:
  11. J

    Murtuman kontrolliröntgen, mitä ne katsovat ja tekevät jos ei kaikki ole kunnossa

    Siis mitä ne katsovat tuosta röntgenistä? Sitä onko luutunut? Entä jos ei ole, mitä sitten tekevät? Kyse solisluusta
  12. J

    Meillä on huomenna täällä oikein lastentarha =)

    Miehen pikkuveli 9v on kylässä sekä oman veljeni 5v poika. Esikoisen kaveri soitti ja kysyi voiko tulla huomenna kylään päivällä... sopii tulla tietysti No melkein heti perään soitti kaverini, että hän tarvitsisi lastenvahtia 3v tytölleen, kun on baariin lähdössä On meillä menoa ja...
  13. J

    Kyllä nyt meidän naapuritalon piha on valaistu :O Sen kymmenen valoletkua

    kiedottuna vähän sinne sun tänne. Montaa eri väriä, yksi vilkkuu :o Miten noi pystyy asumaan vielä tuolla? :laugh: Joka ikiseen kaiteeseen ja puuhun ovat kietoneet valoletkuja, innolla odotan lisääntyykö valojen määrä jouluun mennessä
  14. J

    :D Meidän 5v pikkuherra sanoi eilen mulle, että;

    Äiti, sä olet silti tosi kaunis, vaikka sulla on toi huppari vähän pieni :laugh: :heart: Olen siis raskaana rv32 ja omaa vanhaa huppariani pidin päällä, joka on kieltämättä aika piukka :D Tuo pikkuherra on tosi tarkka omista vaatteistaan ja ilmeisesti mulla sit oli jotenkin huono huppari...
  15. J

    Kuka lähdössä tänään shoppailemaan =)

    Lapsilisät olivat kopsahtaneet tilille. Me lähdetään ainakin shoppailemaan pienempien lasten kanssa. Jotain ylläriä haluaisin kehittää, kun koululainen ja eskari tulevat kotiin. Ehdotuksia??
  16. J

    Meillä on viikonloppuna todella iso lapsikatras :D Minne vois Turun suunnalla mennä vkl??

    Miehen 9v veli tulee vkl kylään, sekä veljen 5v poika. Lisäksi 5 omaa lasta, eli meillä riittää menoa ja vilskettä. Johonkin haluttais lähteä, mutta minne? Onko nyt vkl jotain häppeninkiä??
  17. J

    NAPATYRÄ??? Mitä sille tehdään synnytyksen jälkeen

    Kummastelin neuvolantädille outoa kohtaa navan yläpuolella, se on kuulemma napatyrä :snotty: Mitä sille tehdään synnytyksen jälkeen, vai tehdäänkö mitään? Sanoi, että voi olla että se leikataan, tai sitten ei jos ei vaivaa mitenkään :o Onko kellään leikattu?? Vaivasiko jotenkin ennen...
  18. J

    Käytiin tänään anoppilassa ja pyysin heitä tulevan lapsemme kummeiksi. Onko ihan pöljää, jos isovanhemmat on kummeja??

    Alkaa sisarukset ja ystävät loppumaan kesken kun kummeja mietittiin, samoja ei haluttais eri lapsille. Onko kellään muulla isovanhemmat myös kummeja??

Yhteistyössä