Hakutulokset

  1. K

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Polkka, kiitos julistelinkistä, oli todella hauska ja muistutti, että asiat voivat joskus järjestyä vähän nurunkurisestikin. Sharlin, onneksi munasarjasi eivät repeytyneet. En ole osannut edes ajatella tuota mahdollisuutta, vaikka kyllä joskus luin kaikista mahdollisista vaaroista, joita...
  2. K

    Lapsettomuuden surusta voi selvitä ilman lastakin...

    Hei vaan kaikille, Tulin parin vuoden tauon jälkeen katsomaan tätä keskustelupalstaa ja ilahduin löytäessäni tällaisen ketjun. Jossain välissä luin todella aktiivisesti lapsettomuusjuttuja; varmaan liikaakin, koska lopetin lukemisen. Ehkä noin 3. IVF:n kohdalla en enää saanut mitään asian...
  3. K

    35+ Lapsettomat

    Heips, Olen taustalta seuraillut tätä keskustelua. Olemme 39v/42v. Tällä hetkellä on 2. ICSI:n tuoresiirrolla siirretty 2 alkiota ja testipäivä 20.5. Yhteensä 8.alkion siirron jälkeen ei toiveet ole kovin korkealla, mutta pitää vaan odottaa. Viimeksi hoidot tehtiin pitällä kaavalla ja saatiin...
  4. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Onnittelut Kipinäkengälle, upeaa! :flower: Hyvä, että on hyviäkin uutisia välillä. Ulkona on aurinkoista ja lämmintä, mutta joudun olemaan sisällä siitepölyn takia, koska en saa ottaa allergialääkkeitä. Ei sen puoleen olisin sisällä sen 9 kk jos tämä hoitokerta onnistuisi. Minulle tehtiin 2...
  5. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Moikkis vaan! Joko Kipinäkengän lomapäivät menivät? Mulla on huomenna hoidonsuunnittelu. Sumuttelukin alkaa varmaan ensi viikolla (jos on kp 21). En enää noita muista. Olisin toivonut, että mies olisi pässyt pitkästä aikaa mukaan, mutta on työmatkalla. Hän jotenkin kuuntelee paremmin kuin...
  6. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Olipahan kiva käydä pitkästä aikaa hiihtämässä alle 15 asteen pakkasessa. Takapuoli tosin meinasi jäätyä, vaikka kuulemma luulisi fyllin lämmittävän. En tiedä, minkälaista rasvaa alkaisin käyttää, ettei palele. On nimittäin hoitojen aikana tullut 6-7 kg painoa lisää. En ole jutellut polilla...
  7. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hauskalta kuullostaa Garfieldin ilta. Mun rentoutumiseen kuuluin viikonloppuna kirjan lukeminen yhdeltä istumalta lauantaipäivän aikana ja sipsien syönti. Arvasinkin jo etukäteen, että tulee negatiivinen testitulos. Aika monennen siirron jälkeen ei juuri nyt sureta yhtä paljon kuin...
  8. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos Garfield peukuista! Sinulla se leikkaa... Meni edellisssä viestissä lihavoidut ja hymiötkin ihan sekaisin, mutta laitetaan sekin lääkityksen piikkiin tai alkavan dementian. Mullekin lapsenhankinta on nykyisin meidän juttu. Joku vuosi sitten se oli enemmänkin oma juttu, eri elämän...
  9. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Niin, [/b]NeitsytMaria[b] ymmärtämättömiä ihmisiä on paljon (itse mukaan lukien jossain toisessa asiassa). Toki kaikki meidän ikäiset tietää, että lapset olisi kannattanut hankkia nuorempana. Minua lohduttaa ajatus siitä, että olen silloin nuorempana tehnyt parhaani niillä taidoilla, jotka...
  10. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hyvä, että lautailijat menestyvät Vancouverissa!! Mietohan se eilen totesi, että menestys on nyt lökäpöksyjen varassa (vaikka odotti kyllä 13 mitalia). Suomalaiset suosikit eivät hiihdossa pärjänneet, mutta puolalainen suosikkini ei pettänyt (Justine K, en yritäkään kirjoitaa nimeä). En kyllä...
  11. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tervetuloa Sankri! Ricolettolle tsemmppiä sumutuksiin. Itselläni on niistä yli vuosi aikaa, mutta muistaakseni tuli jotain vaihdevuosioireita. On se kumma, miten aina innostuu kun uusi vaihe alkaa... Täällä onkin vaihteeksi yhteiskuntapoliittista keskustelua :) Olen viime aikoina...
  12. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Hei vaan pitkästä aikaa! Piinailen tässä lähes puolessa välissä (pp 6) viimeistä 1. IVF:n/ICSI:n PASsia. Tosin tuntemukset ovat vähemmän piinassa verrattuna tuntemuksiin viime vuoden puolella. Piina tuntuu vähenevän passi passilta (nyt oli kuudes.) Keväällä rumba alkanee uudestaan ja täytyy...
  13. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    'Terapiaviikonloppu' takana. Oli pakko vaan olla päivä-pari, tehdä itselle kivoja asioita ja nollata tilannetta. Nyt jaksan taas jatkaa yrittämistä. Soitin juuri polille ja ilmoitin nega tuloksen. Selittämättömiä ovat syyt siihen. Limis kuulemma oli näyttänyt niin hyvältä. Saisin ekan kerran...
  14. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    NeitsytMaria Olen samaa mieltä, että voisi olla 'hauska' joskus jutella. Sovitaan asiasta vaikka yksityisviestillä.
  15. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Sojalle voimia ja toivotaan, että alkiot saadaan huomenna siirettyä!! Nyt on jo aika lailla varmaa, että tällä kerralla ei plussaa tullut. Testasin tänään selvän negan (pp13). Seuraavan kerran testaan su-aamuna. Ihan turha testata huomenna, koska maanantaina on vasta soittokin polille. Otan...
  16. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Olen näköjään aika laiska kirjoittelemaan tänne. Tuntuu, ettei ole mitään kirjoitettavaa, vaikka ajatuksia päässä pyörii suuntaan ja toiseen. NeitsytMaria Olen alkanut miettä jo yhden ICSI:n + passien jälkeen, miten kauan tätä jaksaa. Vielä on alkioita kolmeen passiin pakkasessa. Ja sen...
  17. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Täällähän on jännittäviä uutisia - Onnea Auringolle!!
  18. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Täällähän on melkein kaikki käyneet/käymässä laitattamassa yläpäätään :) En ole kauheasti ehtinyt tai päässyt koneelle viikolla. Äkkiä luettuna näytti, että kaikilla asiat etenevät omaa tahtiaan ilman takapakkeja (sojalle toivotaan tädin vierailua). Auringolle toivon, että oireet ovat...
  19. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Tuleehan täällä roikuttua nyt ensi viikonkin edestä, jolloin en taida ehtiä. Kiitos NeitsytMaria tervetulotoivotuksista! Aurinko Kuullostaa pelottavalta tuo kohdunulkopuolinen munatorviraskaus. Hyvä, että saat veritestin. Meillä on vielä 6 alkiota pakkasessa - kolmeen siirtoon vielä...
  20. K

    Ketään hoidoissa PKKS:ssä!!!

    Kiitos tervetulotoivotuksista Aurinko ja Soja! Aurinko Hauska piinailla yhdessä! Meillä on ollut kaikki PAS:t lääkkeellisiä. En ole edes kysynyt miksi, koska olen vaan luottanut, että tietävät polilla. Mulla on aina ollut kotitestit. Ei ole ollut puhettakaan veritesteistä.... Olen luullut...

Yhteistyössä