Hakutulokset

  1. M

    Tyypillistä.

    No niin ja oikeaoppisestihan kuuluu imuroida ylhäältä alas B)
  2. M

    Missä säilytät KIISSELIN/vatkatun MARJAPUURON? Perustele, kiitos!

    Jääkaapissa, on huomattavasti parempaa kylmänä kuin huoneenlämpimänä.
  3. M

    Siis nyt mua kyllä nyppii ja lujaa toi ukko!!!!

    Meillä toimi kun sovittiin vuoroillat noihin nukkumaanlaittohommiin :) Sinun täytyy tehdä selkeä työnjako, että mitkä asiat ja milloin kuuluvat miehelle.
  4. M

    Mä saan varmaan potkut :'(

    Voit myös itse ottaa asian puheeksi esimiehesi kanssa, kerrot olevasi pahoillasi virheistä sekä toivot kuitenkin että työt paikassa jatkuvat. Jos itse avaat keskustelun aiheesta etkä syyttele muita eivät ehkä henno sinua ulos laittaa.
  5. M

    Miks mulla on huono tuuri ihmisten suhteen (rehellisyys)?

    No vastaisuudessa vaadit sen todistuksen ennenkuin maksat koiran.
  6. M

    Jaahas. Taitaa se minun rajani mennä tässä.

    Voi luoja :laugh:
  7. M

    on se vaan aika kovaa ekalaisenkin elämä

    No jonkun se on sinunkin ruokasi pöytään tuotettava eikä missäänpäin Suomea lehmiä kasvateta koulun pihalla. On vaan vissiin kiva harmaana vittuilla ihmisille, meneekö itsellä niin huonosti että pitää yrittää toistenkin päivä pilata?
  8. M

    kenet laitan päivähoitohakemuksen isä kohtaan???

    Laitat siihen lapsen toisen huoltajan nimen, jos olet yksinhuoltaja jätä kohta tyhjäksi.
  9. M

    Tyttö sitten lähti taas kouluun...

    Kysele tytöltä iltapäivällä kuinka päivä sujui, ja mikäli homma jatkui ota opettajaan yhteyttä. Asiaan on helpompi puuttua jos tilanne katkaistaan heti eikä päästetä jatkumaan pidemmälle.
  10. M

    Saako teillä lapset valita omat reppunsa?

    Itse ovat saaneet valita, jo tarharepuista lähtien, kunhan on ollut tarkoitukseen sopiva. Nyt ekaluokkalaisella on käytössä viime vuoden eskarireppu, se on edelleenkin kuin uusi, sattui hyvälaatuinen kappale, ja kelpasi edelleen ekaluokkalaiselle. Repun tilalle tyttö sai sitten valita uuden...
  11. M

    on se vaan aika kovaa ekalaisenkin elämä

    Onneksi sait asian sovittua kuljettajan kanssa :)
  12. M

    Talon omistussuhteet 50/50, voiko toinen estää talon myynnin?

    Kyllä ex joutuu lunastamaan sinulta osuutesi ellei suostu myymään! Kysy asiaa kiinteistnvälittäjältä samalla kun pyydät heitä arvioimaan kohteen.
  13. M

    Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? (taloudellinen p***a tilanne)

    No virastoasioiden hoitoon ei mene 30 euroa kuussa....
  14. M

    Mitä te tekisitte tässä tilanteessa? (taloudellinen p***a tilanne)

    No on iso puhelinlasku minunkin mielestäni. Jos sinulla on kiinteä netti, miksi et käytä skypeä ja meseä? Ei maksa mitään. Asiat voi hoitaa toisinkin, se on totuttelukysymys... Minulla on jo vuosia ollut niin pienet puhelinlaskut että lasku tulee kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa...
  15. M

    Apua mikä mulla on????????????

    Jotain lihasjumia veikkaan minäkin.
  16. M

    Hyviä uutisia kaikille pienituloisille me&i faneille!

    On kyllä kalliita vaatteita.
  17. M

    Hyviä uutisia kaikille pienituloisille me&i faneille!

    Ai löysinkin jo....
  18. M

    Hyviä uutisia kaikille pienituloisille me&i faneille!

    Mistä noita vaatteita löytää? Nettiosoite?
  19. M

    Mies sanoo laiskaksi, enkö sais laiskotella viimeisilläni!?

    Ota kaikki irti viimeisistä päivistä :) Köllöttele auringossa syömässä jäätelöä, nettaile, lue lehtiä ja ennenkaikkea nuku paljon :) Nämä päivät kun ovat äitiysloman ainoat lomapäivät, sen jälkeen et aikoihin saa toista tilaisuutta...

Yhteistyössä