Hakutulokset

  1. M

    Suositelkaa ulkolaisia nettikauppoja

    Mikä on hyvä, missä hyvät alet, kokemuksia? Mieluiten Euroopasta niin ei tartte tullimaksuja kytätä. Mutta myös toki jenkkikaupat otetaan harkintaa, jos hyviä löytyy! Itselle tarvitsisi kengät, pojalle haalari ja tytölle reppu, ainakin näin alkuun!
  2. M

    Miten saada 6-v ajoissa hoitoon ja syksyllä kouluun?

    Hei kanssasisaret! Minulla on hyvin "Hulda Huoleton"-tytär, jolla hoitoon lähtö saattaa kestää ja kestää...Hän on eskarissakin aina hieman "askeleen jäljessä", unohtuu haaveilemaan, puuhailemaan yms. Aamuisin 3-v pikkuveli paistuu eteisessä essä kaikissa talvitamineissaan odottaen. Nyt...
  3. M

    Frozen-juhlat

    Kaipailisin ideoita miten toteuttaa tytön hartaasti toivomat 6-v teemasynttärit menemättä vararikkoon☺ Mistä edullisia sinisiä lautasia ym. tarviketta niitähän voisi koristella sitten kuvilla? Entä mekko? Kruunu? Ohjelma?
  4. M

    Snooks pehmo

    Tietääkö kukaan myydäänkö Snooks pehmoja jossain? Ostin kirpparilta tytölle ja nyt pitäisi saada toinen veljelle!
  5. M

    Vauvalahja Irlantiin?

    Ideoita vauvalahjaksi poikavauvalle Irlantiin? Edelliselle, tytölle, lähetin jo muumiaterimet ja kirjan. Kyseessä siis kolmas lapsi, edelliset ovat tyttöjä. Ihana ystäväperhe, jotka kestitsivät meitä siellä, joten haluaisi muistaa jollain persoonallisella!
  6. M

    Kumisaappaat/ syyskengät?

    Kiitos näistä vinkeistä, käyn katsomassa kumisaappaat Nextiltå ja villasukat on jo käytössä! Osaako kukaan vinkata kapealestisiä välikausikenkiä? Kiitos etukäteen :-)
  7. M

    Kumisaappaat/ syyskengät?

    Anteeksi, jos aihetta on jo ratkottu. Minulla on kovin kapeajalkainen 2v poika, jolla ainakaan Nokian kumpparit ei pysy jalassa. Osaatteko neuvoa kapealestisiä goretex/ vedenkestäviä syyskenkiä? Toki myös kapealestisistä kumppareista olisi kiva tietää merkkejä :-)
  8. M

    Lasten hiustenleikkaus Helsingissä?

    Kiitos vinkistä. Minulla on hieman huonoja kokemuksia tyttöni (4V) kanssa, joka huusi kuin syötävä aluksi, ja leikkaaminen oli yhtä tuskaa. Nyt kun olen saanut hänet tottumaan yhteen henkilöön, minun kampaaja jää vuodenvaihteessa eläkkeelle. Eli nyt pitäisi löytää uusi hiustenleikkaaja ja...
  9. M

    Lasten hiustenleikkaus Helsingissä?

    Osaako joku neuvoa hyvän kampaamo-parturin Helsingissä, leikattavana olisi vilkas 1,5v poika ja kyseessä ensimmäinen kerta, joten hänen reaktioista ei oikein tiedä. Vinkkejä otetaan myös vastaan, miten hänet saisi pysymään paikallaan toimenpiteen ajaksi! Mikä on ok hinta maksaa lasten...
  10. M

    Hauck Duett ja Z-Line Twin Raider sisarusrattaat, kokemuksia?

    me käytiin tosiaan katsomassa ne Z-line Twin raiderit ja todettiin ettei meidän esikoinen mahdu niihin! nyt siis pähkäillään vielä Hauckin ja PT'n välillä, kun ei viitsisi kovasti maksaa suht lyhytkäyttöisistä tuplista! Eli jos on lisää kokemuksia, mieluusti kuulisin! Erityisesti kulkevatko...
  11. M

    Phil and Teds tuplavaunut ulkomailta?

    Hei, onko kukaan tilannut ko. vaunuja ulkomailta ja osaisi suositella nettikauppaa?
  12. M

    Hauck Duett ja Z-Line Twin Raider sisarusrattaat, kokemuksia?

    nostoa, jos kokemuksia löytyis :)
  13. M

    Hauck Duett ja Z-Line Twin Raider sisarusrattaat, kokemuksia?

    Onko kellään käyttökokemuksia antaa, harkitaan noiden, ja Phil&Ted's välillä, mutta hintaero P&T'n vaunuihin on aika iso... Eli jos on kerrottavana plussaa tai negaa, kiitollisena kuulisin!
  14. M

    Kokemuksia Hauck Duett sisarusrattaista?

    Hei, olen katsellut vauvalle ja taaperolle sopivia sisarusrattaita ja nämä osuivat myös silmään. Onko kellään kokemuksia? Minä liikun julkisissa, jonne vaunujen kanssa olisi mahduttava, samaten olisi mukava, jos ne liikkuvat myös lumessa :) Olen kuullut, että Phil&teds on näppärät, olisiko...
  15. M

    "Nuoria" 40+ äitejä?

    itse kuulun samaan kerhoon, olen 40v, ja eka lapsi on 2v. Nyt on toinen raskaus ihan aluillaan ja kovasti tätä vauvaa toivon. Mammakerhoissa olin toki vanhemmasta päästä, mutta se lasten yhdessä ihmettely lähensi ikäerot pois. Oma jaksaminen toki mietitytää kun ekankin kanssa oli sumuinen olo...
  16. M

    ~elokuun epelit 2012~

    Hei, Onnittelut kaikille odottajille=) Mielelläni minäkin ketjuun liittyisin ja kokeilisin vaihtaa kuulumisia täällä. Mieluusti myös kerhoon liittyisin, mutta minä olen täysnoviisi ja en tiedä miten toimitaan, joten jos joku tälläistä tumpeloa voisi opastaa/johdattaa=) Plussasin viikko...
  17. M

    Mihin asti teillä nukutaan aamulla?

    Sitä kysyisinkin, kun meillä ollaan aina oltu tosi aamuvirkkuja ja nyt herätään viiden jälkeen:( Olen aloittanut työt, usein iltavuoroja ja mies lähtee ennen kuutta, joten omat unet jää hyvin lyhyeksi, olo on kuin pahimmillaan imetysrumban aikana... Olenkin miettinyt, millä saisin aamu-unia edes...
  18. M

    kerhot ja niihin kutsut

    Heips, olen vähän uusi täällä, joten miten noihin kaksplus kerhoihin saa kutsun/ kirjaudutaan?
  19. M

    Ruokapaikkoja Tallinnassa?

    Kokoonpanona on 4 aikuista ja 3 lasta (12v, 10v ja 6v) ja sais olla ihan hyvä ruokapaikka, juhlistetaan synttäreitä, mutta ei tietenkään syntisen kallis ;)

Yhteistyössä