Hakutulokset

  1. Mutzilla

    se pirun työhakemus ja sen aloittaminen

    Miten se voikin olla niin hankalaa??? Elikkäs kaupan alalle hakemassa töitä vapaamuotoisella hakemuksella, mutta meille painotettiin koulutuksessa, että älä aloita tekstiä; olen 35-vuotias, naimisissa oleva 4 lapsen äiti.Olen ollut kotona 12 vuotta ja haluaisin nyt työelämään....plaah Olen...
  2. Mutzilla

    Ilkivallantekijä kerostalon pihalla, naarmuttaa autoja :(

    Kiva...tämmönen episodi sitten alko männä viikon tiistaina ja tuloksena ainakin 5 autoa naarmutettu, meiltä kumpikin auto, että pistää taas vihaksi jonkun idioottimaisuus...ihan pieniä lapsia ei voi olla kun kattojakin naarmutettu...elleivät sitten ole nousseet jotain vasten... huokaus...ihanaa...
  3. Mutzilla

    HopLop ja 2 yhden hinnalla päivät

    Olikos Kuopion HopLopissa näitä päiviä enää? tai onko jossain koodia/tarjouskuponkia jolla pääsis edullisemmin?
  4. Mutzilla

    Saako asennusarjaa erimerkkisten koneiden (pesukone ja kuivausrumpu) väliin?

    elikkäs ois probleemana et ois kuivausrumpu (samsung), mut se on eri merkkinen mitä kone (siemens). Eli saako eri merkkisiä koneita turvallisesti asennussarjalla päällekäin? kun nämä tulis kaiken lisäksi "keskelle" seinää, eli kummallakaan puolella ei ole seinää, koska vesihana on typerästi...
  5. Mutzilla

    Pesin Britaxin istuimen, vettä jäi sisään, miten se pois?

    Pesasin tuon Britaxin two way elite istuimen ihan kunnolla suihkussa ja nyt sitten sinne muovin sisään jäi vettä, miten sen saa pois, vai eikö saa ollenkaan? en osannut yhtään arvata sellaista kun ei aiemmissa ole ollut tuolleen ontto se muoviosa... Miten saan sen veden nyt sieltä pois?:confused:
  6. Mutzilla

    Onko muita jotka saaneet Helsingistä kirjeen, jossa lahjakortti?

    Ja lähettäjänä on Lähimmäinen ja toivotetaan Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta Pisti vaan mietityttämään kun yks toinenkin tuttu saanut eri summalla, et mistä hän/he saa tietoon ketkä ovat sen tarpeessa?
  7. Mutzilla

    Saas nähdä mikä naapueisota syntyy...

    mut mie oon kuunnellu syyskuun lopusta tuota yläkerran koiran haukkumista ja huomautuksista huolimatta sille ei ole mitään tehty ja soitin sit äsken poliisit kun koira huutaa kun omistajat grillaa pihalla ja eivät välitä, ois helppo ottaa koira mukaan pihalle. Asumme siis kerrostalossa ja nyt...
  8. Mutzilla

    mistä netistä/kuopiosta kukkakimppuun mansetteja?

    eli paperisia mansetteja ois haussa ristiäiskimppuihin, en vaan itse osaa etsiä googlesta oikeilla sanoilla :| löytyiskö apuja mistä sais ostettua? kuopiostakin? netistä?
  9. Mutzilla

    Kaveri vinkuu kylään eikä odota että kutsun

    puhuin asiasta kaverilleni odotusaikana että pyydän kyllä sitten kylään kun jaksan ottaa vieraita vastaan vauvan kanssa, sukulaiset on asia erikseen (tässä tapauksessa minun ja mieheni lapsuuden perheet), koska ne osaa keitää kahvit ja olla vaikka minä vaan möllötän sohvalla. Tänään taas...
  10. Mutzilla

    Keskiviikon rv-pinotusta :)

    täällä 40+6, huomenna synnytyssaliin yliaikakontrolliin enkä aio sieltä enää tulla ilman vauvaa, saavat luvan savustaa ulos :vampire:
  11. Mutzilla

    eikös tuo meteorologi kolmosella saanu vauvan vasta?

    mutta oli kuitenkin ennustamassa säätä tuolla..
  12. Mutzilla

    Jaa että semperinkin etiketti keräilykampanja on päättynyt

    ja näköjään jo vuosi sitten...suotta tuolla säilyttänyt etikettejä..noh heitetään sitten roskiin...saapi alkaa sitten kattelemaan mitä sitä syöttelee vauvalle, vieläkö semper on edullista ja hyvää
  13. Mutzilla

    Tekis mieli lähtä hieman shoppaileen ja kierteleen kauppoja

    mut lapset pitäis ottaa mukaan ja sit miun tuurilla synnytys alkais keskellä moottoritietä :xmas: ja kehtaako sitä näillä bensanhinnoilla edes vain lähtä kahtelemaan tv-tasoa sekä olohuoneen pöytää 50km päähän, paikalliseen huonekaluliikkeeseen en mene kun sieltä saa ikinä mitään...
  14. Mutzilla

    Hyviä elokuvia pinoon

    elikkäs tässä vois vaikka miettiä elokuva hommattavaksi yöllisiin syöttähetkiin /hereillä oloihin, joten pinoon hyviä elokuvia komediaa, lasten elokuvia, toimintaa...
  15. Mutzilla

    Saako 1985 vuoden toyota carinasta 400€?

    kaveri myy autoonsa tolla hinnalla, auto on kuin tilkkutäkki kun sitä on paikattu, katto vuotaa ym kivaa, ei tahdo lähtä käyntiin pakkasella ym. mutta noitahan ei tietty myydessä kerrota...mietin vaan et niinköhän menee kaupaksi?
  16. Mutzilla

    Uuden Vuoden aaton raskausviikko-pinotusta

    täällä 39+1 ja äippäpolille matka käy, jänskättää mitä ne siellä nyt meinaa, saapiko vaavin maailmaan ihan lähiaikoina, vai ootellaanko tässä vielä
  17. Mutzilla

    Sf-mitta vaan kasvaa vaikka vaavi on jo kiinnittynyt, lapsivettä reilusti

    eikä kukaan ota kantaa mihinkään, mahan kasvu vetelee yläkäyrää ja hieman ylikin, viikkoja nyt 37+6. sf 36cm. kukaan ei ota kantaa mihinkään, ois ihan kiva tietää onko lapsivettä liikaa? 5 päivässä kasvanut sf sentin, vaikka vauva on asemiinsa tällä välillä mennyt ja vauvan painoarvio nyt...
  18. Mutzilla

    Raskausviikko pinotus ja olotilat

    37+1 ja oisin niin valmis jos synnärille, vauva iso, sf huitelee yläkäyrää 35cm oli tänään, liitokset jumalattoman kipeenä, liikkuminen tuskaa, yöllä ei saa nukutuksi kun just kun ois saamassa unesta kiinni, puutuu paikat ja pitää etsiä toinen asento ja ja ja...niin, loppuraskaus, niin ihanaa...
  19. Mutzilla

    Edes kerran elämässä KELA on tehnyt mahtavan päätöksen

    elikkäs tässä oottelin et tulee kelalta päätöstä, millo maksetaan takas asumistukea, kun mies pääsi töihin ja tulot nousi, no voihan jehna, kerrankin heidän laskutoimituksensa on meille päin ja näin ollen saamme edelleen saman määrän asumistukea kuin ennen :vampire: kelallahan on nuo tietyt...
  20. Mutzilla

    Piparipullan ohje kadoksissa

    elikkäs tulee netissä ohjeita siihen kanelipullan tyyliseen piparipullaan, mutta kun minä laittaisin pyöreän pullan päälle piparitaikinaa, joten millä kiinnitän sen, munallako? ja voitelenko lopuksi myös sen piparinkin päällisen? palaako se pipari siihen pullan päälle?

Yhteistyössä