Hakutulokset

1. D

Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

Idylli Se Prog oli 6 (loppukierto), pitäis kai olla korkeempi. Ja FSH oli 10 (alkukierto), pitäis kai olla matalampi tässä iässä. Näillä ehkä voi olla joku yhteys..?! En mä luovuta, mä ensin katon mitä lääketiede tarjoo mulle ;) Ootte huippuja! Ja tää ketju on loistava.
  2. D

Babies Ei selvinny mitää syytä, ei se lääkärikään asiaa sen kummemmin kommentoinu. Mietin itekin onko ollu jotain elintapojen muutosta tms.. Ei ainakaa tietoisia! Ainaki oon nyt keväällä (ku arvot ok) paremmalla tuulella koko ajan ku sillon syksyllä. Mikä johtuu mistäkin, sitä ei voi tietää...
  3. D

Kiitos Nyppy ! Tuota sokerijuttua en tiennytkään. Mielenkiintoista.. Ja voikohan olla noiden kilppariarvojen kanssa niin, et toisille tulee oireita jo pienemmästä arvosta ja toisille ei, vaikka olis korkeempikin? Mulla ei ollu sillon syksyllä noilla korkeemmilla arvoilla oireita. Tai no, olihan...
  4. D

Moikka! Omanapailua taas taustajengiläiseltä: (Meillä siis yritystä kohta 2v ja tutkimukset käynnissä, ei mitää lääkkeitä/hoitoja vielä) Mulla oli sama juttu noiden kilppariarvojen kanssa. Ekat kokeet määräsi terveyskeskuslääkäri, ja tulos oli yli viitearvon (n.6), toka oli sitten just...
  5. D

Kiitos vastauksistanne! Sillon ku haettiin tk:sta lähetettä, otettii verikokeita (ainaki kilppari, prolaktiini ja oisko joku verenkuva), papa + se perustutkimus. Tää aika on nyt lääkärille ja molempien pitää siis olla paikalla. Jos nyt vaan suunnitellaan ja kartoitetaan, nii kuinkahan kauan...
  6. D

Moikka kaikki! Kirjoittelin tähän ketjuun pari kertaa sillon kun tää avattiin, sen jälkeen oon taustaillu pitkään ja odotellu omien tutkimusten alkamista. Oon lukenu teidän kirjoituksia ahkerasti tällä välin.. Ja niistä on ollu paljon apua ja lohtuakin :heart: Nyt se oma vuoro sitten...
  7. D

tunturihilla Kiitos! Ollaan pk-seudulla ja kun ihmettelin pitkää jonoa, hoitaja sanoi että hoitotakuu on 6kk ja se meni just sen verran. Eka lähete oli laitettu marraskuussa, siihen ei oltu reagoitu, sitten tk-lääkäri oli laittanu toisen joulun aikaan ja heti sen perään tuli aika. Ekalla...
  8. D

Moikka! Mä voisin liittyä tähän porukkaan ihmettelemään mitä tulevaisuus tuo. Meillä on yritystä takana n.1,5 vuotta (elokuusta 2009), ei yhtään tärppiä. Menkat on muutaman päivän tarkkuudella säännölliset ja ovulaatiotesteillä tulee plussia. Käytiin syksyllä tk-lääkärillä, joka lähetti...
  9. D

Säännölliset menkat mutta ei ovulaatioo?

JEE! Ovisplussa tuli sittenkin, kp 20!
  10. D

Ok, kiitos näistä Keiju123:lle :) Ottaakohan ne kunnallisee jo, vaik ei oo vielä vuotta kulunu yrityksen aloittamisest?
  11. D

Mulla ois 28 päivää. Ekoissa pillerittömissä kierroissa oli ovisaikaan nippailuja ja limoja, semmosta jomotusta jommalla kummalla puolella. Nyt semmosii ei oo enää . . . :/ Odottelenko vai soitanko lääkäriin, mitä sitten tapahtuu..?
  12. D

Nyt kaipailisin lisätietoa aiheesta. Jätetin e-pillerit pois elokuussa 09 ja siitä lähtien menkat ovat olleet hyvinkin säännölliset. Oon ollu siis luottavainen, että ovulaatio ois siinä kierron puolessa välissä, niinku se laskennallisesti menis. Kokeilen ekaa kiertoa ovistikkuja, eikä ne...
  13. D

"Tulee kun on tullakseen" eli stressitön yritys - toimiiko oikeasti?

Kiitos vastauksistanne. Kaikki vastaukset oli erilaisia ja kannustavia :heart: Millenia ja JKVY: Tunnistan itsessäni myös tuon oman kropan mahdollisten raskausoireiden kyttäämisen. Sitten ku luen netin keskustelupalstoilta kuvauksia raskausoireista, niin huomaan että siellähän on mainittu...
  14. D

"Tulee kun on tullakseen" eli stressitön yritys - toimiiko oikeasti?

Moi! Haluaisin kuulla kokemuksianne rennosta "tulee jos on tullakseen" - tyylistä raskautua. Onnistuuko rento ajattelu noin vain kun ehkäisy on lopetettu? Mietittekö mielessänne ovulaation mahdollista ajankohtaa, heiluuko peitto sillon tiheämpään? Vai toimiiko sänkyhommat fiilispohjalta niin...
  15. D

Apua raskaustestin kanssa!

Onnea! Minun silmissäni tuo on plussa. :flower:

Yhteistyössä