Hakutulokset

1. M

~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Joulukuussa -09

Enpä ole mukamas joutanut tänne kirjoittelemaan... Höh, selityksiä... Tosiaan 17 vko on alkanut ja olotila voisi olla paljon parempi. Mulla on ongelmana ollut jo useamman viikon ajan toisen puolen iskias ja taas toisen puolen si-nivelen pahat kipuilut. Tänään joutuu luovuttamaan ja hakemaan...
  2. M

Paljonko teidän ekaluokkalaisilla on koulumatka?

Matkaa on kilsan verran ja alusta asti on ekaluokkalainen kulkenut pyörällä matkan yksin. Pikkuhiljaa varmaan liukkaiden tullessa alkaa kävelemään matkan. :)
  3. M

Voiko ihan alkuraskaudessa ( rv 9+ )

Minulla on viikkoja vasta 5+4 ja närästys on muutaman päivän ollut kaverina. :)
  4. M

Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

1. 40+6 Yritettiin pari päivää käynnistellä jollain tabuilla, ei tehonnut. Sitten tapahtui yhtäkkiä suunnan muutos ja kohdunsuu "revähti" hetkessä auki ja poika syntyi vauhdilla ilman puudutuksia. Synnytyksen kesto 2h40min + ponnistus 13min... :) Jälkeenpäin ajateltuna aikamoinen kokemus, mutta...
  5. M

KESÄKUUN KULLANNUPUT

Istahdinpa minäkin koneen ääreen päiväkahvin merkeissä. Räntää tulee taivaan täydeltä, ei niin kiva. On se jännä juttu, että toisaalta ällöttää tuo kahvin haju, mutta pakko vain on saada kupillinen. :) Tosiaan inhottava närästys on tullut päivittäiseksi kaveriksi, ja muutaman kerran on...
  6. M

KESÄKUUN KULLANNUPUT

Heissan kaikille minunkin puolesta! Voisin liittyä joukkoon mielenkiintoiseen ja odottavaan. Minulla kolmas raskaus ja la näillä varhaisilla tiedoilla olisi 3.6. Ikää itselleni kertynyt 28v. Pieni epäilys on olemassa, että raskaus olisikin yhen kierron edempänä, mutta mennään nyt tämän...

Yhteistyössä