Saas nähdä mikä naapueisota syntyy...

mut mie oon kuunnellu syyskuun lopusta tuota yläkerran koiran haukkumista ja huomautuksista huolimatta sille ei ole mitään tehty ja soitin sit äsken poliisit kun koira huutaa kun omistajat grillaa pihalla ja eivät välitä, ois helppo ottaa koira mukaan pihalle. Asumme siis kerrostalossa ja nyt koira huutaa 4 kertaa puolen tunnin sisään ja lapset 7v, 3v ja 5kk ei vaa sen takia nukuttua :kieh:|O
Niille varsinkin nyt kun ovat maistissa menee jotain sanomaan niin päälle käyvät |O
 
Viimeksi muokattu:
pha
[QUOTE="vieras";23959088]Voihan olla et teidän lapset huutaa päivällä niin paljon et se koira ei saa nukuttua! Yks valittaa lapsita toinen koirista.[/QUOTE]

Ja koirasta valittava voittaa, onneksi. Jollei osaa kouluttaa koiraansa yhteiskuntakelpoiseksi hankitaan apua, luovutaan koirasta tai muutetaan korpeen.
 
Juu eipä oo lapset kovaäänisi' ja lasten äänet on normaaleja ääniä jotka meillä loppuu 21 mennessä kun rupeevat nukkumaan, nyt tuo koira huutaa varmaan 10 kertaansa nyt tunnin sisään, ja se on ihan sama millon se huutaa, se huutaa jopa kun sanomalehen jakaja käy 4 aikaan...alkaa loppumaan jo kärsivällisyys, ois ihana nukkua joskua :(
 
Tuliko poliisit jo?

Talossa (rivari) jossa ennen asuin, räkytti koira koko päivän 8-16 kun talonväki oli töissä, oli ihan helvetin rasittavaa..
Ku oiskin vaan tuo aika, mut se huutaa aina kun jää yksin...:( nyt ovat ilmeisimmin lähössä' baariin niin kaippa mie kuuntelen tuota läpi yön plus et kun kotiutuvat, päättävät laittaa perheriidan pystyyn, joten minä kai nukun vasta 6 aamulla :(
 
Viimeksi muokattu:
Ootko kokeillut soittaa/ottaa yhteyttä eläinsuojeluvalvontaan? Ne ainakin menevät, jos eivät nyt heti, niin lähimmän parin viikon päästä ihan käymään. Ja jos ei päästä niitä valvojia sisälle, tulevat ilmeisesti seuraavaksi poliisien kanssa.

Oon ite joskus paljon pienemmästä soittanut ja kävi joku tosiaan paikalla.
 

Yhteistyössä