Onko vaikeeta liittyä motarille!!

Ilmeisesti joillekin on. Tänään kiihdytyskaistalla päästiin huimaan 40km/h vauhtiin!! Ja tällä edellä ajavalla jännäkakalla oli vauhtia 60km/h, kun päästiin ohittamaan se. Että miks ihmeessä tarttee lähtee motarille tuollain seikkailee? Oikeesti aika vaarallista touhua... |O
 
Matilda84
Näillä ilmoilla on ihan hyvä ottaa varman pääälle oikeesti! Ite ainakin pelkään että auto lähtee käsistä varsinkin kun noi kiihdytyskaistoihin tullaan mutkasta johon ei viittis ihan satasta ajaa.Meinaan nyt ihan tätä keliä!Jos jokainen ajais ihan rajoitusten mukaan liukkaalla uskon että kolareita sattuisi enemmän.
 
Kiihsytyskaistan aikana pitäis kuitenkin saavuttaa ainakin lähes tulkoon sama nopeus kuin muulla liikenteellä. Muussa tapauksessa kaistalta liikenteen joukkoon siirtyminen saattaa puolestaan aiheuttaa vaaratilanteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Näillä ilmoilla on ihan hyvä ottaa varman pääälle oikeesti! Ite ainakin pelkään että auto lähtee käsistä varsinkin kun noi kiihdytyskaistoihin tullaan mutkasta johon ei viittis ihan satasta ajaa.Meinaan nyt ihan tätä keliä!Jos jokainen ajais ihan rajoitusten mukaan liukkaalla uskon että kolareita sattuisi enemmän.
no ei siellä tarvitse 40 kybää körötellä :headwall: teiden tukot on sitten ihania
 
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
On ja pelottavaa...mutta jos sun päiväs menee tommosesta pilalle, niin siitä vaan! :kieh: :headwall:
Ei mun päivä siitä pilalle menny, mut ihmettelinpä vaan... Tai kyllähän siinä itse tilanteessa ärräpäät vähän lenteli. :whistle:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Näillä ilmoilla on ihan hyvä ottaa varman pääälle oikeesti! Ite ainakin pelkään että auto lähtee käsistä varsinkin kun noi kiihdytyskaistoihin tullaan mutkasta johon ei viittis ihan satasta ajaa.Meinaan nyt ihan tätä keliä!Jos jokainen ajais ihan rajoitusten mukaan liukkaalla uskon että kolareita sattuisi enemmän.
no ei siellä tarvitse 40 kybää körötellä :headwall: teiden tukot on sitten ihania
minä ajoin sunnuntaina motarilla neljää kybää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pimmo:
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
On ja pelottavaa...mutta jos sun päiväs menee tommosesta pilalle, niin siitä vaan! :kieh: :headwall:
Ei mun päivä siitä pilalle menny, mut ihmettelinpä vaan... Tai kyllähän siinä itse tilanteessa ärräpäät vähän lenteli. :whistle:
Joo, no kyllähän siellä liikenteessä monestikin sapettaa erilaiset asiat, mutta en mä ainakaan itse halua niitä kiiretolloja sun muita vaaraveikkoja muistella vielä kotiinpäästyäni...
 
johanna
Liiallinen alinopeus on joo vaarallista etenkin motarilla, mutta pakkohan siellä on sietää kaikenlaisia kuskeja. Mua ärsyttää hulluna Facebookin ryhmä "Jollet uskalla ajaa liukkailla pysy vittu kotona" tai jotain sinnepäin, koska tuollaisissa ryhmissä pätee kaikenmaailman omasta mielestään erinomaiset kuskit. Tulee mieleen, että ryhmäläisten mielestä sää kuin sää, täysiä pitää päästä painamaan.
 
hmm
Tuli vaan mieleen, et eilen ajoin 350km pätkän ja oli liukasta ja tien pinnalla vielä irtolunta. Ajoin 80km/h ja SILTI kokoajan oli joku perseessä et ohi pitäis päästä. Ja pääasiassa rajoitukset oli sen 80km/h, välillä 100km/h jolloin itse ajelin 90km/h...
 
No tuota. Pakko huomauttaa, et joskus aamuruuhkassa sinne mennään kahdenkymmenen kilometrin tuntivauhtia eikä valmiiksi motarilla ajavillakaan päätä huimaa.

Mut kai tohon on eri asenne kun sitäkin sahaa eestaas lähes joka vitun päivä ja näkee kaikenlaista.
 

Yhteistyössä