Keskenmenosta

  • Viestiketjun aloittaja Shannon1
  • Ensimmäinen viesti
Shannon1
Kuinka olette selvinneet siitä? Kauan kesti että uusi raskaus onnistui? Oliko lapsi kaikin puolin terve?(ne kenellä jo syntynyt) Minulla eilen keskenmeno rv 8+4 :'( mutta uutta yritystä vaan... :)
 

Mul oli km 01/98 jonka jälkee meni vuos enne ku tulin raskaax. Terve tyttö tuli, joka sai veljiä 10/01 ja 10/03, sii välis ei yhtää km:a. Nyt viimisin raskaus meni kesken 03/06, jännittelen ny täs oisko tärpänny.. Kipeetähän se o tehny kummalki kerral, eka tosin meni "helpommi" varmaa siit syystä etten tienny mitä menetin, ku ei viä yhtää muxuu ollu. Viimex itkin vkon, olin vihanen ja mietin MIX. Mutt aika parantaa.. Tunteet varmaa nousee uudestaa pintaa ku päästää sinne marraskuulle ku ois ollu la. Seki o läpikäytävä.. Toivottelen sulle jaxamista, rankkaa se o mutt jossai vaihees helpottaa. :hug:
 
Moi!

Ensinnäkin olen pahoillani :hug:

Mulla oli keskenmenot 05/05, odotin kaksosia. Ensimmäinen vauva tuli rv 13 pois ja toinen rv 15.. Olin todella vihainen ja katkera ja surullinen ja kaikkea siltä väliltä! Tuntui, että en ikinä selviä siitä. Kuitenkin elokuussa 05 huomasin olevani uudelleen raskaana ja nyt tuossa sängyssä tuhisee 7vkon ikäinen pieni prinsessa. Tässä raskaudessa ei ollut mitään ongelmia.

Kaksosten laskettuna päivänä mieli oli todella maassa, mutta sen päivän kun pääsin yli niin alkoi pikku hiljaa toden teolla helpottamaan. Tosin kun tyttö syntyi tunsin mitä todella olin menettänyt, se vielä teki pahaa..

En tiedä auttoiko vastaukseni, mutta voimia sinulle.

ninniina
 
kamelikemeli

Mulla keskenmeno 04/01 rv 7+ ja neljän kuukauden päästä olin taas raskaana. Odotus sujui hyvin ja terve yliaikainen vauva on nyt jo 4v!

Sitten taas km 10/05 rv 8+, seuraava plussa 01/06, joka kuitenkin meni kesken rv5. Seuraavasta kierrosta plussasin taas ja nyt vauva jo kovin potkiskelee rv 18! =)

Tsemppiä sinulle, kyllä se pian onnistaa :hug:
 

Yhteistyössä