Mukavimmat äitiysfarkut?

Olisiko vinkkejä minkä valmistajan ja minkä malliset äitiysfarkut on mukavimmat päällä? Olisi kiva pitää farkkujakin odotusaikana, mutta ne mitä olen sovittanut on olleet turhan jäykkää ja paksua kangasta.
 
Haluat varmaan ihan normaalit vyötärö farkut, mutta mulle oli ehdottomasti parhaa farkut H&M äitiys lappuhaalarit... Tosi ihanaa ohutta farkkukangasta ja säätövaraa niinapljon että mahtui mun jätti mahakin kyytiin mukaan...
 
Minullakin H&M:ltä ostetut farkut sekä edellisestä raskaudesta lappuhaalarit. Satuin löytämään istuvat ja mukavaa kangasta olevat tavalliset farkut ja niillä on menty ja mennään niin kauan kun mahtuu päälle. Lappuhaalarit taas on mulle vielä liian isot vaikka tykkäisin niitä jo pitää! Edellinen raskaus oli kaksosraskaus joten lappuhaalarit ovat isompaa kokoa kuin nyt olen.
Lisäksi mulla on käytössä myös ihan tavalliset farkut joissa matala vyötärö ja ovat kokoa isommat kuin normaalisti farkkuni! Nyt rv 22 :heart:
 
Mulla oli edellisestä raskaudesta Mama Licioukset ja ne oli kyllä huonot. :/ Kauheen lörppö se masun päälle tuleva resori..
Nyt ostin Noppieksen farkut ja on LOISTAVAT. Ei purista mistään, mutta istuu tosi hyvin. =)
 
Minun mielestä myös mamaliciouksissa löysä resori vaikka muuten ovat erittäin mukavat päällä ja kivan näköiset. Resorittomat ei pysyneet mulla päällä ollenkaan. Huokaus... en taida saada mistään sellaisia jotka minulle istuisivat, olisivat tarpeeksi napakat masun ympärillä mutta myös joustavat koska lantion seutu ei siedä puristusta yhtään...
 
Mama Liciouksissa on tosiaan löydä resori, löysin sellaset 3 eurolla kirpparilta, ja ostin loppuraskautta ajatellen, nyt siis vielä isot, mut resori on todellakin löysä vielä tässä vaiheessa.

Mä tykkään edelleen henkkamaukan matalalantio-mallisista farkuista, joissa masutuubi sopivan pitävä ja tukeva.
 
Mulla parhaat on olleet Tête-á-tête -merkkiset farkut, joissa ei ole mitään resoria tms. vyötäröllä, vaan ne ovat ikäänkuin ihan tavalliset farkut, mutta jäävät reilusti mahan alle. En tiedä mistä näitä saa sillä ostin käytettynä. Itse en tykkää äitiyshousuista, joissa tulee joku tuubi tai resori mahan päälle, mulla on aina ollut sen mallinen raskausmaha, ettei se kuitenkaan pysy siinä millään.
 
HenkkaMaukasta farkut vyötäröresorilla, pidin todella, olivat älyttömän hyvät päällä. Toisiksi ostin juhlavammat mustat, myöskin H&M:lta, olivat hyvät. Muualta en jaksanut etsiä eli ensimmäiseksi menin Hennesille, joten en osaa sanoa muista äitiysvaatteista mitään.
 
Mulla on Zaran mama -malliston farkut, joista oon tykännyt tosi paljon. Nää on aika tummat siniset, rennot farkut ja masun kohdalle tulee resori. Hinta oli jotain 50-60e, kun nämä ostin, mutta nyt näyttivät olevan hyvässä alennuksessa.
 
mulla oli ekas raskaudes jo h@m lappuhaalarit, olivat mukavat!nyt ostin mytös stoccalta mama licious, vai mikä nimi oli, niin valkoiset farkut kylläkin, myukavat on, pillifarkut, ja tilaa vielä isolle masullekin...
 
Mulla on nää mamaliciosit istuneet hyvin rv 30 -> , ei tosiaankaan ole enää löysä tuo masuresori, vaan alkaa jo piukottaa.. (nyt rv 34+4) Edellisessä raskaudessa mulla oli pelkkiä h&m-farkkuja, ja ne oli kyllä muuten hyvät loppuun asti, mutta se masuresorin yläosa jätti loppuvaiheessa tosi ikävät painaumat vatsaan. Eli se oli musta liian kireä.
 
Mulla on H&M:n äitiysfarkut ja oon kyllä tykännyt tosi paljon. Mukavat päällä, hieman joustavaa materiaalia ja masun päälle tuleva resori kivan jämäkkä mutta on silti tilaa kasvavalle masulle. Suosittelen!
 
mullakin on henkkamaukan farkut ja oon tykänny tosi paljon, tuli vaan otettua numeroo liian suuret kun luulin että laajenen hirveästi, tähän mennessä rv 27 on tullu kolmisen kiloo painoo lisää, mutta ei farkut silti liian isot oo.ajattelin pitää raskauden jälkeenkin , ne kun lämittää kivasti selkääkin:)
 

Yhteistyössä