Hakutulokset

  1. F

    Kokemuksia Basson Milan yhdistelmävaunuista

    Otsikossahan tuo kysymys jo tulikin eli kokemuksia oltaisiin vailla? Hankinnassa ns. halvemmat yhdistelmät kuin mitä emmaljungat ja briot...
  2. F

    2-vuotiaan raivarit pukeutumisessa

    Nyt jos saisi apua niin olisin todella kiitollinen. Meinaan tää mamma pimahtaa kohta. Meillä ihana 2-vuotias tulisielu neitokainen, jonka kanssa tällä hetkellä taistellaan ihan koko ajan kaikesta, mutta pahinta on pukeminen. Mulla loppuu keinot, että miten siitä tilanteesta saisi edes jollain...
  3. F

    Leikkipuistoseuraa Itä-Helsinki

    Heippa, Löytyiskö leikkipuistoseuraa / kahvittelu seuraa Itä-Helsingin suunnalta? Minulla 2-vuotias touhukas taapero ja seuraa oltaisiin vailla. Itse olen 29v, tarkemmin asumme Myllypuron alueella. Yhteydenotot voi laittaa tähän tai suoraan sähköpostiinkin: colors_99@hotmail.com
  4. F

    Tutti vai sormien imeskely?

    Meillä neitokainen on 1v2kk ja tutti oli pitkän aikaa jo pelkästään nukkumis käytössä ja päivät pärjättiin hienosti ilman. Kuukausi sitten alkoi sormien imeskely joka lakkaa heti jos antaa tutin. Tiedän että hampaita tulee ja ikeniä kutittaa kovasti (tähän tarkoitetut "purulelut" eivät kelpaa)...
  5. F

    Vähäinen maidonjuonti

    Heip, Meillä neiti 10kk ja aina ollut ongelmana vähäinen maidonjuonti. Imetystä ei meillä ollut kuin pari ekaa kuukautta ja siitä eteenpäin sitten pullolla ja korvikkeella on menty. Mutta nyt ongelma on siinä että neiti ei suostu juomaan pullosta kuin max 50ml kaks kertaa päivässä. Nokkamukia...
  6. F

    Kadonneet rauhalliset yöt??

    Meillä neiti 10kk ja pari viikkoa sitten tapahtui jotain mikä sotki meidän perheen rytmit ja unet ihan totaalisesti. Aikaisemmin tyttö on nukkunut tosi hyvin 20-08, ja olen kyllä kuullut että heräilee välillä mutta nukahtanut uudelleen ihan itse. Nyt ei puhettakaan enää, huutaa illalla...
  7. F

    Vielä kerran unikoulusta

    Olen nyt kahlannut tuota Tracy Hoggin kirjaa läpi ja mielessä olisi aloittaa unikoulu neitokaiselle 5,5kk. Muutama kohta on vaan epäselvää, mitä en oikein hahmota niin löytyykö neuvoja muilta jotka tuota toteuttaneet...muistelisin ainakin että palezzu on tuon unikoulun käynyt pienen kanssa...
  8. F

    4kk vauvan päiväunet

    Vähän kokemuksia kaipaisin että miten teillä muilla tuon ikäiset vauvat nukkuvat päiväunia tai siis lähinnä kuinka saatte ne nukkumaan päiväunia? Meillä siis nukutaan yleensä aamupäivisin 11-15 välillä vaihtelevasti se 2-4h riippuen siitä nukutaanko sisällä vai kävelenkö ulkona. Jos...
  9. F

    Vauvan veden juonti

    Missä vaiheessa vauvalle aletaan antamaan vettä? Kiinteiden yhteydessä vai miten ootte muut toimineet? Tuli vain yllättäen mieleen, joten piti lähteä kyselemään että kuinkas muut....
  10. F

    2kk vauva, kuinka paljon hereillä?

    Heippa, Olisin kysellyt muiden kokemuksia siitä kuinka kauan vauvanne ovat hereillä vuorokauden aikana?? Meillä esikoinen nyt 2kk ja 2vkoa ja tuntuu että uni maittaa päivästä toiseen vain...eli aamulla kun heräilee niin jaksaa reilu tunnin seurustella ja sitten uni tulee taas, samoin...
  11. F

    Itä-Helsingin alueella tulevia äitejä

    Heip, Olen asustellut paikkakunnalla vasta vähän aikaa ja tuttavuudet jäi suurimmalta osin toiselle paikkakunnalle. LA on 12.12.09 jos loppuvuoteen äitejä joilla myös laskettuaika niin seura kelpaisi kyllä. =) Niin ja ite asun Myllypurossa ja ensimmäinen lapsi tulossa, ikää itsellä 27v...

Yhteistyössä