Hakutulokset

  1. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Aloituksesta on ollut yli vuosi nyt. En sitten saanut lähdettyä, eli muutamat olivat oikeassa. 4.8 viime vuonna oli viimeinen kerta, kun mies joi kotona. Tän vuoden aikana on ollut kolme reissua (2 saunailtaa ja pikkujoulut), joissa mies on ottanut, mutta tullut sitten aamulla selvänä kotiin...
  2. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Täällä "kotona" ollaan, asuntohakemukseen liitteitä etsimässä. Hirveä päänsärky ja kaikki lihakseet kipeinä. Olen oksentanut kaiken, mitä olen syönyt. En jaksa kirjoittaa enempää, mutta kiitokset tsempeistä!
  3. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Nyt lähetään, kannan kamat alas ja tilaan taksin.
  4. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Avoliitossa ja yhteinen asunto. Mies saa rempata loppuun ja myydä. Rahat jaetaan.
  5. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Aion lähteä. Mitä sitä odottelemaan.
  6. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Yh= Yhteishuoltaja :laugh: ? Aion olla ihan työssäkäyvä vanhempi, tuskin se tästä mihinkään muuttuu. Ja mies saa kantaa osansa hoitovastuusta. En kadu minun erityisen upeita lapsiani :) Vaikka ne tulikin tehtyä rakkauden ruusunpunaiset lasit päässä.
  7. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    No ei varsinaisesti, koska mies ei ole vielä käynyt muhun käsiksi. Tytölle kertominen pelotti. Nyt annan niiden katsoa pikkukakkosta hetken ja saavat syödä aamupalan kerrankin olkkarissa.
  8. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Kyllä kannattaa. Ei ydinperhe mun ihanteissani ole tällainen.
  9. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Enpä tiedä, tokkopa alkaa hajottamaan ainakaan lasten tavaroita. Rakkaimmat otetaan mukaan. Ei ole ketään niin lähellä, joko taksilla tai jalkapelillä mentävä. Matkaa kaksi kilsaa.
  10. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Kerroin kahdeksanvuotiaalle tytölle. Ei itke (nieleskeli hetken ja meni ohi), pakkailee ja pohtii koulumatkaa. Ihan liian vahva ikäisekseen, siltä on inakin isänsä vaatinut ihan liian paljon, itsekkin varmaan syyllistynyt samaan. Poika pisti ihan leikinlaskuksi koko homman.
  11. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Huomenta. Heräsin väsyneempänä kuin nukkumaan mennessä, mutten maate enää mene. Lapsilla menee parisen tuntia vielä untenmailla. Ex-mies ei ole tullut kotiin. Mä koitan löytää jostain lisää reppuja, tiedän, että niitä on. Voi vee tätä tavaran määrää.
  12. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    :heart: Kiitos kaikille, kirjoitelkaa, luen, kun pääsen äidin luon koneelle ja lapsilla kaikki ok.
  13. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Mä toivotan nyt hyvät yöt kaikille! Rankat päivät edessä, täytyy yrittää levätä.
  14. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Niin muuten, siskoni :heart: tarjosi mulle lainaa, piiiiitkällä takaisinmaksulla, ja apuansa. Se on mua 16 v vanhempi, mun tuki ja turva läpi lapsuuden.
  15. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Kyllä mä ihan omankin hyvinvointini takia olen eroamassa. Aion pistää pystyyn minimalistisen kodin (poislukien lastenhuone), ja kaupat on vieressä. Kyllä aion elää vähän itsellenikin, anteeksi nyt vaan :D Mitään muuta tehnytkään, kuin uhrannut itseni perheeni eteen. Kuten sanottua, juon vain...
  16. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Mulla ei ole autoa. Ei se lässytä, pieree ja oksentaa vaaan.
  17. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Mä aion selättää jonkun onnekkaan miesparan, niin sen jälkeen mies ei enää edes haikaile mun perään. Mä oon sitten "pilalla" :laugh:
  18. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    En voi sille asialle mitään sitten... Meidän on asunto, 51% tästä on minun. Kyllä nukkuivat, koska en saanut niitä millään hereille, kun olisin halunnut lähteä heti.
  19. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Samat lapsuudenkokemukset! Ja tässä sitä ollaan. Heilläkin 31 vuotta avioliittoa ja ero. Mutta mä olen nuori vielä :) 28 ens viikolla.
  20. The Maiden

    Mies hajotti vessanoven pirstaleiksi nyrkeillä hakkaamalla.

    Mä tunnistan käänteispsykologian ;) Se haluaa, että mä lähden, ja tulen tänne sitten lällättelemään. :heart:

Yhteistyössä