raskaus keskenmenon jälkeen

Onko mahdollista tulla keskenmenon jälkeen melkein heti raskaaksi kaikki arvot mulla laski jo keskenmenon jälkeen. Ja nyt raskaustesti näyttää plussaa vaikka keskenmenosta 3 viikkoo.. ja entäs onko ees mahdollista kun ei ole ollut menkkoja_??
 
ä-78
Minä sain keskenmenon huhtikuussa 7.4.2000.... Sain kohtutulehduksen, vahvat lääkkeet, kun oli niin paha,,,, Yks kerta, ei edes ollu kuukautisia vielä tullu... ja 20.4 testi näytti plussaa.... Tuollahan tuo kauhukakara leikkii......... ;)
 
kääpiö
keskenmenon jälkeen voi tulla hetikin raskaaksi, vaikka ei kuukautisia olisi vielä ollutkaan. minulla oli km 24.8.2005 rv 8+5 ja noin kolme viikkoa tuosta testi näytti plussaa, mutta en kuitenkaan ollut raskaana. minulla oli kaikki mahdolliset raskausoireet. vasta lääkkeiden avulla minulle saatiin kuukautiset alkaamaan, nyt perjantaina, eli lähes 8 viikkoa keskenmenon jälkeen.
eli hormooneja saattaa olla veressä pitkäänkin.
 
AuteroAhkera
Mä sain keskenmenon 15.1.2004, plussan testasin 12.3.2004, ja viikkoja oli kertynyt jo 6. Heti seuraavista menkoista siis tulin raskaaksi. :) Ja tuolla tuo vuodenikänen makkarajalka taapertaa. :heart:
 
Kävin muutama viikko sitten kaavinnassa, rv 12. Ihana hoitaja sairaalassa lohdutti että kaavinnan jälkeen on usein helpompi tulla raskaaksi. Nyt sitten oottelen jälkitarkastusta ja ekoja menkkoja, jos vaikka tärppäis. Edellinen km oli helmikuussa, joten toivo omasta vauvasta ei oikein ole huipussaan.
 
gemini -04
mulle sanottiin keskenmenon jälkeen et yhet menkat pitää ootta ennen kun saa rueta uudestaan yrittää.. keskenmenosta meni 6 viikkoo ennen kun menkat tuli.. Tulin myös heti raskaaksi uudestaan ja nyt on vuoden ikäiset kaksostytöt.. =)


Voimia ja haleja kaikille keskenmenon saaneille.. koittakaa jaksaa :hug:
 
Laskiko sulla se raskaushormooniarvo ihan negatiiviseksi asti vai oliko se "vaan" laskussa ? Nimittäin kyllä on hyvinkin mahdollista, että vielä on sitä "samaa" hormoonia veressä, koska vasta 3 viikkoa keskenmenosta. Yleensä seuraavat kuukautiset tulevat 4-6 viikon päästä kaavinnasta/lääkkeellisestä tyhjennyksestä.
 

Yhteistyössä