Hakutulokset

  1. Ä

    1.5 vuotias ei syö

    Hei, Kohtalotoveri löytyy, mutta ei neuvoja. Minullakin ovat molemmat lapset huonoja syömään. Nyt onneksi vanhempi syö 5-vuotiaana ihan ok vaikkakin yrittää nirsoilla:). Mutta nuorempi on nyt pikkuisen yli 1-vuotias eikä suostu syömään rakeista ruokaa lainkaaan. Ruoka oksennetaan heti pois, kun...
  2. Ä

    synnytyssairaalaan

    Kyllä täällä ainakin ottavat. Otin suojavälineitä mukaan (pyyhe ja muovikassi yms). Enemmän taksikuskeja on pelottanut itse synnytys... Josko olisi kätilöksi itse joutuneet :)
  3. Ä

    kolmatta odottavat?

    Täällä myös kolmatta odotellaan toukokuulle syntyväksi. Esikoinen oli poika ja keskimmäinen tyttö. Tämä kolmas raskaus menee samalla "kaavalla" kuin ensimmäinenkin. Sain ultrasta vahvistuksen, että poika tulossa. Millä ikäerolla teillä on sisarukset?
  4. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    ce-bra, mietin ihan samoja asioita,vaikka ei kannattaisi vielä. Se taitaa kuulua asiaan. Äitien tehtävänä on välillä murehtia:) Itkin eilen, kun lauloin miehelleni syntymäpäivälaulua :laugh: Eli lauloin ainakin tunteella!
  5. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Huomenta! Onnea kaikille uusille plussanneille!!! Chicco, kovasti haleja ja jaksamisia sinulle. Heidi0609, onnea hyvistä ultrauutisista! Iästä: Olen 28 vuotias ja mieheni täyttää tänään 29 vuotta. Olin 24 vuotias, kun sain esikoiseni. Eilen tuli hieman vuotoa illalla, mutta...
  6. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Kiitos MolliMelooni! Vaikka tämä on kolmas lapsi, silti tulee taasen seurattua mitä milläkin viikolla tapahtuu. Se kuva taisi olla Googlesta kuvahaulla haettu. Pitänee tutkia paremmin. Hurjan tarkkoja kuvia sivustolla oli!
  7. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Hurjasti onnea kaikille uusille plussaajille! Amantille iso hali ja paljon plussa onnea! Tänään oli varhaisultra. Siellä köllötteli yksi sikiö/vauva/alkio tai miten sitä kutsutaankaan lääkäritermeillä:) Mulle jo vauva:) Ihanaa!!!! Niin helpottunut olo. Toivottavasti kaikki menee hyvin...
  8. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Babyyy, pidän peukut ja varpaatkin pystyssä, että kaikki on hyvin! Minulla on myös huomenna varhaisultra ja jännittää:)
  9. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    BornToLose , minulla oli esikoista odottaessa "makea raskaus", eli söin kaikkea hyvää. Tuloksena oli poika. Ja toista odottaessani minulla oli ihan päinvastoin, eli "suolainenraskaus" ja tuloksena oli tyttö. Olisikohan tyttö tulossa ;) Tämä on ihan hassua, mutta esikoista odottaessani...
  10. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Buam, Tosi kiva kuulla, että ultrasi meni hyvin. Täällä jännitetään kovasti!!! Kyyneltenhymy ja muut uudet, paljon onnea!!!
  11. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Voi P123, Olen niiiiiiin pahoillani!!! Toivottavasti pääset pian leikkaukseen. Suru on muutenkin iso ilman leikkauksen miettimistäkin. Paljon haleja ja rutistuksia täältä suunnalta!
  12. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    "huomenta" kaikille, Olen niin väsynyt, että en ole jaksanut kirjoitella tai oikeastaan mitään muutakaan:). Esikoinen aloittaa ensi viikolla jalkapallokoulun. Minulla ei ole harmainta aavistustakaan mitä sinne otetaan mukaan. Jalkapallokerhosta tuli tosi kohteliaasti vain lasku, josta tiesin...
  13. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Huomenta, Emmaria, täällä on ultra yksityiselle 15.9, silloin viikkoja on 7+2. Kunnallisella on seuraavalle viikolle 21.9 aika. Haluan käydä varmistamassa, että kaikki on hyvin. Aiempi raskaus päättyi keskenmenoon. Maltan tuskin odottaa!
  14. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Huomenta, Hellevi-Irmeli, minäkin varasin 8 kk neuvolan yhteydessä ajan neuvolaan. Meille tulee siis samalla ikäerolla lapset. 15.9 on siis varhaisultra ja 21.9. on neuvola. Esikoinen 4 v: Äiti se neuvola taitaa olla sinusta tosi kiva paikka, kun käyt siellä koko ajan:) Minäkin taas olen...
  15. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Onnea kaikille plussanneille!!! Meilläkin on aikas räjähdysherkkää:) Emme ole juurikaan tapelleet avioliittomme aikana, mutta nyt minä suutahdan tai loukkaannun alvariinsa. Ja mikä on totta mutta ärsyttävää on mieheni kommentti "hormoonit" :) Minä olen äitiyslomalla ja nuorimmaisen...
  16. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    kiitos P123! Onnistuin poistamaan viestini ylempää :laugh:
  17. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    huomenta! Onnea Loviisa ja A-L-M!!!! Uusi raskausoire: Huomasin mieheni tuijottavan aamulla rintojani :laugh: Totta tosiaan, ne olivat kasvaneet ja rinnanpäät olivat tummat:) A-L-M, minulla on myös sama "vaiva". Mahani turpoo kaksinkertaiseksi juuri alussa:) Eilen meille tuli...
  18. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Heh... Lottovoittoa ollaan tännekkin kovasti toivottu, mutta ei niin ei. Mutta sitähän sanotaan, että jos on onnea rakkaudessa niin ei rahassa!!! Toivottavasti säät ei pilaa reissua!
  19. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Huomenta, Varasin ajan varhaisultraan 15.9, eli silloin on kasassa 7+2. Toivottavasti silloin sykkii pienen sydän. Mitenkäs sitä aikaa siirrettiinkään kellossa eteenpäin :laugh: Onnea P123!!!! Minulla on myös keskenmenoja takana. Molempia syntyneitä lapsia ennen minulla on ollut keskenmeno...
  20. Ä

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 9/09 <3

    Huomenta, www.raskauskalenteri.comin mukaan laskettu aikani on 2.5 ja ensimmäinen sydämenlyönti olisi 6.9, voikohan sitä noin tarkasti tietää? No joka tapauksessa, eikös silloin voi varata varhaisultraan ajan? Toisesta lapsesta kävin varhaisultrassa, koska epäilin keskenmenoa, mutta en muista...

Yhteistyössä