Hakutulokset

  1. I

    Kuinka monta sormea vatsalihasten väliin kuuluisi mahtua?

    Ei sillä raolla ole mitään tekemistä sektion kanssa. Sektiossa ei ommella vatsalihaksia yhteen. Itselläni toinen raskaus aiheutti sen, ettei vatsalihakset palautuneet yhteen ja nyt kolmannen jälkeen mikä tuli kaksi vuotta edellisestä, tilanne on vielä surkeampi. Näytän siis kuin olisin...
  2. I

    9kk raskaudesta ja vatsalihakset erillään ja nahka roikkuu

    Nyt ahdistaa niin hirveästi, että on pakko kirjoittaa jonnekin.... tarvitsisin niin pahasti kohtalotovereiden tukea... Sain kolmannen lapsen 9kk sitten. Ensimmäinen lapsi tuli 5 vuotta sitten, silloin alapää meni rikki niin että sitä korjattiin erikseen vielä synnytyksen jälkeen ja uudelleen...
  3. I

    Vuoden rumin maha- kisa

    Voi kun osaisin itsekin asennoitua noin!
  4. I

    vatsalihas diastaasi

    Mulla on "vasta" kahdeksan kuukautta kolmannen lapsen syntymästä, mutta iso on väli noiden vatsalihasten välissä. Niiden väliin mahtuu helposti kolme sormea! Noin 9 cm rintojen alta mitattuna vatsa on normaali ja sen jälkeen tulee ihan hillitön vatsakumpu, joka on hyvin kimmoisa napaan asti...
  5. I

    4-vuotiaan pippelin pesusta...?

    Ystäväni Sveitsistä kysyi, että ohjeistetaanko täällä meillä Suomessa 4-vuotiaita pesemään pippeli niin, että esinahka vedetään loppuun asti. Hänelle oli lääkäri sanonut, että niin pitäisi toimia, jottei esinahka muodostu liian kireäksi. Kun kysyin asiaa omasta neuvolasta sain kuulla, että...
  6. I

    Kokemuksia korjausleikkauksista?

    Että itse vaadin sektiolupauksen jo etukäteen, ennenkuin edes odotin toista lastani. Missään nimessä en halunnut riskeerata, että jo korjatut asiat hajoaisivat totaalisesti uudestaan. Niin ja nosita korjausleikkauksen jälkeisistä ongelmista, niin edelleen pepun vieressä on jokin epämääräinen...
  7. I

    Kokemuksia korjausleikkauksista?

    ... jolla alatiesynnytys ei mennyt nappiin ja siitä syystä joutui myös korjausleikkaukseen. Itse pääsin sinne jo neljä kuukautta synnytyksen jälkeen. Alatiesynnytyksessä ponnistus vaihe pidentyi lähes tunnin mittaiseksi, tehtiin eppari ja sen lisäksi vielä repesin. Ensin korjattiin...

Yhteistyössä