Hakutulokset

  1. N

    Keskenmenosta

    Moi! Ensinnäkin olen pahoillani :hug: Mulla oli keskenmenot 05/05, odotin kaksosia. Ensimmäinen vauva tuli rv 13 pois ja toinen rv 15.. Olin todella vihainen ja katkera ja surullinen ja kaikkea siltä väliltä! Tuntui, että en ikinä selviä siitä. Kuitenkin elokuussa 05 huomasin olevani...
  2. N

    raskaus keskenmenon jälkeen

    Kaksosraskaus päättyi keskenmenoon toukokuussa 2005. Kuukautiseni alkoivat heinäkuussa ja elokuussa tein positiivisen testin. Nyt odotellaan vauvaa huhtikuuksi :heart:
  3. N

    mites teillä..???

    Minulle lääkäri sanoi, että jälkivuoto täytyy olla loppunut ennen kuin voi sekstailla (tulehdus riski). Muuten ei kuulema rajoituksia ole. Mitä seksiin tulee, niin jokainen tietää sen kun on siihen taas valmis näin niinkuin keskenmenon jälkeen.
  4. N

    millä viikolla meni kesken?

    \ :hug: olen tosi pahoillani, tiedän tunteen. :hug: niin ja itselläni meni kaksoset kesken rv12.. ensin toinen, jolloin toisen sydän äänet olivat vahvat ja seuraavana yönä sekin tuli pois :'( nyt ollaan yrittämässä uutta raskautta ensimmäistä kertaa raskauden jälkeen...
  5. N

    lohdutusta

    Tosi ihana teksti! mistä muuten löysit?
  6. N

    Kuinka monta keskenmenoa sinulla on?

    \ Olen tosi pahoillani! :hug:
  7. N

    Ristiäiset keskenmenon jälkeen

    Sain keskenmenon n.kuukausi sitten, menetimme kaksosemme. Huomenna olisi kuitenkin kaverini lapsen ristiäiset ja niin hirveeltä kuin se kuulostaakin niin en taida kestää henkisesti sitä vielä. Onkohan tämä normaalia...? Olen kyllä iloinen kaverini puolesta, mutta oma syli ja sydän kaipaa...
  8. N

    kaksoseni muuttuivat enkeleiksi..

    Kiitos kaikille viesteistä :flower: Olen päässyt jo asiasta sen verran yli, että pystyn elämään "normaalia" elämään. Niin tyhmältä kun se kuulostikin niin puhuminen ja itkeminen auttaa lopulta. Uskon, että mekin saamme vielä oman nyytin kainaloon. =)
  9. N

    kaksoseni muuttuivat enkeleiksi..

    sain viime viikolla kuulla, että kaksoseni eivät tule ikinä näkemään tätä maailmaa. raskaus oli viikolla 10 menossa kun alkoi vuoto ja ultrassa kuului vielä toisen sydän ääni ja toinen oli tullut pois. pääsin sairaalasta kotiin ja yöllä alkoivat kovat kivut. menin takaisin sairaalaan ja ultrassa...

Yhteistyössä