Mies sanoo laiskaksi, enkö sais laiskotella viimeisilläni!?

  • Viestiketjun aloittaja laiskako?
  • Ensimmäinen viesti
laiskako?
mies on töissä, minä kotona äippälomalla, pari viikkoa laskettuun aikaan! En jaksais tehä mitään ku istua koneella ja palstailla :) heheee!
Tietty tiskaan, petaan sängyn,teen ruuan, mutta en joka päivä, ku haluttais vaan olla vielä ku saa....
Pitäiskö tuntea huonoa omaatuntoa?
Nytkin kauhea paniikki, pitäs tiskata ja tehä ruoka ennenku mies tulloo töistä...
ja täällä sitä vaan koneella :)
 
Vieras
laiskottele vielä kun voit ja koita kestää miehen valitukset. Pian sulta joka tapauksessa laiskottelut loppuu ja silloin mieskin sen ymmärtää (viimeistään silloin, kun jää lapsen kanssa kahdestaan). Lepää, nauti ja ota aikaa itsellesi!!!
 
hupi
sano sille että kanna ite mukulaa kaikkine hormonimuutoksineen ym. Sulla on oikeus nukkua tai nettailla vaikka koko pv! Sulla oo mitää velvollisuutta siivota ja tehä ruokaa ennen ku se tulee. Tilatkoon pizzan jos huvittaa ja ei osaa itse tehä ruokaa. :) Saa välillä olla löhö-päiviäkin ilman että tarvii kuulla haukkuja.
 
KarO
Jos olis ilkeä, vois vastata että keräät voimia tulevaan. Sinulla on kuitenkin sitten pitkän aikaa 16h:n päiviä kera 8h:n yöpäivystyksen.. Tekeekö miehesi sellaisia päiviä??
 
Ota kaikki irti viimeisistä päivistä :) Köllöttele auringossa syömässä jäätelöä, nettaile, lue lehtiä ja ennenkaikkea nuku paljon :) Nämä päivät kun ovat äitiysloman ainoat lomapäivät, sen jälkeen et aikoihin saa toista tilaisuutta...
 
...
Muakin väsytti kamalasti viimeisilläni. Mutta silti kävin joka päivä pitkällä lenkillä, siivosin, tein ruuat valmiiksi ja loin jopa lumetkin pihalta synnytystä edeltävänä päivänä. Mutta minä olenkin sellainen luonne, etten osaa vain olla.

Jos sinusta tuntuu, ettet jaksa ja ei huvita, niin ei miehesi voi vaatia sellaista. Toisaalta ymmärrän kyllä miestäsikin. Mutta siis mielestäni voit laiskotella hyvällä omalla tunnolla. Loppujen lopuksi sinähän sen suurimman työn tulet tulevaisuudessa tekemään. Otat nyt omaa aikaa ennakkoon :)
 
kk
nuku ja laiskottele nyt NNIIIIIII paljon ko voit!!niin mä ainakin tekisin!!!!!!myöhemmin kyllä kerkiät tehä ihan tarpeeksi niitä kotihommia...ememmän ja vähemmän tarpeellisia!!!!!!!!kerää voimia tulevaan synnytykseen!!!!
 

Yhteistyössä