Hakutulokset

  1. Z

    ...USKOVAT ODOTTAJAT <3... Elokuu-Syyskuu

    Hei pitkästä aikaa!! Täällä nyt 20+4, jee! Astman kanssa ollut vko parempaa, kova lääkitys edelleen, mutta kortisonitabl olen voinut vähentää, ja vkon olen pystynyt liikkumaan, olen käynyt kaupass ja kirpparilla ja ulkoillut vähän, ihan mieletöntä, kiitän herraa joka pvä!!3kkautta oli tosi...
  2. Z

    ...USKOVAT ODOTTAJAT <3... Elokuu-Syyskuu

    Terve! Täällä voidaan paksusti,huomenna tasan rv 17! Mä saikulla siis 12.6-21.12 ja sit äippäloma...eieln oltiin syömässä ulkona hääpäivän kunniaksi ja se oli liian kova rasitus, yöl menin tosi huonoon kuntoon, heng vaikeuksia ja taas piti nostaa kortisonitabl kuuri korkealle, kun nyt lähtis...
  3. Z

    ...USKOVAT ODOTTAJAT <3... Elokuu-Syyskuu

    Terve! Täällä masu kasvaa hirrveetä vauhtia, onko muita megamahoja?mulla oli tosi iso maha jo heti plussauksesta asti...sitä ihmettelevät lääkäritkin, mut kaikki ollut ultris kunnossa...rakenneultra sitten 4.9...Olen ollut astman ja raskauden takia saikulla jo 2kk, tänään oli astmalääkäri ja...
  4. Z

    ¤~Uskovat odottajat~¤ (heinäkuu)

    Hei! Otan osaa marie81 suruunne...Kaikkea hyvää ja siunausta elämäänne! Täällä rv 15+3tänään..Astman kanssa vaikeuksia, kävin ti kaupoissa ja meni taas huonommaksi, tänään olen taas parempi, kävin eilen tarkistamassa, että hapetus veressä hyvä ja crp ok...olen rukoillut paljon, ja selvisin...
  5. Z

    ¤~Uskovat odottajat~¤ (heinäkuu)

    Täällä tänään rv 13+4...tämä raskaus ollut alku aika vaikea, mulla oikein vaikea astma, ja eka lapsi syntyi sektiolla sen takia...olen ollut saikulla nyt kesäk asti ja jatkuu ja ehkä älomaan asti...olen ollut välillä sairaalassa ja saanut suoneen lääkettä ja lääkitys on kova, avaan koneella...
  6. Z

    Äitiyspakkauksen saaminen

    Mulla kävi niin ekan kans-05, että äippäpakkausta rei kuulunut..rupesin ihmettelemään, kun raskaus oli lopuillaan, laitoin siis paprut ajoissa ja pakkausta ei kuulunut....siellä oli ´joku moka, ei olis koskaan tullutkaan, jos en olis soittanut...et niinkin voi käydä, jos ei ala kuulumaan ja...
  7. Z

    G: Kuinka pian raskaaksi ovulaatiotesteillä?

    puoliso suhtautui hyvin.yritystä viime marrask asti, ovistestit käyttöön maalisk, ja huhtik lopus oli vimpat menkat...kannattaa testata monta pvää, tai vaik koko kuukausi...itse luulin ovikseni olevan aivan eri päivänä, kun testi näytti..
  8. Z

    Mukavimmat äitiysfarkut?

    mulla oli ekas raskaudes jo h@m lappuhaalarit, olivat mukavat!nyt ostin mytös stoccalta mama licious, vai mikä nimi oli, niin valkoiset farkut kylläkin, myukavat on, pillifarkut, ja tilaa vielä isolle masullekin...
  9. Z

    Ulkoiluhousut?

    Täällä samaa mietiskelen, kun la vaasta 22.1, tarvis ulkoiluhousuja ja myös äitiystoippahousut, onko kellään havaintoia, mistä toppahousuja??
  10. Z

    G: Millaiset vaunut mielestänne kannattaa hankkia?

    Meillä ollut Gesslein Skylinet. En tiä, onko niitä vielä, ostettu noin 4v.sitten...tarpeeksi korkeat, mahtuu 2 täysinäistä kauppalkassia alle, pidennettävä jalkritilä(noin 10cm)...tyttö 4v.nukkunut joskus matkoilla vielä niissä päikkäreitä ja mahtuu hyvin isompikin istumaan.käsijarru ollut...
  11. Z

    ¤~Uskovat odottajat~¤ (heinäkuu)

    Mulla laskettu aika siis 22.1.10
  12. Z

    ¤~Uskovat odottajat~¤ (heinäkuu)

    Onpas kiva kun täältä löytyi tällainen pino!Minulla rv 13 tasan tänään!Monettako odottelette?Meille toinen tulossa. Siukkeja ja ihanaa odotusta kaikille!

Yhteistyössä