Hakutulokset

  1. A

    Kuinka paljon esikoulu maksaa?

    Esikoisen eskariajoista on jo niin kauan, etten muista :ashamed:
  2. A

    Miltä Gin tonic maistuu? Onko se hyvää?

    Entä hohtaako se uv-valossa, kun siinä on tonic-vettä?
  3. A

    Millä (juomayhdistelmällä) välttää seuraavan päivän krapula?

    Tämä on varmaan vähän hölmö ja lapsellinen kysymys... Me pidetään syyskauden alkaessa pienet illanistujaiset tuttavapariskunnalle, ollaan sovittu tästä jo ajat sitten, ja tarkoituksena juoda myös alkoholia. Nyt meidät on pyydetty seuraavana päivänä kaverin veneelle, ja kokemuksesta tiedän...
  4. A

    Tarvitseeko Päijänneristeilylle passia tms?

    Olemme etelästä päin tuleva perhe, ja tarkoituksena mennä Lahdesta Jyväskylään laivalla. Ei varmaan mitään "aktiivista passintarkastusta" ole, mutta onko hyvä ottaa silti jokin matkustusasiakirja varuiksi mukaan?
  5. A

    Voiko lapseni muka lähteä risteilylle ilman lupaani?

    15-vuotias lapseni on nyt saanut päähänsä, että karkaavat kaksistaan samanikäisen kaverinsa laivalla Tukholmaan. Yritin hänelle selittää, että ei tule onnistumaan, kun ikäraja on joka päivä 21, eivätkä niin vaan onnistu varaamaan risteilyä. Selasin tänä aamuna tyttöni huoneessa olevan...
  6. A

    Kysymys vaihtolipusta Helsingin sisäisessä liikenteessä

    Olen matkaamassa Vuosaaresta ensin metrolla keskustaan ja sieltä seiskaratikalla Pasilaan. Kun mulla tapahtuu tässä matkan aikana kulkuneuvon vaihto, niin pyydänkö matkan alkaessa kuljettajalta vaihtolipukkeen, jolla voin nousta ratikkaan, ja pitääkö mun silloin mennä ihan metron etupäähän...
  7. A

    Ruokailusta laivalla!

    Kattelin vähän infoa Silja Serenaden ravintoloista, ja oikeen mikään ei napannu, kun hinnat on niin pilvissä. Te jotka ootte joskus olleet laivalla, niin osaatteko sanoa, onko se hytti sen verran iso, että siellä pystyy itse hyvin valmistamaan ja syömään omat ruuat? Me otettiin neljän hengen...
  8. A

    Kysymys junalla kulkemisesta yksin lasten kanssa!

    Ollaan tulossa Espoosta (tarkalleen Leppävaarasta) lasten kanssa junalla Helsinkiin, ja mietittiin, että onkohan siellä junassa leikkivaunua? Entä miten ootte tehneet kun ootte käyneet ravintolavaunussa, ootteko jättäneet matkatavarat siihen paikalle vai raahanneet mukananne? Vaarahan on, että...
  9. A

    Mitä hyviä menomestoja helsingissä on?

    Jossa voi tanssia ja missä on hyvä meno. Ei mitään teinimestoja, mutta sellasta 23+. Millainen paikka se uusi tiger on kampissa?
  10. A

    Onko teidän lapsenne tehneet koskaan näin?

    http://www.anatreptic.com/images/boy_in_pads.jpg
  11. A

    Jos Suomeen tulisi Syödään yhdessä -ohjelma

    osallistuisitko siihen?
  12. A

    Voiko yökerho olla päästämättä mua sisään, koska olen "yli-ikäinen"?

    Olin vähän näin :o kun oltiin eilen Tampereen yöelämässä, ja klubin ikäraja oli silloin 18. Ja kaverit pääsivät, minä en. Poke sitten siihen että nyt ei ole mitään asiaa sisälle. Luulis että maksava asiakas kuitenkin kiinnostaa? Vai voiko se johtua vaatteista?
  13. A

    Lentokentällä taxfree-jutuista kysyttävää!

    Elikkä ajateltiiin mennä turusta junalla helsinkiin, mutta tajuttiinkin, että mehän saatais tehä taxfree-ostoksia jos mentäiski lentäen. Elikkä miten se nyt menee: pitääkö meidän ostaa turussa vai helsingissä lentokentällä ne meidän taxfree ostokset? Ja jos ostan esim. helsingissä h&m:llä...
  14. A

    Mistä ihmeestä löydän netistä piilolinssit, joiden kaarevuus on 8.7 ja halkaisija 14.2?

    Ja mielellään vielä värillisinä! |O
  15. A

    Kuka teidän mielestänne saisi mennä Euroviisuihin edustamaan Suomea?

    Itse tunsin vähiten myötähäpeää kuunnellessani Bääbsiä: http://www.youtube.com/watch?v=Ap7kRnuJ8hY ja Osmo Ikosta: http://www.youtube.com/watch?v=gef3o6Uj3Lc Ei todellakaan mitään Eläkeläisiä viisuihin!
  16. A

    Missä seuraavista maista on lämpimintä?

    Viro Tanska Saksa Englanti Espanja Italia Kreikka a) elo-syyskuussa b) huhti-toukokuussa?
  17. A

    Siis onko Sörhis aka Teenlitku??

    :o
  18. A

    Nyt kyllä panettais

    mut pukkia näy ei missään.
  19. A

    Aion pistää pystyyn nettikaupan. Voitteko vähän jelppiä?

    Millaisiin asioihin kiinnitätte huomiota tilatessanne nettikaupassa. Millaisia vahvuuksia tunnetuimmilla tai vähemmän tunnetuilla nettipuljuilla mielestänne on? Entä heikkouksia? Mitä asioita pidätte tärkeinä? (Esim. nettisivujen toimivuus, toimitusaika, saatavuus yms.) Kun tilaatte netistä...
  20. A

    Helsingin keskustaa hyvin tuntevat!

    Mun pitäis päästä Aleksanterinkadulta tuonne satamaan, mutta mites kun noita raitsikoita ei näköjään olekaan merkitty tuohon karttaan olleskaan. Elikkäs onkohan joku raitsikka joka kulkee tuosta mannerheiminkadulta ja paasikivenkadun kautta sinne satamaan? Ja tiedättekö muuten onko tossa...

Yhteistyössä