Oikein aurinkoista ja kesäistä huomenta!
Heh,
Babies, kiukku-iita!! Aivan mahtava sana!! Sun tuntemukset kuulostaa kyllä hyvältä. Kunpa nyt ois joku siellä mahassa oikeasti.. Niistä lugeista, tai siis ne on eri nimellä täällä, mutta progesteronia joka tapauksessa. Tähän kiertoon ne annettiin siks, ettei kierto keskenmenon jälkeen veny kohtuuttomasti ja varmasti clomienkin kanssa niitä jatkan, koska mullahan oli kemiallinen/km jo syyskuussa ja nyt sitten toinen. Ens viikolla rupeen niitä ottamaan (suun kautta), kertoilen sit mahdollisia oireita ja tuntemuksia.
deliina, moi ja tervetuloa munkin puolesta. Tuo sun s-prog on kyl liian alhainen, sen pitäs olla yli 25, jotta ovulaatio on tapahtunut. Tai siis näin mulle on sanottu. Mutta.. Tuo on kuitenkin aika helposti "hoidettava" ongelma, joskus pelkästään clomit auttaa. Ja sehän voi vaihdella kierrosta toiseen. Mulla on ilmeisesti just niin, että joka kierrossa ei ovulaatiota tapahdu. Teilläkin on jo pitkään yritystä takana, paljon tsemppiä tutkimuksiin.
Tämä tyttö lähtee tänään vähän baanalle, täällä on sellanen rantaravintola, jossa on aurinkotuoleja hiekalla ja sieltä saa myös syömistä, sinne suunta siis suoraan töiden jälkeen kaverin kanssa. Siis täällähän on ollut jo sellaset +24C lämmintä
Pitää vähän yrittää saada iloa ja eloa mun elämään ja ajatukset ees yhdeksi illaksi pois tiedätte kyllä mistä. Huomiseks suunnittelin shoppailureissua, kesähameita töihin ois tarkoitus katsastaa, mulla kun ei sellasia ole. Ja arvatkaa miks mulla ei ole juurikaan hameita?? Mulla on kauhea jalkakompleksi, mun mielestä mun jalat on ihan hirveät, paksut pohkeet ja vähän väärät ja musta tuntuu et kaikki tuijottaa mun sääriä. Siis tää kun mulla on hame. Varmaan kukaan ei oikeasti tuijota, mutta kun tää ajatus on iskostautunut mun päähän teinistä asti, niin sitä on vaikea ollut muuttaa. Vasta viime vuonna laitoin ekaa kertaa hameen töihin ja kiemurtelen siinä sitten eteenpäin epävarmana. Että tämmönen kompleksi mulla
Niin, tästähän voisi jopa tehdä gallupia, onko teillä mitään vartaloonne liittyvää kompleksia mitä yritätte peitellä?
Kollega soitti ja pyysi aamupalalle, viikonloppuja kaikille!