Voiko yökerho olla päästämättä mua sisään, koska olen "yli-ikäinen"?

Olin vähän näin :eek: kun oltiin eilen Tampereen yöelämässä, ja klubin ikäraja oli silloin 18. Ja kaverit pääsivät, minä en. Poke sitten siihen että nyt ei ole mitään asiaa sisälle. Luulis että maksava asiakas kuitenkin kiinnostaa? Vai voiko se johtua vaatteista?
 
Gluteus maximus
olitko liian kännissä tai joku porukasta liian kännissä? On toki paikkoja joissa on pukeutumiskoodit esim. miehillä pikkutakki tmv. mutta suomessa harvemmin, ainakaan missään paikallisessa :D
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vai olis se niin täys?
Niin no en osaa sanoa kun en päässyt sinne sisälle. Mutta vähän outoa että meidän seurueesta (5) muut pääsivät paitsi minä. Eikö niitten pitäisi vähän katsoa ettei kukaan jää yksin?
outoa. Etkö kysynyt miksi et päässyt sisälle?
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vai olis se niin täys?
Niin no en osaa sanoa kun en päässyt sinne sisälle. Mutta vähän outoa että meidän seurueesta (5) muut pääsivät paitsi minä. Eikö niitten pitäisi vähän katsoa ettei kukaan jää yksin?
Eli olit liian kännissä? Jos sinua ei olisi voinut jättää yksin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
vai olis se niin täys?
Niin no en osaa sanoa kun en päässyt sinne sisälle. Mutta vähän outoa että meidän seurueesta (5) muut pääsivät paitsi minä. Eikö niitten pitäisi vähän katsoa ettei kukaan jää yksin?
outoa. Etkö kysynyt miksi et päässyt sisälle?
Kysyib, mutta eipä jätkä vastannut mitään. Ja ei se asiaa olisi muuttaut kun sellainen kaappi seisoo ovella ja minä alle 160 nainen siinä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Alkuperäinen kirjoittaja Whoa Momma:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
:eek:

Minkä ikäinen olet? Miten olit pukeutunut? Paitsi että eihän se poke näe talvitakin alle. Ihme touhua.
olen 33 ja olin vesiselvä siinä vaiheessa. Asuna oli siistit vaatteet, tavallinen housupuku.
MInkäikäisiä muut oli? Housupukukin voinut vaikuttaa...
No näin mä oletan että iästä johtui, seurueen muut oli kaikki alle 25 paitsi yksi 26v.
 

Yhteistyössä