Lasten hiustenleikkaus Helsingissä?

Osaako joku neuvoa hyvän kampaamo-parturin Helsingissä, leikattavana olisi vilkas 1,5v poika ja kyseessä ensimmäinen kerta, joten hänen reaktioista ei oikein tiedä. Vinkkejä otetaan myös vastaan, miten hänet saisi pysymään paikallaan toimenpiteen ajaksi! Mikä on ok hinta maksaa lasten hiustenleikkauksesta? Saisi olla joko länsi-Helsingissä tai kantakaupungissa.
 
Tiedän
Meikusssa, manskun ja honkatien kulmassa. Vanha parturi ja tunnelma sen mukainen. Mutta mamma saa lapset haltuunsa. Hällä on pikkuautoja, joilla lapset voivat leikkiä leikkuu ajan. Meillä on kaksi lasta käyny siellä alkaen 1v2kk. Hinta on noussut vuosien varrella 12e, tän hetken hinta muistaakseni 18 e. Halpa hinta, kun aattelee että lasten tukan leikkuuseen menee paljon enempi aikaa kuin aikuisten.
 
Kiitos vinkistä. Minulla on hieman huonoja kokemuksia tyttöni (4V) kanssa, joka huusi kuin syötävä aluksi, ja leikkaaminen oli yhtä tuskaa. Nyt kun olen saanut hänet tottumaan yhteen henkilöön, minun kampaaja jää vuodenvaihteessa eläkkeelle. Eli nyt pitäisi löytää uusi hiustenleikkaaja ja totuttaa lapsiini, itseni suhteen olen hieman luottavaisempi!
Eli kaikki tiedot/vinkit otetaan kiitollisena vastaan!
 

Yhteistyössä