+Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

Hei!
Tervetuloa uusille :)
Sitten omaa napaa, pääsin tänään osastolta. Eilen iltavuorossa rupes vuotamaan verta ihan reippaasti, menin sit ambulanssilla synnärille. Kaikkien ihmeeksi siellä pieni sydän sykki :heart:
veri tulee ilmeisesti istukan reunasta kun istukka on ihan kohdunsuulla. Ja nyt sitten vaan ollaan ja ollaan levossa ja toivotaan parasta.
MannaHari ja pömppis rv 10+5
 
Heips,

MannaHarille muistutusta nyt sitte kans levätä ja olla vaan.Hitto sitä säikähtäis,jos alkais kovasti yhtäkkiä vuotamaan..

Omaa (.)Eli tänään oli eka neuvola,jossa meni 1,5h ku on niin ihana neukkatäti ja juteltiin niin paljon :D
Kaikki oi oikeen kivasti.Ihme mulle,että verenpaineet oli aivan täydelliset.hb 123.Paino oli noussu jo,mutta ei oteta paniikkia siitä,katson vaan tarkasti mitä syön :)
Mutta tietty tärkein,jotain tuolla mahassa kasvaa,jolla sydän ihanasti sykkii!! :heart: 177 ja 174 se kone mittas pienen sykkeeksi ja hyvältä kuulosti,melkeen itku tuli,ku kuuli ne ja koko homma tuli nyt todemmaksi.

Noin parin viikon päästä on eka ultra ja sitte siitä kaks viikkoa niin eka lääkärineuvola,ehkä tää aika alkaa nyt mennä nopeammin :)

Mutta kaikille jaksamista mahan kasvatukseen,son tärkeä homma :D

Nystis ja ruttu 10+0
 
Moi!

Kävitkö nystymuikio missä nlassa?

Mulla oli kans aamulla nla, joku sijainen oli, tosiaan kesti 1,5 tuntia tapaaminen. Yritti söheltää sydänääniä kuuluviin hivelemällä vatsanpäältä niin varovaisesti ettei mitään saatu kuuluviin, kaikinpuolin :( mieli jäi.

3 kg paino noussut täälläkin :ashamed:
Nyt sitten odotellaan sitä np-ultraa...ketuttaa kun se surkeä th ei edes vaivautunut etsimään ääniä kunnolla, aiemmilla kerroilla on aina näillä vkoilla aina äänet saatu! :headwall:
 
Solmussa mie kävin ounasrinteen nlassa :D
Mie oon käyny samalla terveydenhoitajalla koko ekan raskaudenki,siks on niin ihana ja tuttu täti.
Ja voi jestas,et se pistää joskus ärsyttään,ku on sijainen ja ne ei sit olekaan ollenkaan päteviä.
Ja mulla kuulu hyvin,vaikka tuo reppu edessä on melko laaja :LOL:
 
Annienille ihanaa hääpäivää <3

Jopas täällä on taas ollut pelottavia hetkiä :(

Huono olo! Vieläkään en ole oksentanu, mutta nyt muutaman kerran käyny jo vessassa kakomassa kun ei kestä tätä oloa.. Autossa tulee nykyään saman tien huono olo, ei hyvä..

Tietäiskö joku, että oliko tossa salmiakin syömisessä rajotusta vielä jonkun muun kun verenpaineen takia? Kun mulla on tosi hyvät verenpaineet ollu aina, jopa vähän matalat, ja salmiakki auttaa tähän huonoon oloon..

Tiistaina lääkäri ja nyt vähän toivon, että josko ne ultrais. Saa nähä.. Pitäis ettiä labralähete jostain, en muista yhtään enää millon sielä seulontaverikokeessa pitikään käydä.. Ultra on 4.9., ennen sitä ainaskin.

Pikapäivitystä taas, tulen tiistaina kertomaan kuulumisia enempi <3
 
Annien ihanaa hääpäivää :heart: Ja aivan ihana masukuva :heart:


Päivittelen taas tässä pikkuhiljaa noita juttuja. Olo on edelleen kamala, joten paljon en ole jaksanut ylimääräistä lukea tai kommentoida, anteeksi :ashamed: Toivottavasti tämä olo tästä pikkuhiljaa helpottaisi. Maanantaina lääkäri ja toivottavasti saisin loppuajan eli 2 viikkoa sairaslomaa, niin ei tarttis enää töihin mennä.. ei nimittäin kiinnosta pätkän vertaa eikä kyllä olokaan anna myöden... Jeee, vajaa viikko np-ultraan!

Näin muuten viimeyönä unta, että käytiin siellä ultrassa jo. Se lääkäri vaan sanoi, että kyllä tää sun vauva on vanhempi, kun tän 11 viikkoa, että tän mukaan olis kyllä jo 20. viikko menossa :LOL: Mä vielä sanoin, että ei voi olla mahollista, ku mun mahakin on näin pieni vielä :D

Jemppi & murunen 11+1 :heart:
 
Annienille oikein kaunista ja ihanaa hääpäivää :heart:

Nystymuikio, mistä kohden massua sydänäänet kuuluivat? Oon itse testaillut sitä kotidoppleria ja ohjeessa neuvottiin että äänet kuuluisivat melko alhaalta...vielä ei ole mitään kuulunut, mutta toivottavasti kohta :)

Koiragallup, meiltä löytyy siis 10-vuotias Kerrynterrieri, sekä 1,5 vuotias Skotlanninterrieri. Molemmat ovat tyttösiä =) Ja aivan ihania sellaisia!

Vaunuista, löysin jo aivan ihanat kerran käytetyt vaunut, mutta vielä on kovin aikaista. Vähän hirvittää uskaltaako vielä ostaa. Olisivat juuri haluamani väriset, merkkiset ja malliset joten eihän sitä tiiä tuleeko samanlaisia enää vastaan...*huokaus*.

Huiks, tsemppiä Murgulle ja Mannaharille. Onneksi kaikki on nyt kuitenkin hyvin!

Oma olo on ihan suht ok. Töiden alettua normi päivärytmi alkaa palaamaan ja viikonlopuista (sekä hyvin nukutuista öistä) osaa nauttia jo ihan eri tavalla =) Mutta nyt lounastamaan jottei paha olo pääse yllättämään =)

Jaksuja pahoinvoiville :hug:

IntoOlivia *poks* 10+0
 
Annielle oikein ihanaa hääpäivää!

Murgu ja Mannahari :hug:

Koira Meillä on tommonen pian 6v. seiskarinkoira, jolla kanssa vähän haiskahtaa hengitys... :x

Vaunuasia Meillä kanssa ollut tämä asia mietinnässä. Mulla on vielä jäljellä esikoisen vaunut, jotka tosin on hyvin käytetyt Emmaljungat, jotka on vähän rikki. Eli katellaan että yrittäiskö niitä vielä fiksata ja ottaa käyttöön vaiko pitäiskö ostaa uudet tai toiset käytetyt. Sitten meillehän tulee lasten ikäeroksi reilu 2 vuotta, joten vähän mietin tuplakärryjäkin, mutta olen alkanut tulla siihen lopputulokseen että ei ehkä tuplakärryjä kuitenkaan.

Oma olo on tänään ollut parempi (koputtaa puuta...), ehkä se tästä vähitellen paranee. Oon jaksanut olla vähän jalkeilla ja jotenkin henkisestikin on heti ihan eri fiilis.

Bamboo 10+6
 
IntoOlivia Olin sillai selkä mahdollisimman notkolla,että kohtu tulis paremmin esiin.Ja aluks se kokeili aika tosi alhaalta,mut sit sentin kans ylempää ne kuulu :) hyvin selitetty,eikös? :D

Sitä vaan kans mietin,et terkka kysy siinä,et oliko mulla ne edelliset menkat ihan normaalit ja sanoin,et kai ne oli,ku en mie muista ainakaan mitään kovin ihmeellistä..et nyt sitte illalla mietin,et miten se semmosta kysy.Tai siis epäilikö se,että oisin muka pidemmällä?

Nystis ja ruttu 10+1
 
Annie oikein hyvää hääpäivää ja onnea rouvittumisesta!

MannaHari, onneksi kaikki oli hyvin ja nyt vain sitten lepoa! Säikäyttää varmasti tollanen.

Ihanan kun sydänääniä on jo kuultu! Minä sitten tilasin sen kotidopplerin joka tuli muuten tosi nopeesti, mutta vielä antaa pikkuinen odottaa kuulumista. Pitääkin kokeilla tuolleen selkänotkolla...

Täällä on olo aikasmoinen. Poskiontelo- ja korvatulehdus on päällä, lisäksi kurkku kipeä ja palelee. Sitten on ollut tän takia sellaista vi..tusta ilmassa tänään, että. Tuntu, että kaikki asiakkaatkin on niin ärsyttäviä, että ois tehny mieli sanoa mitä sylki suuhun tuo. Vedäppäs siinä sitten oikein nätti hymy naamalle :D
Pikainen visiitti nyt..ja sohvalle viltin alle takaisin.
Miiru80 rv10+1
 
Oon taustaillu jo viikkokaudet mutta en ole uskaltanut ilmottautua mukaan koska täällä on tuttuja (rakkaat terkut Mimmuraiselle :hug: ) Tänään sitten puotettiin pommi puolin ja toisin :D
Eli mie oon kohta 25v (kuun lopulla synttärit), mies 30v ja toista odotellaan syntyväksi 30.3.2010 LKS:ssä. Esikoispoika on kohta 2v. Tästä uumoilen tyttöä, ainakin pahanolon perusteella mitä ei esikoista odottaessa ollu ;) Väsymys on myös kauhia, varsinkin kun yrittää pysyä tuon rakkaan ikiliikkujan tahdissa :LOL: Tissit on myös kasvanut jo kiitettävästi, mutta siinä kai ne toistaiset raskausoireet. Nii, ja veskissä saa juosta taajaan. Ei olla kerrottu vasta kuin kahdelle mun kaverille. Haluan odottaa, että kuulisin sydänäänet ekassa neuvolassa (ajattelin siis pyytää kuunneltavan niitä esikoisen 2v-neuvolassa vajaan parin viikon päästä, silloin ois 9+3)

Kovasti jaksamisia kaikille, erityisesti pahoinvoinnista, väsymyksestä ja vuodoista kärsiville. :hug: Kommentoin enempi ensi kerralla, nyt vaan koitan hämärästi soluttautua joukkoonne :LOL:

mobic ja pikkuinen 7+4
 
Mobic,Tervetulleeks!

Murgu :hug: Aikamoisia uutisia,mut toivotaan et nyt sit lääkitys kohdillaan ja kaikki ok.

Mannahari,Huh,no onneks kaikki hyvin :hug:

Annielle ihanaa hääpäivää :heart:

Tääl ei kummia..väsyttää jokapäivä sairaasti ja poika valvottanu parina yönä |O Kiloja tullut mulle,äipällä punnitsin..mahtaakohan tulla samalla vauhdilla kun esikosta,500g viikkotahtia...

Repa ja kynneli 10+2
 
Uusille tervetuloa mukaan:)

Salmiakin syönnistä se turvallinen raja on 35g per päivä mut on mulla joskus paukkunut vähän yli enkä oo hysterisoinut kun arvot on pysynyt hyvinä.Ja se miks sitä myöskin ois hyvä rajoittaa on se suolan määrä, mut en usko et silloin tällöin tai pieniä määriä kerrallaan siitä on haittaa.

intoOlivia ei kun vaan vaunu ostoksille:)Meille tuli esikoisen odotus aikaan tosi hyvä tarjous vastaan n.rv 12 ja ne ostettiin enkä oo kertaakaan katunut:)Ja jos nyt niin mahdottoman ikävästi enään käsis et kaikki ei menekkään hyvin niin eihän ne mikskään mee vaikka hieman pidempään joutuisivatkin odottamaan, mut ei edes puhuta niin ikävistä vaan luotetaan et kaikki menee hyvin:)Muistathan tilastot sen jälkeen kun sydän sykkii oli yli 98% mahdollisuus et raskaus jatkuu synnytykseen asti:)

murgu kamala herätys sulla on ollut :eek: Onneks raskaus ei kuitenkaan oo mennyt kesken jos sulla kerran on vajaatoimintaa, niinhän siinä yleensä käy.

MannaHari varmasti pelästyttävä kokemus, onneks sait heti selvyyden et kaikki on kunnossa:)Muista ottaa rauhallisesti :hug:

Annielle hääpäivä onnittelut:) :flower:

Meillä on mies ja esikoinen päättänyt on masussa on tyttö ja mä puhun vaan pojasta :heart:
Mä oon ihan ihastunut pöllökuosisiin vauvan vaatteisiin, siis ne on niin suloisia ja sit se musiikkipupu joka pitää tyynyä sylissä (brion) aivan ylisuloinen, pakko ostaa vauvalle:)

Meillä on tänää koko päivän juhlittu nuoremman pojan 2v synttäreitä ja oon syönyt koko päivän niin et nyt on jo ihan huono olo :x
Ja jalat on ihan väsyneet kun on pitänyt seistä koko päivä ja tiskata, kattaa ja tarjoilla, huh!

Mulle on tullut himo tuoremehuun ja vadelmiin, jos ei öydy tuoreita niin sitten suomalaisia pakastevattuja:)Lisäks voin yhtäkkiä keksiä jotain kummaa mitä haluan ja mitä en oo esim.moneen vuoteen syönyt.Reissussa mä unelmoin kiinalaisesta jasmin riisistä soija kastikkeella:eek: Siis ihan kummia himoja, mitä ei oo edellisissä raskauksissa ollut ja tässä raskaudessa himoitsen suolaista kun aiemmissa makeaa ja nyt pystyn ihan muitta mutkitta syömään lihaan kun aikaisemmissa en ollenkaan.

Mun pitäis hankkia vauvalle turvakaukalo kun sitä ei oo mut en tiedä pitäiskö se lainata vai ostaa kun melko vähän todennäköisesti koko porukka kerralla liikutaan autolla (kun ei ees tiedetä saadaanko me sitä kaukaloa sopimaan noiden kahden turvaistuimen kanssa) ja kun sen käyttöikä on niin lyhyt...

Ei mulla muuta :wave:

Metsätähti ja pienenpienipoika 10+3
 
Alice81 ja Mobic: Tervetuloa!

Murgu: Jotkut lääkärit vain ovat niin kumman tökeröitä. Hyvä kuitenkin, että vajaatoiminta selvisi näin aikaisessa vaiheessa, niin pääset heti syöttämään lääkkeitä.

MannaHari: Hui, pelottava kokemus aivan varmasti! Hyvä, että kaikki oli ok!

Annien: Romanttista hääpäivää!

koirat Mulla on springerspanieli, sellainen ikiliikkuja ja emännän sydänkäpynen :)

vaunut Oonkohan mä outo, kun mulla ei ole yhtään vielä käynyt mielessä ostaa vaunuja tai oikeastaan mitään vauvalle? Ehkä se on kun sitä ei vieläkään oikein meinaa tajuta koko hommaa? Toisaalta meillä on myös uusi koti hakusessa, joten senkään takia ei ole mitään lastenhuonetta tms alkanut suunnitella. Tai nukkumajärjestelyjä.

(.) Mieli on nyt jo hieman parempi, tänään en ole itkenyt ollenkaan :kieh: Vähän on kuitenkin kuumeinen ja flunssanen olo, nyt illasta alkoi kurkkukipu. Toivotaan, ettei ole sikaflunssa eikä mikään muukaan flunssa. Koiralla on ilmeisestikin kurkussa tulehdus, että hyvällä säkällä oon sit siltä saanut jotain basilleja...

Edessä onneksi viikon loma ja yritän sen viikon tosiaankin vain lomailla.
 
Joo-o....
Minä kun ajattelin isoveljen vitsailevan, kun meinas pari viikkoa sitten ensi kesäksi juhannushäitä... |O Pommi tippus eilen illalla, jätkä on kihloissa... No onhan nuo olleet yhdessä jo jopa 4 viikkoa ja siitäkin ajasta vain to-su/ma yhdessä. Toinen asuu Iisalmessa ja toinen Vantaalla... Ensi sunnuntaina näen ekaa kertaa sen niin paljon puhutun muijan...
Mitähän mieltä tuosta nyt pitäisi olla? Mutsi ei ainakaan hyppinyt yhtään riemusta, faija ei halunnut sanoa ääneen mielipidettään :saint: Meillä isäntä pyöritti päätään.... Ex-kihlattu kysys tänään, että onko se seonnut lopullisesti... :$
Kaiken hyvän lisäksi siellä on 9 vuotias pikku neiti mukana kuvioissa... Hmm... :headwall: :headwall:
No täytyy pähkäillä mitä olen mieltä asiasta... En ole siis vielä onnitellut. Enkä tiedä onnittelenko vai hakkaanko jätkää päähän jollain painavalla kivellä :kieh: :saint:
Onkohan sillä enää mitään järkeä päässään? Ja niin kun se meille piti palopuhetta taannoin (10v takaperin), kun me niin "nopeasti" muutettiin silloin yhteen.... oltiin oltu yhdessä jo 6kk. Siitä meni pari vuotta kihlaukseen... Niinpä niin....

Oltiin äsken häissä. Tosiaan isoveljen ex-muijan :D
Oli tosi ihanat häät, mutta ei oltu yhtään ajateltu näitä pieniä alle 5 v lapsia, joita oli muuten aika reippaasti paikalla.... Ja kuitenkin 2 omaa mukana juhlissa... No Eemeli tuli sitten parin tunnin jälkeen pois, kun ei siitä mitään tullut. Ei sitä voinut pitää paikallaan ja ulos ei voinut yksin päästää, kun oli aikast keskustassa (autoja meni tosi paljon läheltä). Mutta sitten mekin päätettiin parin tunnin päästä lähteä kotia.
Mä olin kuitenkin vähän kuumeessa ja selkä ei kestänyt ollenkaan tuota juhlimista.

6.10 alkaa meidän perheen kuvaaminen sitten telkkariin... Tulevat näillä näkymin seuraamaan ultraa ja kuvaavat muutenkin meidän siellä käyntiä. Kun kerran lupasin viedä pojan näytille. Katsotaan iskeekö eemeliin ujopiimä sitten taas :D
Sen jälkeen ne tuleekin muutaman kerran kotiin kuvaamaan ja sitten loput kaikki Tammisaaren käynnit.

Mutsi soitti tänään ja kyseli mitä uutta auringon alla :saint: :LOL: Minä pokkana valehtelin, että ei mitään... ei tietoakaan raskaudesta :LOL:
Aateltiin tuolla rippijuhlissa paljastaa, jos itte tajuaisi... Olenko lievä sika? :kieh:

Meillä on kaksi hauvaa, Romeo on värivirheellinen Bordercollie 7v ja Morris on Tanskalais-ruotsalainen pihakoira 6kk. Ressu jouduttiin esikoisen takia lopettamaan tuossa heinäkuussa, ei hyväksynyt tai oli mustis tai tai tai... puri 2 kertaa joka tapauksessa jo, joten en ottanut enää riskejä. Ressu oli kunnon coctail 8v. Isä puhdas dalmatialainen. Emä näytti huskylta, mutta emän isää ei tiedetty, joten.... Ressu näytti pilkulliselta karjalankarhukoiralta, jolla oli saksanseisojan pää. Metsästävä joka tapauksessa, joten piti aina pitää kiinni.

Vaunuja olen miettinyt joo. Meillä kun on noi vanhat yhdistelmät, mutta kun pappa (alzheimer ja parkkinson tautinen) meni vähän sääteleen niitä. Oli varmaan joku fiksu idea siinä hommassa, joka ei vain minulle koskaan ole auennut... Kuomu ei pysy enää ollenkaan ylhäällä ja on muutenkin vähän oudon tuntuiset... Mietin tuplia tilalle, mutta kuinkahan paljon niillä oikeasti on muka käyttöä, kun noille tulee ikäeroksi 2½ vuotta. Jos ostaisi vain jotkut käytetyt iso renkaiset yhdistelmät ja sillä hyvä... Meillä kun ei teitä aurata ellet sitä itse tee, joten renkaiden pitää pystyä pyörimään sohjossa ja lumessa suhteellisen kunnollisesti.

Mutta nyt tää taitaa mennä syömään ja nukkumaan oikeasti. On vähän tööt olo nimittäin. Taidan vetää peiton korviin ja toivoa, että tää kuume laskisi maanantaiksi, että pääsen töihin...
 
Heipä hei jälleen!

Murgulle ja Mannaharille jaksamista yllättävien käänteiden kanssa. Ite kun raskauduin niin oli silloin paniikki kun piti ottaa lääkepitoisuustesti verestä joka meni belgiaan tutkittavaksi ja jos elimistöstä kyseistä lääkettä olis löydetty olisi raskaus jouduttu keskeyttää. Kokeen tulosta piti odottaa kaks viikkoa ja ne oli kyllä pisimmät kaks viikkoa ikinä. Lääke aiheutti voimakkaita epämuodostumia.

Koiragallupista, niin meillä sekarotuinen, suht isokokoinen koira. Näyttää puhtaalta belgianpaimenkoiralta koska isä on puhdas belgi. Ikää taitaa olla nyt 3,5 vuotta kohta. Hieman jännittää miten koira suhtautuu vauvaan koska on aika mustasukkainen ja villi ja itsepäinen tapaus. Perheessä on myös meillä vuoden ikäiset kissasisarukset ja silloin kissojen hankinnan yhteydessä pelkäsin et miten koira suhtautuu ja yllätyin niiiiin positiivisesti miten ihanasti koira käyttäyty jo hoivas kissoja :)

Uusille tulokkaille kovasti tervetuloa!

Anniella oli ihana masukuva! Ite peilailen joka päivä et näkyykö mitään. Tänään olin huomaavinani pientä kumpua :LOL:

Oma olo tänään aikas kauhia on taasen ollu. Keskiviikko ja torstai oli siis suht hyviä ilman huonoa oloa. Eilen illalla palasi huono olo sit ja väsymys myös ku nukahdin sohvaan ja tänään työssä olo tuskaa vaikken o oksentanukaan. Mut pari päivää oli välissä ihanan hyvävointisia. Sain suursiivottua koko talon ja jopa innostuin sellaisesta asiasta kuin SEKSI!! Ja ihan minun puoleltani aloite tuli. Kuukausi oli välissä hiljaista mut mies kyl teki selväks et ei o kiirettä et mennään tottakai mun mukaan. Mies on ollu kyllä tosi herttainen vaikka riideltykin on kyl mun kiukuttelun takia normia enemmän mut nyt sit mies alkaa ymmärtää mun mielialan vaihteluja eikä lähde sit riitaan mukaan. Aluks ei varmaan ymmärtäny et johtuu raskaudesta ja kuinka pahoin mä voin jne..

Minun pitäisi ensi viikolla käydä antaa verikokeita mitä neuvolassa määrättiin. Ja samalla sen sikiöseulontakokeen. Mietittiin pitkään et osallistutaanko mut päädyttiin sit et osallistutaan. Et sillain..Oon tällä hetkellä yksin kotona ja pitänee koht mennä nukkuu niin eiköhän se mies kampee yöllä poikien illasta kotia :D

LM & Pirpana 8+5
 
Koko eilisen illan alavatsalla tuntui kamalaa "jännitystä" ja painontunnetta..piti välillä ihan puuskuttaa, olin ihan varma et nyt tulee keskenmeno. :/

Tänäaamuna jo onneks helpotti fiilikset,pientä "jännitystä" enää tuntuu.
Viikot poksuu, eli 10 viikkoa kasassa, ei enää kun 30 jäljellä :D

PS; huomasin juuri tuntevani parikin tyyppiä tästä ketjusta ihan IRL B)
 
Täällä jälleen ihana yö takana. Ramppasin miljoona kertaa vessassa pissalla ja sit säikähdin ku miestä ei näkyny baarista kotia enkä saanu unta. Sit puol kuusi mies saapu. Meidän ystävä on baarissa töissä niin oli odottanu häneltä kyydin kotia. Joo miehet!! Mies ei vastannu puhelimeen ku aatteli ettei viitti ku on kuitenki kohta kotona. Mitä logiikkaa tuo on :headwall:

No yöllä sit oli jo mahakin mulla sekaisin. Onks kellään muulla siten et välillä ei vatsa toimi ja välillä taas ihan löysällä. Ja karseet alaselkäkivut on alkanu. Erilaista ku reumakivut, sillee polttaa selkään..

KAtoin eilen helistin dvd:n joka saatiin neuvolasta lainaan, mut pitänee kattoo vielä miehen kaa ku eilen kattelin yksin ollessa.

Joku muuten kysy siis salmiakista ja meidän neuvolan ohjeessa määrä oli 50g per päivä et taitaa sekin vaihdella neuvoloittain. Mulla mielihalut kohdistuu nektariineihin ja luulen et söin niitä eilen aaaaaivan liikaa ku maha oli sekaisin. Sit himottaa voileipägrillissä tehdyt paahtoleivät joissa välissä ihan vaan juustoa ja lauantaimakkaraa :p ja sit pakastemansikat hieman kohmeisena on hyvää jos on viel pursotinkermaa... JA jäätelö on kans toooosi hyvää.
 
Tein pari päivää sitten plussan ja ajattelin uskaltautua jo siirtyä tänne.
Tämä on kolmas raskaus. Laskettu aikani olisi maaliskuun 20.päivän aikoihin, jos nyt kaikki menee hyvin.
Mahaa on kipuillut aika paljon ja eilen tuli ruskeaa vuotoa. Tiedän että hyvin yleistähän tuo on, mutta kyllä se silti säikäyttää.
Minua mietityttää kovasti miten pallona maha jo voi olla! Ensimmäinen merkki mistä epäilin mahd. raskauttaa oli mahan turpoaminen jo viikko ennen plussaa. Edellisissä raskauksissa ei ollut tällaista alkupaisumista. Mietin vaan että mistäköhän mahtaa johtua, vai onko normaalia kun kolmas raskaus jo kuitenkin.
Mukavaa sunnuntaipäivän jatkoa kaikille
=)
 
Meillä avovaimo on koneen kanssa ujo, mutta tulin pitämään perheen puolta. Meillä siis plussattiin kuukausi sitten B)

Laskettu aika on 23.3. Pituutta 1,8 cm toissapäivänä.

Vaimolla on ollut pahoinvointia ja väsymystä, mutta hyvin menee! Neuvolakirjan mukaan pitää ymmärtää :flower:
 

Yhteistyössä