Miten lopetan kuntoplus-tilauksen?

vieras
kannattaa ihan kattoa lehden omilta nettisivuilta.


KUNTO PLUSsan yhteystiedot

KUNTO PLUS -lehden asiakaspalvelu
Haluatko tehdä osoitteenmuutoksen, tarkistaa tilaustietosi tai muuttaa laskutusjaksoa?
Asiakaspalvelun sivuille pääset tästä

* Voit soittaa puhelinpalveluumme numeroon 020 7608 565 klo 8.30 - 12.00 ja 13.00 - 16.00. Palvelun nopeuttamiseksi ota esille asiakasnumerosi, kun asioit asiakaspalvelun kanssa.

* Peruutuksen voit tehdä automaattiseen puhelinpalveluumme numeroon 020 760 8590 vuorokauden ympäri.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kannattaa ihan kattoa lehden omilta nettisivuilta.


KUNTO PLUSsan yhteystiedot

KUNTO PLUS -lehden asiakaspalvelu
Haluatko tehdä osoitteenmuutoksen, tarkistaa tilaustietosi tai muuttaa laskutusjaksoa?
Asiakaspalvelun sivuille pääset tästä

* Voit soittaa puhelinpalveluumme numeroon 020 7608 565 klo 8.30 - 12.00 ja 13.00 - 16.00. Palvelun nopeuttamiseksi ota esille asiakasnumerosi, kun asioit asiakaspalvelun kanssa.

* Peruutuksen voit tehdä automaattiseen puhelinpalveluumme numeroon 020 760 8590 vuorokauden ympäri.
kiitos,sain peruttua :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kannattaa ihan kattoa lehden omilta nettisivuilta.


KUNTO PLUSsan yhteystiedot

KUNTO PLUS -lehden asiakaspalvelu
Haluatko tehdä osoitteenmuutoksen, tarkistaa tilaustietosi tai muuttaa laskutusjaksoa?
Asiakaspalvelun sivuille pääset tästä

* Voit soittaa puhelinpalveluumme numeroon 020 7608 565 klo 8.30 - 12.00 ja 13.00 - 16.00. Palvelun nopeuttamiseksi ota esille asiakasnumerosi, kun asioit asiakaspalvelun kanssa.

* Peruutuksen voit tehdä automaattiseen puhelinpalveluumme numeroon 020 760 8590 vuorokauden ympäri.
kiitos,sain peruttua :)
Eipä kestä :) Löyty vielä tää ketju vaikka tuo joku vajakki nostelee noita vanhoja...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja luukusta pukkaa sontaa:
Ei noita yleensä saa peruttua.
Todellakin saa. Just peruin Cosmon ihan netissä ja hyvin katkes.
mäki soitin tonne,niin kysyvät asiakasnumeroa..ja sit se nainen sanoi että nyt on peruttu.
Näin. Ei mulla ainakaan oo ollu mitään ongelmia noiden kanssa. Paitsi että heti lakkautuksen jälkeen tuli ensimmäinen "supertarjous" Cosmosta ;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja memmu89:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja luukusta pukkaa sontaa:
Ei noita yleensä saa peruttua.
Todellakin saa. Just peruin Cosmon ihan netissä ja hyvin katkes.
mäki soitin tonne,niin kysyvät asiakasnumeroa..ja sit se nainen sanoi että nyt on peruttu.
Näin. Ei mulla ainakaan oo ollu mitään ongelmia noiden kanssa. Paitsi että heti lakkautuksen jälkeen tuli ensimmäinen "supertarjous" Cosmosta ;D
hehe,on ne ovelia :D
 
Sirpa Väänänen
Olen peruuttanut jo lehden aikaisemmin kirjallisesti ja kuitenkin tuli ensimmäinen lehti ja lasku. En aijo maksaa lehteä. Peruutan Kuntoplus-lehden lopullisesti. Älkää lähettäkö enää mitään. Kiitos! Tilaajanumeroni oli 41.006.149.15
 
Pirja Schwach
Olen peruuttanut lehden 16.10. joten en aio maksaa tänään tullutta laskua asiakasnumeroni on1265060215. Sain myöa toisen lehden ja laksun asiakasnumerolle 1230966515, mutta taoudessani ei asu sen ministä henkilöä, saatikka että tarvitsisin kahta samaa lehteä samaan talouteen. Koska asiakaspalveluunne ei pääse puhelimella, niin katson, että asiani on oikaistu tällä viestillä. maksan lehdet, jotka ovat ilmestyneet tilauksestani - 16.10. asti saatuani uuden laskun.
 
irmeli kaunisto
ettekö te nyt usko kun olen jo monta kirjettä sinne laittanut että lopetan lehden enkä ota yhtään lehteä vastaan enää mun menee tälläsen kaa hermot ku aina vaan tulee kun en jatka niin en jatka jos yksikin lehti vielä tipahtaa niin takasin tulee tässä on muutenkin rahan menoo saatikka si viä näihin joko nyt tuli asia selkeesti sanottua ystävällisin terveisin irmeli kaunisto
 

Yhteistyössä