Voiko yökerho olla päästämättä mua sisään, koska olen "yli-ikäinen"?

Just
Kivat kamut sulla.

Tokkopa kuuden hengen poppoosta yhtä jätettäs ulos iän takia. Koska YLEENSÄ koko seurue tulee sisään tai sit kukaan ei tuu, harvan kaverit jättää ulos. Kyllä 18-vee paikoissakin on aina vanhempiakin.

Ja ei, poken tehtävänä ei todellakaan oo kattoo ettei vesiselvä aikuinen nainen jää yksin. Herrajumala, tuleehan sinne naisia ja miehiä ihan vapaaehtoisestikin yksin, pitäskö niitten lähteminen estää kunnes saavat kaverin?

Mun veikkaus, oot käyttäytyny asiattomasti joko sillä kertaa tai joskus aiemmin.
 
vc
Alkuperäinen kirjoittaja Just:
Kivat kamut sulla.

Tokkopa kuuden hengen poppoosta yhtä jätettäs ulos iän takia. Koska YLEENSÄ koko seurue tulee sisään tai sit kukaan ei tuu, harvan kaverit jättää ulos. Kyllä 18-vee paikoissakin on aina vanhempiakin.

Ja ei, poken tehtävänä ei todellakaan oo kattoo ettei vesiselvä aikuinen nainen jää yksin. Herrajumala, tuleehan sinne naisia ja miehiä ihan vapaaehtoisestikin yksin, pitäskö niitten lähteminen estää kunnes saavat kaverin?

Mun veikkaus, oot käyttäytyny asiattomasti joko sillä kertaa tai joskus aiemmin.

Itseasiassa, jos tulee porukka naisia, niin poken "tehtävänä" on juuri päästää koko ryhmä sisään kerralla , tai vaikka pienemmissä ryhmissä. Ei siis niin, että yksi jätetään rannalle ruikuttamaan.
 
vieras
No jos johonkin love hotelliin oli menossa, niin ehkä oli liikaa vaatteita, kun oli housupuku, eiks ap nainen ole :D ihan sama tollasiin paikkoihin on minkä ikänen, asenne ratkasee :D
 
Aika ihmeellistä touhua ollu kyllä pokelta jos ei oo mitään selitystä antanu. Ainakin ite sillon kun Tampereen yöelämässä tuli enemmänkin liikuttuu niin kyllä noissa yö kerhoissa oli vähän iäkkäämpääki porukkaa, vaikka oli k18 ilta. Tee valitus ehdottomasti, tollanen on väärin.
 

Yhteistyössä