Haluan keinutuolin

Tuli tuosta yhdestä ketjusta mieleen kysyä täällä, että tietääkö joku, mistä löytyäisin yksinkertaisen kauniin keinutuolin?

En halua sellaista koristeellista puunväristä raskastekoista vaan kevyemmän ja valkoiseksi maalatun. Tuolla yhdessä ketjussa oli kuva mustasta keinutuolista, mutta siinä ei ollut ollenkaan käsinojia, se oli muuten aika hyvä. Mahtaisko siinä keinutellessä pystyä hyvin imettämäänkin? Olen jo kauan haaveillut ostavani keinutuolin sitten kun saan vauvan ja nyt on vauvanalku mahassa, niin asiaa voisi ruveta vähän enemmänkin suunnittelemaan, vaikka en nyt ihan vielä ostaisikaan.
 
m
Niitähän on semmoisia nojatuolin näköisiä, mitkä myös keinuvat. Ainakin Habitare -messuilla niitä taisi olla ainakin HT-collectionin valmistamana. Eimi -keinu on suomalainen keinutuolivalmistaja ja niillähän on se aivan ihana omien mittojen mukaan säädettävä keinutuoli. sitten kun mulla on oma koti, niin semmoisen haluan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Alkuperäinen kirjoittaja Cosmo:
Kyllä niitä löytyy huonekaluliikkeistä.
Ai mistä? Olen kyllä käynyt katsomassa, mutta en ole vielä löytänyt sellaista, kun haluaisin. Oon nähnyt kauan sitten yhdellä tutulla juuri oikeanlaisen, mutta se oli perintökalleus.
Viime viikolla käytiin kiertelemässä huonekaluliikkeissä, joissa jokaisessa oli ihan tav. keinutuoleja. Selaile netistä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
Niitähän on semmoisia nojatuolin näköisiä, mitkä myös keinuvat. Ainakin Habitare -messuilla niitä taisi olla ainakin HT-collectionin valmistamana. Eimi -keinu on suomalainen keinutuolivalmistaja ja niillähän on se aivan ihana omien mittojen mukaan säädettävä keinutuoli. sitten kun mulla on oma koti, niin semmoisen haluan.
Kiitos näistä vihjeistä, käyn googlettamassa Eimin heti.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haetko sitä Mademoiselle-keinutuolia, vaimikäsenniminytoli. Olisko Artekissa?
en ole ap, mutta mademoiselle -tuolista taisi just olla kuva siinä ketjussa. Siinä tuolissa ei ole käsinojia. joskus on ollut mutta tässä nykymallissa sitä kai ei ole? korjatkaa jos olen väärässä. ainakin aero helsingissä myy sitä tuon nettikaupan lisäksi.
 
w5u
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=keinutuoli&sprice=&eprice=&s_ltime=0&seller=&location=&bidder=

tuolla oli montakin hyvää, se yks näytti kivalle missä tuli se yrjöttävä rätti "kaupan peelle" tosin pitäs pyytää kuvaa ilman sitä mattoa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Alkuperäinen kirjoittaja NetanJahu:
Täällä olisi juuri sellainen mutta ei ole myynnissä. :D Taitaa olla nykyään aika vaikea löytää sellaista perinteistä keinutuolia mistään!
Oletko ostanut sen jostain vai onko perintökalleus?
Talo kun on ostettu niin tullut siinä mukana.:) Talo on rakennettu 1890.
Ok, ymmärrän, että ei ole kaupan :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja w5u:
http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=keinutuoli&sprice=&eprice=&s_ltime=0&seller=&location=&bidder=

tuolla oli montakin hyvää, se yks näytti kivalle missä tuli se yrjöttävä rätti "kaupan peelle" tosin pitäs pyytää kuvaa ilman sitä mattoa..
Kiitos, tässä meneekin loppupäivä mukavasti :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haetko sitä Mademoiselle-keinutuolia, vaimikäsenniminytoli. Olisko Artekissa?
en ole ap, mutta mademoiselle -tuolista taisi just olla kuva siinä ketjussa. Siinä tuolissa ei ole käsinojia. joskus on ollut mutta tässä nykymallissa sitä kai ei ole? korjatkaa jos olen väärässä. ainakin aero helsingissä myy sitä tuon nettikaupan lisäksi.
Taisi olla just se mademoiselle tuolla toisessa ketjussa. Kelpuuttaisin kyllä, jos olisi käsinojat.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Haetko sitä Mademoiselle-keinutuolia, vaimikäsenniminytoli. Olisko Artekissa?
en ole ap, mutta mademoiselle -tuolista taisi just olla kuva siinä ketjussa. Siinä tuolissa ei ole käsinojia. joskus on ollut mutta tässä nykymallissa sitä kai ei ole? korjatkaa jos olen väärässä. ainakin aero helsingissä myy sitä tuon nettikaupan lisäksi.
Taisi olla just se mademoiselle tuolla toisessa ketjussa. Kelpuuttaisin kyllä, jos olisi käsinojat.
Huuto.netissä oli lähes samanlainen käsinojallinen tuoli, ei vaan tainnut olla aito Tapiovaara.
 
Mä en missään nimessä luopuis kiikkustuolistani, perintökalleus (paapan paappa tehny). just tollanen ihana pitkäjalaksinen ja siro, valkonen maali lohkeilee paikotellen ja on kulunut käsinojista. En anna miehen sitä hioa ja lakata, sen pitää olla just tollanen "käytetyn" näkönen.
 

Yhteistyössä