Hakutulokset

  1. A

    Kokematon kyselee

    Ollaan ruvettu tekemään pikkuhiljaa hankintoja vauvaamme varten. Laskettu aika on huhtikuun alussa ja mietin, että minkälainen ulkohaalari vauvalle pitäisi hommata. Se äitiyspakkauksen haalarihan on varmaan iso siinä vaiheessa. En oikein hahmota, että miten lämmin haalarin pitäisi olla kevällä...
  2. A

    G: Missä vaiheessa raskautta aloitit "vauvatavaran" haalinnan?

    Mulla on nyt viikkoja 26+6 :heart: ja mietin, että josko kohta pitäisi ruveta miettimään hoitopöydän, rattaitten yms. isomman ostoa esikoista varten. Olen ollut vähän varovainen tähän asti, mutta nyt tuntuu, että voisi ruveta olemaan oikea aika. Kysynkin huvikseni, että missä vaiheessa te...
  3. A

    Osaisiko joku suositella syntymättömän lapsen vakuutusta

    Ollaan päätetty ottaa vakuutus meidän tulevalle lapselle, tosin aika menee vähän tiukaksi. Otetaan siis, jos ehditään vielä. Missä vakuutusyhtiössä teidän perheen lasten (ennen syntymää otetut) vakuutukset ovat? Oletteko olleet tyytyväisiä hinta/laatusuhteeseen jne.?
  4. A

    Voihan rokotukset

    Vai että vielä toinenkin sikapiikki. Ensimmäisen sikainfluenssarokotuksen tuomasta stressistä kun olen pikkuhiljaa selvinnyt, niin nyt luin, että mietitään, pitäisikö rokottaa toisenkin kerran. Mun mielestä tähän asti on puhuttu, että yksi piikki riittäisi. Uutisessa (mtv3:n sivuilla) sanottiin...
  5. A

    Hah, onnistuinpa säästämään

    Mun mies pitää mua ihan onnettomana ja parantumattomana tuhlurina, mutta nyt mulla on 2800 euroa säästötilillä!!! Ei ole ehkä jollekin paljon, mutta mulle on saavutus. On tullut vähän järkeä rahan käyttöön, kun rupesi pikkuinen kasvamaan mahassa ja toiveissa on olla kotona jonkin aikaa vielä...
  6. A

    Nolo, löysin tummia rintakarvoja.

    Hei! Järkytyksekseni löysin toisesta rinnasta kaksi tummaa ja toisesta yhden tumman rintakarvan! Pituus yli sentin. Voiko raskaudenajan hormonimyrsky saada tälläistäkin aikaan? Yritän ottaa huumorilla, kun mieskään ei niin hirveästi kauhistunut, mutta aika hämmentävää.
  7. A

    Linkkejä kivoihin nettikauppoihin

    Onko teillä joitakin suosikkeja? Itseäni kiinnostaisi tällä hetkellä sisustuskaupat ja äitiysvaatekaupat.
  8. A

    Kausi-influenssarokotteesta

    Mulle on pari kertaa pistetty kausi-influenssarokote. Muuntuuko se virus vuosittain, vai mahtaako vanhasta rokotteesta olla jotain hyötyä?
  9. A

    Mitä ruuaksi?

    Pää on ollut tyhjä jo pidemmän aikaa ruuanlaittopuolella. Siis antaisitteko vähän vinkkejä, mitä teillä on tänään ruokana?
  10. A

    Kasvaako siellä kukaan, missä maha?

    Mulla on juuri tulossa 16. raskausviikko täyteen, mutta missään ei näy. Mun raskaudesta tietävätkin ovat jo kommentoineet, että ei sulla ole vielä yhtään vauvamahaa. Hyvällä ystävällä, joka on vähän pidemmällä raskauden kanssa, oli tässä vaiheessa jo pieni potkupallo mahan kohdalla. Odotan...
  11. A

    Haluan keinutuolin

    Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen kysyä täällä, että tietääkö joku, mistä löytyäisin yksinkertaisen kauniin keinutuolin? En halua sellaista koristeellista puunväristä raskastekoista vaan kevyemmän ja valkoiseksi maalatun. Tuolla yhdessä ketjussa oli kuva mustasta keinutuolista, mutta...
  12. A

    Ah, kaurapuuroa!

    Miksi en keksinyt tätä aikaisemmin? Kaurapuuroa raskauspahoinvointiin. Näyttää toimivan ainakin mulla. Vinkiksi muille, jotka miettivät, mitä voivat syödä, kun ajatuskin ruuasta oksettaa.
  13. A

    Pitikö paikkansa?

    Kuinka monella piti paikkansa oma aavistus siitä, kumpi masusta putkahtaa? Mulla on ihan poikaolo. Eikä se liity mitenkään siihen, että haluaisin pojan tms., kun mulle on oikeasti ihan sama, kumpi sieltä tulee.

Yhteistyössä