Joo-o....
Minä kun ajattelin isoveljen vitsailevan, kun meinas pari viikkoa sitten ensi kesäksi juhannushäitä... |O Pommi tippus eilen illalla, jätkä on kihloissa... No onhan nuo olleet yhdessä jo jopa 4 viikkoa ja siitäkin ajasta vain to-su/ma yhdessä. Toinen asuu Iisalmessa ja toinen Vantaalla... Ensi sunnuntaina näen ekaa kertaa sen niin paljon puhutun muijan...
Mitähän mieltä tuosta nyt pitäisi olla? Mutsi ei ainakaan hyppinyt yhtään riemusta, faija ei halunnut sanoa ääneen mielipidettään :saint: Meillä isäntä pyöritti päätään.... Ex-kihlattu kysys tänään, että onko se seonnut lopullisesti... :$
Kaiken hyvän lisäksi siellä on 9 vuotias pikku neiti mukana kuvioissa... Hmm... :headwall: :headwall:
No täytyy pähkäillä mitä olen mieltä asiasta... En ole siis vielä onnitellut. Enkä tiedä onnittelenko vai hakkaanko jätkää päähän jollain painavalla kivellä :kieh: :saint:
Onkohan sillä enää mitään järkeä päässään? Ja niin kun se meille piti palopuhetta taannoin (10v takaperin), kun me niin "nopeasti" muutettiin silloin yhteen.... oltiin oltu yhdessä jo 6kk. Siitä meni pari vuotta kihlaukseen... Niinpä niin....
Oltiin äsken häissä. Tosiaan isoveljen ex-muijan
Oli tosi ihanat häät, mutta ei oltu yhtään ajateltu näitä pieniä alle 5 v lapsia, joita oli muuten aika reippaasti paikalla.... Ja kuitenkin 2 omaa mukana juhlissa... No Eemeli tuli sitten parin tunnin jälkeen pois, kun ei siitä mitään tullut. Ei sitä voinut pitää paikallaan ja ulos ei voinut yksin päästää, kun oli aikast keskustassa (autoja meni tosi paljon läheltä). Mutta sitten mekin päätettiin parin tunnin päästä lähteä kotia.
Mä olin kuitenkin vähän kuumeessa ja selkä ei kestänyt ollenkaan tuota juhlimista.
6.10 alkaa meidän perheen kuvaaminen sitten telkkariin... Tulevat näillä näkymin seuraamaan ultraa ja kuvaavat muutenkin meidän siellä käyntiä. Kun kerran lupasin viedä pojan näytille. Katsotaan iskeekö eemeliin ujopiimä sitten taas
Sen jälkeen ne tuleekin muutaman kerran kotiin kuvaamaan ja sitten loput kaikki Tammisaaren käynnit.
Mutsi soitti tänään ja kyseli mitä uutta auringon alla :saint:
Minä pokkana valehtelin, että ei mitään... ei tietoakaan raskaudesta
Aateltiin tuolla rippijuhlissa paljastaa, jos itte tajuaisi... Olenko lievä sika? :kieh:
Meillä on kaksi hauvaa, Romeo on värivirheellinen Bordercollie 7v ja Morris on Tanskalais-ruotsalainen pihakoira 6kk. Ressu jouduttiin esikoisen takia lopettamaan tuossa heinäkuussa, ei hyväksynyt tai oli mustis tai tai tai... puri 2 kertaa joka tapauksessa jo, joten en ottanut enää riskejä. Ressu oli kunnon coctail 8v. Isä puhdas dalmatialainen. Emä näytti huskylta, mutta emän isää ei tiedetty, joten.... Ressu näytti pilkulliselta karjalankarhukoiralta, jolla oli saksanseisojan pää. Metsästävä joka tapauksessa, joten piti aina pitää kiinni.
Vaunuja olen miettinyt joo. Meillä kun on noi vanhat yhdistelmät, mutta kun pappa (alzheimer ja parkkinson tautinen) meni vähän sääteleen niitä. Oli varmaan joku fiksu idea siinä hommassa, joka ei vain minulle koskaan ole auennut... Kuomu ei pysy enää ollenkaan ylhäällä ja on muutenkin vähän oudon tuntuiset... Mietin tuplia tilalle, mutta kuinkahan paljon niillä oikeasti on muka käyttöä, kun noille tulee ikäeroksi 2½ vuotta. Jos ostaisi vain jotkut käytetyt iso renkaiset yhdistelmät ja sillä hyvä... Meillä kun ei teitä aurata ellet sitä itse tee, joten renkaiden pitää pystyä pyörimään sohjossa ja lumessa suhteellisen kunnollisesti.
Mutta nyt tää taitaa mennä syömään ja nukkumaan oikeasti. On vähän tööt olo nimittäin. Taidan vetää peiton korviin ja toivoa, että tää kuume laskisi maanantaiksi, että pääsen töihin...