G: Missä vaiheessa raskautta aloitit "vauvatavaran" haalinnan?

Mulla on nyt viikkoja 26+6 :heart: ja mietin, että josko kohta pitäisi ruveta miettimään hoitopöydän, rattaitten yms. isomman ostoa esikoista varten. Olen ollut vähän varovainen tähän asti, mutta nyt tuntuu, että voisi ruveta olemaan oikea aika.

Kysynkin huvikseni, että missä vaiheessa te muut olette tehneet näitä hankintoja?

 
vieras
Isommat jutut piti hankkia äitiysloman alkupuolella, mutta esikoinen päätti syntyä etuajassa, joten isommat hankinnat (sänky, amme, rattaat jne) ostettiin sitten syntymän jälkeen. Hoitopöytää meillä ei ole kyllä koskaan ollut.
 
Huisi hippu
en oo raskaana mut silti "haalaan" vauvatavaraa. lähinnä ihania vaatteita. vaunut ja sellaset isot toki jätän raskauden loppu hetkille et oikeesti on sit niille käyttöä eivätkä oo viemässä tilaa.
 
Mä aloitin vasta joskus rv 32 jälkeen. Aattelin että vaikka syntyis jo nyt, niin kyllä sitä sitten ehtii. Muilta olin kyllä saanut jo joitain tavaroita. Ja vaunut oli Mummi käskenyt tilaamaan valmiiksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Kiitos vastauksista! :flower:
Seuraavaksi mä taidankin ruveta kyselemään, että onko Henkkamaukan hoitopäydät yms. ok ja kannattaako sijoittaa Emmaljungaan. Eli jos jostain säästäis, niin toisessa paikassa voisi käyttää enemmän rahaa... Saa hetikin vastata, jos joku vielä avaa tämän ketjun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Kiitos vastauksista! :flower:
Seuraavaksi mä taidankin ruveta kyselemään, että onko Henkkamaukan hoitopäydät yms. ok ja kannattaako sijoittaa Emmaljungaan. Eli jos jostain säästäis, niin toisessa paikassa voisi käyttää enemmän rahaa... Saa hetikin vastata, jos joku vielä avaa tämän ketjun.
Henkkamaukan hoitopöytä? Siis h&m on vaateliike...ja emmaljunga myy rattaita...en mä mielestäni ole emmaljungan hoitopöytiä nähnyt...vai oliko tämä vertaus? :saint: :D

Mä panostaisin laatuun rattaiden ja turvaistuinten suhteen ja tinkisin sitten hoitopöydästä, pinnasängystä ja sitteristä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Kiitos vastauksista! :flower:
Seuraavaksi mä taidankin ruveta kyselemään, että onko Henkkamaukan hoitopäydät yms. ok ja kannattaako sijoittaa Emmaljungaan. Eli jos jostain säästäis, niin toisessa paikassa voisi käyttää enemmän rahaa... Saa hetikin vastata, jos joku vielä avaa tämän ketjun.
Henkkamaukan hoitopöytä? Siis h&m on vaateliike...ja emmaljunga myy rattaita...en mä mielestäni ole emmaljungan hoitopöytiä nähnyt...vai oliko tämä vertaus? :saint: :D

Mä panostaisin laatuun rattaiden ja turvaistuinten suhteen ja tinkisin sitten hoitopöydästä, pinnasängystä ja sitteristä.
:LOL: Vähän meni nyt ruotsalaiskaupat sekaisin, IKEAa tarkoitin :ashamed:
 
+
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Kiitos vastauksista! :flower:
Seuraavaksi mä taidankin ruveta kyselemään, että onko Henkkamaukan hoitopäydät yms. ok ja kannattaako sijoittaa Emmaljungaan. Eli jos jostain säästäis, niin toisessa paikassa voisi käyttää enemmän rahaa... Saa hetikin vastata, jos joku vielä avaa tämän ketjun.
hoitopöytä kannattaa ostaa ikeasta se halpa maksoi jotain 25e sitä tulee loppupeleissä aika vähän käyettyä. Oli ainakin meillä aina vääräsäsä paikassa. vaunuista, mikä itseäsi miellyttää, musta teutonia, emmaljunga, ja briot ovat kaikki samalla tasolla. ja vaunujen hankintaan vaikuttaa asutko maalla vai kaupungissa. ihan halpaa ei kannata eli siis uutena maksaisi alle 300. käyettynä tietty eri. vaaatteita kannattaa ostaa alennusmyynistä. eli nyt!
 
Vieras
Meillä on Ikean hoitopöytä (25eur) ja hyvin toimii. Eli voin suositella. Ostaisin hyvät vaunut ja turvakaukalon. Ja on myös muita hyviä vaunumerkkejä kuin Emmaljunga ;) Musta ne on ylihinnoiteltu aika rankasti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja +:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Alkuperäinen kirjoittaja Anna Suukko:
Kiitos vastauksista! :flower:
Seuraavaksi mä taidankin ruveta kyselemään, että onko Henkkamaukan hoitopäydät yms. ok ja kannattaako sijoittaa Emmaljungaan. Eli jos jostain säästäis, niin toisessa paikassa voisi käyttää enemmän rahaa... Saa hetikin vastata, jos joku vielä avaa tämän ketjun.
hoitopöytä kannattaa ostaa ikeasta se halpa maksoi jotain 25e sitä tulee loppupeleissä aika vähän käyettyä. Oli ainakin meillä aina vääräsäsä paikassa. vaunuista, mikä itseäsi miellyttää, musta teutonia, emmaljunga, ja briot ovat kaikki samalla tasolla. ja vaunujen hankintaan vaikuttaa asutko maalla vai kaupungissa. ihan halpaa ei kannata eli siis uutena maksaisi alle 300. käyettynä tietty eri. vaaatteita kannattaa ostaa alennusmyynistä. eli nyt!
Kiitos näistä suuntaviivoista!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä on Ikean hoitopöytä (25eur) ja hyvin toimii. Eli voin suositella. Ostaisin hyvät vaunut ja turvakaukalon. Ja on myös muita hyviä vaunumerkkejä kuin Emmaljunga ;) Musta ne on ylihinnoiteltu aika rankasti.
Hyvä tietää, oon niin ummikko näissä jutuissa.
 
vieras
Hoitotaso kannattaa ehdottomasti laittaa paikkaan, missä on pesupaikka vieressä. Pesukoneen päällinen lavuaarin vieressä on ollut hyvä paikka. Synnärillä jo opin sen, kun kantelin poikaa altaalle hoitopöydältä. Onnistui ensimmäisten päivien aikana suihkuttelemaan vaikka mitä paikkoja ja kerran veti kannettaessa kakat päälle. Parhaimmillaan sai kolmesti kannella huoneen päästä toiseen, että sai viimein puhtaana vaatteisiin :D Äkkiä sitä oppii pojilla pitämään rätin kulmaa aina jalkojen välissä.
 

Yhteistyössä