Hakutulokset

1. L

***HUHTIKUISET Syyskuuhun***

Eelis:voi itku... :hug: Paljon voimia ja jaksamista sinne. Sapfo: Voi ihana idea sun mieheltä =) kyllä minä ainakin lähtisin, tuskin mitään vaaraa on. Mulla oli aamulla eka neuvola. Yli tunti meni siellä aikaa. Sellaista paperihärdelliä se käynti oli. Ja sitten otti verinäytteen ja...
  2. L

Moi Kaikille! En olekkaan viikkoon käynyt täällä. Multa leikattiin viisaudenhammas viikko sitten. Siitä seurasi sitten kova kuume ja koko toinen puoli naamaa turposi aivan palloksi. Viime viikko meni siis maatessa enkä jaksanut edes koneelle nousta. Kamalinta oli kun suussa oli tikit, eikä...
  3. L

Kiitos vastauksista, nyt olen taas viisaampi =)
  4. L

Neila, koita jaksaa. voin kuvitella miten hirveää ja piinavaa tuo odottaminen on. Mun kaverilla on ollut sama tilanne. Hänellä tosiaan luultiin viikoja olevan enemmän ja sitä sitten ihmeteltiin ultrassa kun ei elämää näy. Näkyihän siellä sitten parin viikon odotuksen jälkeen =) Mua jäi...
  5. L

Kylläpä on tullut paljon tekstiä, kun toissapäivänä täällä viimeksi kävin. Kiitos Buam uudesta pinosta. Mulla oli eilen varhaisultra. Voi sitä onnea ja helpotusta kun näin pienen möykyn ja sydämen sykkeen. Pituutta oli 0,73cm eli vastaa viikkoja 6+3. Mutta sen käsityksen olen saanut ettei...
  6. L

¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Voi huisi, koita jaksaa... :hug: Buam: Mulla on samanlaisia vatsanvääntöjä ku sulla. Maha kipuilee kauttaaltaan ja turpoaa ihan kovaksi palloksi. En usko että on varmaan kovin vakavaa. Mulla on lisänä myös järkyttäviä ilmavaivoja. Mulla vuodot on toistaiseksi ainakin loppuneet. odotan tosi...
  7. L

Onnea Preeria! Ihanaa lukea mukavia uutisia. Voi kunpa mullakin näkyisi elävä pikkuinen...innolla ja kauhulla odotan ensi maanantain ultraa. Mulla myöskin iltapahoinvointia. Aamulla on ällötystä ja sitten hyvä olo, kunnes taas tulee ilta ja huono olo iskee taas. Tsemppiä jaksamiseen :)
  8. L

Vuoto alkoi taas. Soitin neuvolaan enkä saa lähetettä. Neuvolasta sanoivat että on hyvin normaalia että tulee pientä vuotoa. Kuulemma jos vuoto muuttuu runsaaksi ja itse epäilee keskenmenoa niin sitten voin ottaa yhteyttä Hyvinkäälle äitiyspolille ja mennä tarkistuttamaan. Ei kai auta muu...
  9. L

No en tullut tota ajatelleeksi että olisin voinu sääda lähetteen...voi tyhmä minä! No minä jo höyrypäissäni varasin ajan ja sain ensi maanantaiksi. En edes uskaltanut kysyä paljonko tulee maksamaan.. Vuoto nyt loppui onneksi. Mutta mistä ihmeestä voi tulla kirkasta verta?! Ihanaa kun täällä on...
  10. L

Moi kaikille! Sydän hakkaa ja kädet tärisee, niin paljon nyt pelottaa. Äsken vessassa käydessä tuli veristä limaa paperiin. Ei siis mitään ruskeaa tuhrua vaan selvää kirkasta veristä limaa. Öh, sori tämä ällöttävä kuvauskertomus. Mutta kyllä vaan pelottaa. Laitoin siteen, kun en ole varma...
  11. L

moikka kaikille! Ilmoittaudun mukaan joukkoonne. Laskureitten mukaan La olisi 24.4 eli nyt olen menossa rv 6+5. Olen lueskellut kirjoituksianne ja ihastellut masukuvia kolmas raskauteni menossa mutta silti yhtä jännittävää tämä odotus on. Koko ajan vaan tulee vertailtua olotilaa ja oireita...
  12. L

+Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

Tein pari päivää sitten plussan ja ajattelin uskaltautua jo siirtyä tänne. Tämä on kolmas raskaus. Laskettu aikani olisi maaliskuun 20.päivän aikoihin, jos nyt kaikki menee hyvin. Mahaa on kipuillut aika paljon ja eilen tuli ruskeaa vuotoa. Tiedän että hyvin yleistähän tuo on, mutta kyllä se...

Yhteistyössä