Hakutulokset

  1. Pimmo

    Katsoitteko eilisen homokeskustelun kakkoselta?

    http://www.youtube.com/watch?v=wejE_37dx_A
  2. Pimmo

    +-- lauantain musakarkelot--+

    http://www.youtube.com/watch?v=lao0rj6uLNw
  3. Pimmo

    @@@ KIIRASTORSTAIN RISKOTEEKKI @@@

    Kitty Daisy & Lewis 'Going Up The Country' http://www.youtube.com/watch?v=GxW3Ed7GrhQ :heart:
  4. Pimmo

    Tissit vuotaa

    Imetyksen lopettamisesta on nyt reilu pari viikkoa ja rinnat tiputtelee/vuotaa maitoa tuon tuostakin. Kuinka kauan tämmönen yleensä kestää? Sinänsä aika hauskaa, että nyt tarttee liivinsuojia kun niitä ei imetysaikan tarttenut käyttää... :)
  5. Pimmo

    Mitä odotat eniten kesältä?

    No just sitä ettei (toivottavasti) tartte pukea niiiin kauheesti vaatteita päälle, varsinkin lapselle. :xmas: Ja tietty PuistoBluesia!
  6. Pimmo

    Kuinka moni tykkäs niin paljon raskausmasustaan,

    :wave: Mahaa kyllä on ikävä. Ihanan iso se oli, eikä siitä mitään vaivaa ollut, siis esim. kengännauhat pystyi solmimaan ja kumartelemaan ihan helposti.
  7. Pimmo

    Te, jotka olette kotona vauvan/pienen lapsen kanssa

    Nooh, meidän iskä pääsee töistä vaihtelevasti joskus jopa 13.00 aikaan mut yleensä on kotona 16.00-17.00. Sitten se tässä syö ja hetken levähtää ja lähtee tallille, josta kotituu yleensä noin 21.00. Osa-aikasena on, eli siis yleensä viikossa 3 päivää töissä. Ja nää vapaat sit yleensä tallilla...
  8. Pimmo

    kalle kustaa korkki muniansa

    One, two, three, silmät kii, Elvis näyttää kikkelii. Kaksi karvaa, musta ja harmaa, toinen puuttu, Elvis suuttuu. Tätä laulettiin kaverin kanssa saunan lauteiden alla salaa ja kikatettiin. :xmas:
  9. Pimmo

    Voi että meijän 5v poika on onnellinen vaaleenpunasista sukkahousuistaan :)

    No meillä kans on äijä (siis mun isä ) ihan kauhuissaan kun pidän pojalla sukkahousuja! Ei se siitä mulle sano suoraan, mutta se on oikeesti sitä mieltä että pojasta tulee "billyeliot" (homo), kun sillä sukkahousuja käytetään. Että joopajoo... :snotty: Ja minä ite oon sitä mieltä että jos...
  10. Pimmo

    Miksi jotkut ihmiset...

    Näkee vaan aina sen mitä EI ole tehty, eikä koskaan sitä mitä ON tehty? :xmas:
  11. Pimmo

    Kenen luona EI ole joulukinkkua? Miksi ei?

    No ei ole kinkkua kotona kun syödään mummolassa. :D Ja siellä ei mitään tehotuotantosikaa syödä vaan sellasta söpöstä kärsänaamaa jota on saanut kesällä itekkin rapsutella.
  12. Pimmo

    Onko vaikeeta liittyä motarille!!

    Ei mun päivä siitä pilalle menny, mut ihmettelinpä vaan... Tai kyllähän siinä itse tilanteessa ärräpäät vähän lenteli. :whistle:
  13. Pimmo

    Onko vaikeeta liittyä motarille!!

    No joo, mutta täällä oli ihan ok ajokeli. Ja kyllä se vaan on aika vaarallista liittyä motarille neljänkympin vauhdissa. Että kyllä ne kiihdytyskaistat on ihan syystä keksitty.
  14. Pimmo

    Onko vaikeeta liittyä motarille!!

    Ilmeisesti joillekin on. Tänään kiihdytyskaistalla päästiin huimaan 40km/h vauhtiin!! Ja tällä edellä ajavalla jännäkakalla oli vauhtia 60km/h, kun päästiin ohittamaan se. Että miks ihmeessä tarttee lähtee motarille tuollain seikkailee? Oikeesti aika vaarallista touhua... |O
  15. Pimmo

    G: onko ultran sukupuoliveikkaus pitänyt paikkaansa?

    Ultrassa lääkärin villi veikkaus että 50% todennäköisyydellä tulee poika, mutta voi olla tyttökin. :D Ja poika se sit oli.
  16. Pimmo

    Imetyksen lopetus ja ekat menkat.

    Mäkin vastaan vaikka vielä imetänkin. Eli yhdet kuukautiset on ollut, ihan sellaset mitä mulla on ennekin ollut. Kp28 luulin et menkat alkaa taas kun oli just sellaisa alavatsakipuja, mutta eipä ne sit alkanutkaan. Kauheeta valkovuotoa vaan tuli muutaman päivän kera "menkkakipujen". Ja tosiaan...
  17. Pimmo

    mikä näistä nimeksi...?

    EINO
  18. Pimmo

    mikä on viimeinen lause jonka sanoit? kenelle?

    "Mutta nää on kyllä niin pitkän ajan ennusteita ettei näihin oikein voi luottaa." Miehelle.

Yhteistyössä