Meillä on huomenna täällä oikein lastentarha =)

Miehen pikkuveli 9v on kylässä sekä oman veljeni 5v poika.

Esikoisen kaveri soitti ja kysyi voiko tulla huomenna kylään päivällä... sopii tulla tietysti
No melkein heti perään soitti kaverini, että hän tarvitsisi lastenvahtia 3v tytölleen, kun on baariin lähdössä

On meillä menoa ja vilskettä huomenna :)

2v
3v
3v
5v
5v
7v
8v
8v
9v
 
gab
No isommat leikkivät keskenään ja pienemmät leikkivät keskenään. Toi 5v voi olla haasteellisempi sovittaa kumpaankaan porukkaan. Menoa ja meininkiä kyllä teillä riittää! Toivottavasti teillä on tilaa, tai huomenna hyvä ulkoilusää.
 
gab
Alkuperäinen kirjoittaja gab:
No isommat leikkivät keskenään ja pienemmät leikkivät keskenään. Toi 5v voi olla haasteellisempi sovittaa kumpaankaan porukkaan. Menoa ja meininkiä kyllä teillä riittää! Toivottavasti teillä on tilaa, tai huomenna hyvä ulkoilusää.
Ai siinä olikin 2x toi 5v, en aluksi huomannut. Ne varmaan voivat sitten touhuilla keskenään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Mihin aikaan sun kamu mene baariin, kun samaan aikaan esikoisen kaveri ja 5v kylässä???

Nyt provo taisi kusahtaa..
kaikkien kaverit asuukin ihan naapurissa |O
ja tää liittyy mihin?
no mun kaveri joutuu ajamaan 200km yhteen suuntaan, jotta pääsee edes meille.. laske siitä miten mahtaa olla mahdollista
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Mihin aikaan sun kamu mene baariin, kun samaan aikaan esikoisen kaveri ja 5v kylässä???

Nyt provo taisi kusahtaa..
kaikkien kaverit asuukin ihan naapurissa |O
ja tää liittyy mihin?
no mun kaveri joutuu ajamaan 200km yhteen suuntaan, jotta pääsee edes meille.. laske siitä miten mahtaa olla mahdollista
eli ajaa 400 km päästäkseen baariin? ei yhtään ketään ole lähempänä lapsenvahdiksi??? just.. makulaku älä enää jaksa kun jäit jo kerran kiinni.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Mihin aikaan sun kamu mene baariin, kun samaan aikaan esikoisen kaveri ja 5v kylässä???

Nyt provo taisi kusahtaa..
kaikkien kaverit asuukin ihan naapurissa |O
ja tää liittyy mihin?
no mun kaveri joutuu ajamaan 200km yhteen suuntaan, jotta pääsee edes meille.. laske siitä miten mahtaa olla mahdollista
no on aika viinan tai miehenhimonen että ajaa 800km lapsen viennin/haun takia että pääsee baariin :D on vissiin yh?? ;)
 
ss
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Siis noin 200km paljon ajettavaa mielestänne vai :eek: Esim mun äiti ajaa joka päivä töihin tuon verran
siis 200 km kun tuo lapsen teille hoitoon, 200 km takaisin omaan kaupunkiin baariin, 200 km kun tulee hakemaan lapsen teiltä ja 200 km, kun menee takaisin omaan kotiinsa = 800 km. Aika paljon on. Vai meneekö baariin vieraassa kaupungissa ja luottaa että pääsee jonkun miehen luo yöksi? Vai eikö hae lastaan ollenkaan pois?
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja gab:
No isommat leikkivät keskenään ja pienemmät leikkivät keskenään. Toi 5v voi olla haasteellisempi sovittaa kumpaankaan porukkaan. Menoa ja meininkiä kyllä teillä riittää! Toivottavasti teillä on tilaa, tai huomenna hyvä ulkoilusää.
jaa no meillä ei ole mennyt noin. isommat tykkää monesti leikkiä pienen kanssa eikä 2v -3v oikeasti leiki mitään keskenään. 2v tai 3v osaa leikkiä isomman kanssa jotain, keskenään ne istuu rivissä kaivamassa lapiolla hiekkaa. oikeaa mielikuvitusleikkiä ne pystyy tehdä vaa isomman lapsen kanssa. siis noin 6v vähintään.
 
JaadiJaadi
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Siis noin 200km paljon ajettavaa mielestänne vai :eek: Esim mun äiti ajaa joka päivä töihin tuon verran
siis 200 km kun tuo lapsen teille hoitoon, 200 km takaisin omaan kaupunkiin baariin, 200 km kun tulee hakemaan lapsen teiltä ja 200 km, kun menee takaisin omaan kotiinsa = 800 km. Aika paljon on. Vai meneekö baariin vieraassa kaupungissa ja luottaa että pääsee jonkun miehen luo yöksi? Vai eikö hae lastaan ollenkaan pois?
Johan ne yh:n baarirahat on tuhlattu siinä kohtaa kun bensat pitää maksaa huoltsikan kassalla :D
 
jaa
Mitä tulee lastentarhaan, mun mielestä teillä on sellainen ihan omasta takaa. Meillä on 2 lasta ja tykkään että on hiljaista ja rauhallista, lapset on hiljaa ja nätisti. joskus tappelevat ja villiintyvät ja se on ok, mutta jos olisi useampi niin eipä olisi koskaan hiljaista ei.

mutta siis kuka noi kaikki kersat hoitaa huomenna? etkö sinä ole raskaanakin? huhhuh. varmaan rakastat ruoanlaittoa ja lapsia, en jaksaisi todelakaan. huh.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mitä tulee lastentarhaan, mun mielestä teillä on sellainen ihan omasta takaa. Meillä on 2 lasta ja tykkään että on hiljaista ja rauhallista, lapset on hiljaa ja nätisti. joskus tappelevat ja villiintyvät ja se on ok, mutta jos olisi useampi niin eipä olisi koskaan hiljaista ei.

mutta siis kuka noi kaikki kersat hoitaa huomenna? etkö sinä ole raskaanakin? huhhuh. varmaan rakastat ruoanlaittoa ja lapsia, en jaksaisi todelakaan. huh.
No mulla on mies viikonloppuna kotona, en mä muuten ois ketään hoitoon ottanutkaan :)
 

Yhteistyössä