Hakutulokset

  1. H

    keskoset 28-32vk ??

    Kirjoitanpa nyt itsekin kokemukseni. Muistan viime syksynä tämänkin keskustelun lukeneeni, kun aihe oli itselle ajankohtainen ja kaipasin positiivisia rohkaisevia kokemuksia. Olin rv 26+2 viime syksynä, kun yllättäen huomasin, että minusta lorahtelee tavallista isommasti jotain pihalle...
  2. H

    Ero, koska mies ei halua lasta.

    Kiitos Milk@ ja miss_piggy, vastauksistanne. Olen 32, joten aikaa lasten saantiin siinä mielessä vielä on. Eri asia tosiaan on se, että onnistuisiko raskaaksi tulo. Kysymys onkin juuri mahdollisuuden antamisesta, ja siitä, että tämä lienee ainut, mutta valitettavasti se kipein mahdollinen...
  3. H

    Ero, koska mies ei halua lasta.

    Huomasin kirjoittaneeni tänne syksyllä 2009. Tuon kirjoitukseni jälkeen tilanne paheni lopulta sietämättömäksi, seksiä ei enää ollut ja muutenkin suhteemme tuntui viilenevän. Olimme tuolloin olleet noin kolme vuotta yhdessä ja vajaan vuoden naimisissa. Aloitin uudestaan pillerit, koska en...
  4. H

    Seksiä,seksiä =)

    meillä harrastettas varmaan 24krt/vrk jos olis minusta kiinni :D mutta ukolle riittää keskimäärin 1-2krt/vko ja hän on kans paljon pois kotoo, mutta ei vaan innostu. Sen mielestä on silti hyvä että mun tekee mieli niin paljon... ?? ?? nyt kun pillerit pois niin tuntuu, että mua panettaa...
  5. H

    greippimehusta

    oho, Bloody End olikin jo vastannut kysymykseeni =)
  6. H

    greippimehusta

    Mitenkäs, vaikuttaa kai samalla tavalla jos syö greippejä? tuli vain mieleen, kun en itse niinkään juo mitn mehuja, mutta esim greipit on suurta herkkua! Tosin enpä tässä nyt raskautta yritäkään (vielä) .
  7. H

    Näetkö viivaa? *kuva*

    Kristen :hug:
  8. H

    Eka luomukierto ja outo olo

    Mä taas en uskalla ukolle mitn luomuoireista valitella, kun tuntu olevan niin kovan takana hänelle tämä pilleritön elämä! :laugh: Huvittavaa, että mies luulee tietävänsä paremmin, mikä naiselle ja juuri minulle on parasta.
  9. H

    Eka luomukierto ja outo olo

    Itse en nuorempana ennen pillerien syöntiä ajatellut mistä keskellä kiertoa tuntuvat menkkamaiset kivut johtuukaan... oli vähän tämä naisen biologia unohtunut! Nyt taas pillerittömänä ovulaatio oireilee pahimmillaan totisena päänsärkynä ja vatsakivuilla ja -kouristuksilla. Munasarjojen kohdalla...
  10. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Niin Maajusseista vielä! Mä oon tänä vuonna sitä ihan intona perjantaisin kahtonut! Sama fiilis mullekin siitä Tea-jutusta tulee, että onkohan se nyt oikiasti kuitenkaan ihastunut siihen Jukkaan... Ja säälittää se Jukka, jos se nyt pettyy..
  11. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Mahtavaa, Onnea Metsätähtönen!! Mulle tulee nykyään jostain syystä aina niin hyvä mieli, kun kuulen, että jollekin on tulossa vauva.. Kai mää niin eläydyn siihen! =) Omasta tilanteesta. Kortsut on yöpöydän pöytälaatikossa, katsotaan miksi ilme venähtää ja tuleeko sotatila päälle vai...
  12. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    NeliApina niin mulla 30v tulee tässä kuussa täyteen eikä (vielä) ole yhtään lasta. Piuhojen katkominen ei siis ole vaihtoehto mun tapauksessa.. Muutenkin se tuntuu musta jotenkin pelottavalta ajatukselta, kun on niin lopullinen ratkaisu. Ymmärrän kuitenkin niissä tapauksissa varsin hyvin, joissa...
  13. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    suan ja ansis, kiitos tuesta.. Rehellisesti sanottuna olen tässä vähän ollut ristiriitaisissa fiiliksissä. Pillerien syömisen lopettamisella on montakin syytä, joista ukkeli ei oikein ole mitään pitänyt "riittävänä". Toivotaan, että suhtautuu kuitenkin asiaan mukavasti. Ollaan tästä puhuttu...
  14. H

    Haaveissa vauva noin 2011-2012 ~ vol.3 *UUSIN*

    Heippa kaikille. Saisinkohan minä liittyä tähän pinoon.. Mulla on kova vauvakuume, siksi täällä taas lueskelemassa... Olin viime syksynä jo ihan varsinaisena kuumeilijana, mutta mies ei ole (vielä) sittenkään valmis. Tästä mun vauvankaipuusta tuli meille aikamoinen kriisi ja nyt asiasta ei saa...
  15. H

    Kondomit ehkäisynä

    Kiitos vastauksista! Toivotaan, että lähtee meilläkin mukavasti toimimaan. =)
  16. H

    Kondomit ehkäisynä

    niin ja vielä. oletteko kuinka kauan käyttäneet kondomeja?
  17. H

    Kondomit ehkäisynä

    Käytätkö Raitalankakäärme AINA kondomia vai menettekö ilman loppukierrosta?
  18. H

    Kondomit ehkäisynä

    Kowalski =) Kerkesittekö kuitenkin käyttää kondomia ehkäisynä minkä aikaa, ennen kuin tämä onnen kantamoinen sattui kohdalla?
  19. H

    Epäpäteviä lääkäreitä?

    mulle ei ole kommentoitu myöskään migreenistäni. ja olen syönyt yasminelleja. ystävälleni oltiin sanottu, että ei missään tapauksessa saa syödä, jos on migreeni. ja hän lopetti ne. itselläni on lisäksi huono tapa käyttää nuuskaa eli riskit senkun kasva. nämä on alkaneet vaivata tosi paljon mua...
  20. H

    Kondomit ehkäisynä

    Olen käyttänyt Yasminellaa keväästä 06 lähtien. Toimivat alista asti muuten hyvin, mutta mielialaan vaikutti mm. masennusjaksoja, kiukuttelua jne. Viime elokuusta lähtien olin 4kk ilman pillereitä, kun mieheni lupasi, että lapsi saa tulla jos on tullakseen. No, aloitin joulun alla uudelleen...

Yhteistyössä