Hakutulokset

  1. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Miimii kiitos haleista. Tuntui lohduttavalta lukea viestisi. Tää on niin tuskainen tie välillä :( Toivorikas kiitos myös sinulle. Olen seurannut jännityksellä sinun neljättä icsiä ja miehellenikin kertonut toivorikkaasta joka onnistui lopulta. Oli hyvä lukea kommenttisi pitkästä kaavasta...
  2. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Minut saa poistaa piinailijoista. Puhdas nega testattu aamulla. Olen piinaillut taustalla ja pelännyt kaiken päivää ja yötä sitä puhdasta negaa. Olisin tietenkin niin halunnut tässä piinailijaporukassa kuin imussa päästä mukaan plussanneisiin. Mutta ei.. :ashamed: :( Ehkä vielä kerran...
  3. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Toivorikkaalle, täällä ollaan hengessä mukana ja toivotaan hartaasti että puhelu tuo hyviä uutisia. MT79 Olen ihan sanaton vaikka haluaisin lohduttaa.. heidih onnea alkavaan hoitoon. :)
  4. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    MT79 minulla oli pregnylistä pahaa oloa heti aamusta, kun puolenyön aikaan sen olin ottanut (5000IU).
  5. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Mansikkainen eikös kiinnittymisessä voi olla vuotoa? Älä nyt vielä luovuta. :hug: Olen selannut lukuisia sivuja kiinnittymisestä (kun se ajankohta kiinnostaisi) ja niillä sivuilla esiintyy aina tämä vuotoasiakin. :)
  6. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Onnea Toivorikkaalle ja toivon kovasti viivan vahvistumista, ihanaa että sait plussan!! :heart: Amelie, kiitos kun kävit meitä kannustamassa. Minulla on myös kolmannen icsin kaksi ainutta saatua alkiota kyydissä, ja en tiedä uskaltaako enää mitään toivoakaan. Miten sinulla on aiemmat hoidot...
  7. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Ihanaa, plussauutisia heti aamusta. Onnea Viu!!! Hopping kirjoitteli kanssa hyviä uutisia. Onnea PASsiin! Ninealle paranemisia flunssasta. Oliko se MT79 kun kerto siitä tutkimuksesta, että kuudennen hoitokierroksen jälkeen raskautuneita (ja synnyttäneitä) olisi noin 85%. Minäkin...
  8. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Paljon onnea Minttuska83!!! :heart: ) . ( Täällä ollaan suoriuduttu punktiosta (ja siitä henkisesti tuskallisesta välipäivästä) siirtoon asti. Saimme kaksi ihanaa kyytiläistä matkaan. Pakkaseen emme saaneet mitään, mutta iloitsemme näistä kahdesta tietenkin. :) :) Palasin vielä...
  9. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Lohdutushalaukset neganneille. :( Miten fiian ja hugsyn punktiot sujuivat?? ) . ( Olo on ollut ihan ok. Eilisen preg. jälkeen tänäaamuna sain esimakua aamupahoinvoinnista. Voihan yöks mikä olotila oli heti aamusta. Ennemmin tätä ei olekaan tapahtunut. Toivottavasti tämä oli jokin vihje...
  10. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Ninealle paljon paljon onnea! :heart: Hopping toivotaan että kaikki menee vielä hyvin. Peukut ovat pystyssä lähipäivinä testaaville. :) ) . ( Navan seutu on vielä suht rauhallinen, mutta selkää särkee.
  11. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Onpas täällä ollut aktiivista porukkaa. Hyvä. :) ) . ( Ultrassa on käyty taas. Lääkäri oli hyvillä mielin näkemästään. Soluja kypsyy arviolta 15 (viimeksi se arvio oli viel 10+10) Jos tämä viistoista tai allekin tulee oikeesti, niin tavoitetta on saavutettu. Kun niitä ei tosiaan tarvis tulla...
  12. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Onnittelut Toivorikkaalle hienosta saaliista!! Garfield me ollaan saatu neulapurkki aina klinikalta. Jospa teillekin annetaan. Kysäse sieltä. :) Muakin nauratti mollamaijan jutut. :D ) . ( Eilen oli ultra. Kaikki oli ihan hienosti. Kasvavia rakkuloita oli noin 10 + 10. Perjantaina on...
  13. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    nainen83 ja Terhi-76 Voimia teille molemmille. :hug: ) . ( Tänään alkoi lääke vaikuttaa muuallakin kuin lantion seudulla. Ai että kun kiukuttaa kaikki. :kieh: "Onneksi" olen työssäni paljon yksin, ei tarvi muiden tätä kestää. :) Voimia ja lohtua meille kaikille eri vaiheissa oleville. :heart:
  14. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Tervetuloa takaisin riveihin Hopping! :) syssy Kivasti oli soluja. tsempit ensi viikolle! ) . ( masussa alkaa tuntua jo, vaikka vasta toinen annos meni hetki sitten. Kun nyt ei liikaa innostuisi. pco:laisena haudon aina ripakopallisen soluja, vaikka vähempikin riittäisi. :D
  15. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    On tämä kyllä erityisen aktiivinen ketju. :) Ja superkiitokset listan päivittäjälle! toivorikas-72 Pirpana74 Mulla on aiempien punktioiden jälkeen ollut "itkupäivä". En oikein tiedä mitä edes itken. Väsyä ja hiukkasen epätoivoa kai. Miksi tämän pitää olla näin vaikeeta? Kun ne ihmeetkin...
  16. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Mukavaa kuulla hyviä uutisia alkioista. Onnea matkaan Ninea, Neela ja Pirpana. Viulle voimahalit että jaksat hyvillä mielin huomiseen. Tervetuloa mukaan Muru1981 ja MT79. ) . ( Uusi kierto siis alkoi ja pistokset + primaspan alkavat huomenna. Täällä on tullut niin paljon hyviä alkioita...
  17. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Ross Tervetuloa mukaan :) SaaraX ja Pirpana74 onnea hienosta tuloksesta. :heart: Mitäs hugsylle ja fiialle kuuluu? Toivorikas toivon kanssa kovasti että saisit punktiossa hyvän tuloksen ja pääsisit plussajunaan. Tsempit Neelalle, Ninealle Minttuskalle ja Viulle. ) . ( minä...
  18. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Marjainen Onnea matkaan. :heart: Faith83 Toivotaan parempaa onnea PASsiin. syssy Tervetuloa tänne pinoon mukaan. :) Mansikkainen79 No niin sehän alkoi tuumasta toimeen -hoito sitten. Samaa tahtia mennään suunnilleen. Tuo alta viiden euron lääkesatsi on kyl tähtihetki näissä jutuissa. ;)
  19. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    Terhi-76 Tervetuloa mukaan. Toivotaan että pääset heti plussanneisiin. :) Toivorikas-72 Onneksi pääsit aloittamaan hoidot. ) . ( Hugsyn ja Fiian kanssa päästään suunnilleen samoihin aikoihin piinailemaan. Kovasti pelottaa että jotain menee vikaan kesken hoidon. Ei ole vielä koskaan mennyt...
  20. V

    KYMPIN HOIDOT - Vol. 2

    nainen83, pidellään peukkuja maanantaille! Pieni tähtönen ja Ninea mukava kun tuli muitakin uusia listalle. :) Mörkötys, toivottavasti kaikki on pikkuisella hyvin. ) . ( oma navan seutu odottelee seuraava hoitoa.

Yhteistyössä