Tämä mamma on tänään vähän nettishoppaillut :D

nii-i
Uskoo ken tahtoo. Joko ukolla hyvät tulot tai sit siinä meni säästöt. Mulla oo ikuna tollasia summia tilillä ollu edes säästettynä. Ja jos kohta oliski, nii ne menee tulevan vauvan tavarahankintoihin.
 
jepulis
Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:
Uskoo ken tahtoo. Joko ukolla hyvät tulot tai sit siinä meni säästöt. Mulla oo ikuna tollasia summia tilillä ollu edes säästettynä. Ja jos kohta oliski, nii ne menee tulevan vauvan tavarahankintoihin.
Sä oot missannut nyt jotain, nää oli niitä anopin antamia rahoja "parempaan elintasoon".. :)
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nii-i:
Uskoo ken tahtoo. Joko ukolla hyvät tulot tai sit siinä meni säästöt. Mulla oo ikuna tollasia summia tilillä ollu edes säästettynä. Ja jos kohta oliski, nii ne menee tulevan vauvan tavarahankintoihin.
No, siinä tais mennä ne anopin almut.. ;)

 
tätä samaa taas...
Siis taas mennään siihen, että miksei ne saa ostaa, millä on mällätä! Kateelliset pitäkööt mölyt mahassa!!! Mä ainaski ostaisin, jos tilillä olis muutama tonni ylimäärästä, joululahjat jo nyt, sais vihellellä sitte marras-joulukuussa rauhasssa kotona, kun muut kiertää kauppoja hiki hatussa!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Tilasin lapsille pleikkari kolmosen, mut jälkeenpäin tuli mieleen, että mahtaako se toimia niiden telkkarissa kun ei ole full hd :ashamed: :snotty:
ei toimi kun vain full hd töllössä, mut onneks sulle jäi rahaa tilata uus töllöki
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Tilasin lapsille pleikkari kolmosen, mut jälkeenpäin tuli mieleen, että mahtaako se toimia niiden telkkarissa kun ei ole full hd :ashamed: :snotty:
ei toimi kun vain full hd töllössä, mut onneks sulle jäi rahaa tilata uus töllöki
et oo tosissas? :kieh:

No pitää laittaa se sitten vaan olkkariin, en mä viitti lapsille mitään full hd telkkaria ostaa jonkun pleikkarin takia
 
iih
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Tein henkkaan ja maukkaan ison tilauksen (kivittäkää vaan), vaikka sanoin etten sieltä hirveesti tykkää ostaa, mutta kun oli niin paljon kaikkea kivaa :saint:
ostit varmaan kaikki hello kitty uutuudet aikun ihquu! ei kyl ikinä uskoisi, että olet perheen äiti. Veikkaisin iäkis 16-v
 
Ohis
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Tein henkkaan ja maukkaan ison tilauksen (kivittäkää vaan), vaikka sanoin etten sieltä hirveesti tykkää ostaa, mutta kun oli niin paljon kaikkea kivaa :saint:
Ai nyt siellä oli kaikkea kivaa? Pari päivää sitten siellä ei vielä ollut mitään kivaa tilattavaa... :p
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Tilasin lapsille pleikkari kolmosen, mut jälkeenpäin tuli mieleen, että mahtaako se toimia niiden telkkarissa kun ei ole full hd :ashamed: :snotty:
ei toimi kun vain full hd töllössä, mut onneks sulle jäi rahaa tilata uus töllöki
toimii se ihan tavallisessakin tv:ssä
 

Yhteistyössä