Hakutulokset

  1. P

    Parhaat kasvisruoat!!

    Nami jotain uutta ja muutama mitä olin aivan unohtanut!! Tuliskohan tänään jotain lisää? Käytättekö tofua? 1 pala marinoitumassa, kerran kokeilin aiemminkin, mutta sillon en esim tajunnut kuinka paljon se todella imee nestettä. Tälläkertaa kuivasin kunnolla ja laitoin suolaa enemmän kuin...
  2. P

    Parhaat kasvisruoat!!

    Listatkaapas tähän omat suosikit/bravuurit Mun tämänhetkinen herkku: Couscous vuoka: 1dl couscous 2dl creme fresh maissia aurinkokuvattua tomaattia ( ja loraus sitä öljyä) fetaa silmämääräsesti noita alempia, sen mukaan mistä tykkää mustapippuria pinnalle kerros juustoraastetta...
  3. P

    Voinko laittaa häihin

    Ja morsiamellahan voi myös olla luonnonvalkoinen, tai kermanvalkoinen tms. En laittas, edes värillisten asusteiden kera. Enkä olisi tykännyt jos joku minun häissäni olisi valkoiseen pukeutunut.
  4. P

    Keneltä kirppiskerhon salasana?

    Ok, kiitos sulle. Mulla on selvästi ollut liian pitkä tauko palstailussa :D
  5. P

    Keneltä kirppiskerhon salasana?

    :ashamed: siis en. Juu sitä mun olis alunpeinkin tietysti pitänyt kysyä eikä salasanaa :xmas: .
  6. P

    Keneltä kirppiskerhon salasana?

    ... ei se onnistunutkaan. Olin siis kirjautuneena ja yritin mennä keskustelu osioon, ni tuli teksti, et pitää olla kirjautuneena ( tms ). Kokeilenko vain myöhemmin uudelleen, vai?
  7. P

    Keneltä kirppiskerhon salasana?

    Kiitos. :flower:
  8. P

    Keneltä kirppiskerhon salasana?

    Siinähän se kyssä tulikin.
  9. P

    Miten lopetan kuntoplus-tilauksen?

    Laskusta varmaan löytyy asiakaspalvelu numero.
  10. P

    BB alkaa vajaan kuukauden päästä... :D :D KUKA KATSOO?!!

    Toivottavasti ei julkkikisia kelpuuteta mukaan.
  11. P

    BB alkaa vajaan kuukauden päästä... :D :D KUKA KATSOO?!!

    :wave: Toivottavasti tänävuonna on kaikenikäsiä... Toki katson.
  12. P

    facebook

    :xmas: Olis pitänyt tajuta, näinhän mä sen mut luulin et siitä vain poistutaan... Kiitos.
  13. P

    facebook

    Saanko jostain laitettua niin etten olisi paikalla vaik olen. Aina ei jaksa "keskustella" ?!?!
  14. P

    Nimi lapaselle

    :) :) ei huono.
  15. P

    Nimi lapaselle

    :D no, ei ihan... aika kivat noi dominot.
  16. P

    Nimi lapaselle

    Minusta aika veikeä, millä kuvaavalla nimellä tätä voisi kutsua? http://www.aijaa.com/v.php?i=4585869.jpg
  17. P

    5-v synttäreille leikkejä

    B) aamulla ei tärpännyt, josko nyt tulis jotain. ..
  18. P

    5-v synttäreille leikkejä

    Millasia leikkejä tai tekemistä olette järjestänyt?
  19. P

    Saatanpa vielä katua tätä paljastusta, mutta tässä mielentilassa pitää se kuitenkin tehdä :D

    Mulla ainakin iltasella on vaikeampi vastustaa herkkuja. TV:n ääressä varsinkaan. Maanantaina alotin painonvartijat. Nyt mulla on illaks jääkaapissa 0-pisteen kasvissosekeittoa. Nam. Keiton kanssa näkkäri tai ruisleipä ilman rasvaa. Sitten hedelmiä jos vielä jtn tekee mieli.

Yhteistyössä